Strona 80 z 118
: ndz sty 31, 2010 14:43
autor: pszmiel
Wydaje mi się że te zimne luty to raczej mało prawdopodobne gdyż cała elektronika jest dodatkowo zalewana specjalnym przezroczysto brązowym lakierem w celu właśnie uniknięcia odparzenia się LUTU. Ja się postaram to rozebrać ale cudów tam raczej nie będzie. Tam po prostu pada elektronika sterująca tą całą przepustnicą.
: ndz sty 31, 2010 15:03
autor: Jazz_Blue
feniks79 pisze:Jazz_Blue pisze:i nie ma tam co czyścić
ja słyszałem, że zimne luty się robią, wystarczy prze lutować podobno
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
(może do wiosny się za to zabiorę, dam znać jak coś)
I myślisz, że miałoby to coś wspólnego z nie trzymaniem obrotów?
![Think :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
: ndz sty 31, 2010 15:05
autor: feniks
Jazz_Blue pisze:to coś wspólnego z nie trzymaniem obrotów?
![Think :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
u mnie coś z elektroniką nawalało
: ndz sty 31, 2010 15:23
autor: pszmiel
No tak elektronika siada i już coś tam szwankuje, czyli silniczek uchyla przepustnice i ciągnie dużo powietrza i przez to te wysokie obroty jakby się gazu dodawało.
[ Dodano: 31 Sty 2010 14:24 ]
Zainwestowałem parę groszy i kupiłem kabel do diagnozy i od poniedziałku sam będę z tym walczył
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
: ndz sty 31, 2010 15:36
autor: Jazz_Blue
Oby dobrze działał
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
: ndz sty 31, 2010 15:36
autor: saganero
Witam, kupiłam golfa 3, jest wszystko ok ale nie działa szyberdach, dlaczego, kontrolka zielona na przycisku świeci sie czyli prąd dochodzi, wycieraczka tylna też działa, bo takie wieści o bezpiecznikach czytałam, czyli co silniczek do wymiany?
: ndz sty 31, 2010 15:39
autor: Jazz_Blue
Troche wypaliłaś koleżanko nie w tym temacie
![elegant :elegant:](./images/smilies/elegant.gif)
: ndz sty 31, 2010 15:40
autor: feniks
saganero pisze:Witam, kupiłam golfa 3
nie ten temat, może silniczek spalony?słychać cykanie? Ew. prowadnica pękła lewa zazwyczaj, choć wtedy powinien się uchylać jedynie z zamykaniem problem by był.
: ndz sty 31, 2010 15:40
autor: saganero
przepraszam, czyli zadałam pytanie nie tu gdzie trzeba, gdzie powinnam szukać pomocy
![blush :blush:](./images/smilies/blush.gif)
: ndz sty 31, 2010 15:41
autor: feniks
Jazz_Blue, a co Ci z kablem nie hula ?
[ Dodano: 31 Sty 2010 14:41 ]
saganero pisze:przepraszam, czyli zadałam pytanie nie tu gdzie trzeba, gdzie powinnam szukać pomocy
![blush :blush:](./images/smilies/blush.gif)
tutaj poszukaj
http://forum.vwgolf.pl/search.php
: ndz sty 31, 2010 15:42
autor: saganero
ręcznie, tzn ta metalowa korba kreci jak trzeba, odchyla i odsuwa bez problemów ..... mysle że to silniczek ale szukam potwierdzenia bo nie wiem jak go sprawdzić
: ndz sty 31, 2010 15:46
autor: Jazz_Blue
Nie chce się łączyć np. Ale jeżdzę do znajomego i tam wszystko hula, na ASO'wskim VAG'u.
: ndz sty 31, 2010 15:48
autor: feniks
Jazz_Blue pisze:Nie chce się łączyć
a zmieniałeś w opcjach vagcom'a start baud z 0 na 9999?
: ndz sty 31, 2010 19:55
autor: pszmiel
A próbowałeś może z innym oprogramowaniem. np vw tool albo polski vag lub w wersji angielskiej nie raz coś jest przestawione i przez to nie chce podjąć sygnału łączenia, choć w pierwszej kolejności zrób to co kolega pisze
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)