O swapie Pierburga 2E2 na WEBERA z Fiata 125p + ankieta :)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 95
- Rejestracja: pt paź 10, 2008 21:44
- Lokalizacja: VW-wa
Możesz podać wymiary i grubość tej kryzy/podstawy pod gaźnik również proszę o jakieś foto lub łopatologiczne info co odłączyć, a co podłączyć do weberaMaRo1705 pisze:Ja juz Zrobilem kryze z ssaniem znaczy sie na silniczek regulacji wysokosci swiatel.
[url=http://images48.fotosik.pl/62/f32acc8a6214c9b1med.jpg]Obrazek[/URL] z tymze jak widac trochu za maly kawalek , ale na styk dam duza podkladke i dociagnie lewa strone juz mam wszystko przygotowane , no poza dolotem ale zrobie tez kryze pod dolot z pnki.
Ale mam maly problem tzn Gdzie podlaczyc podcisnienia i jakie zaslepic ma ktos moze jakis obrazek gaznik mam 34S2C12
Czy ten gaźnik co podał fifel będzie ok czy musi być konkretny model bo jest tego troche
-
- Mały gagatek
- Posty: 95
- Rejestracja: pt paź 10, 2008 21:44
- Lokalizacja: VW-wa
Świetnie dzięki za wskazówki czy jest szansa żeby "góra" podeszła od monowtrysku razem z obudowa filtra np. od 1.8 RP czy za wysoko i lepiej coś innego "przeszczepić"fifel pisze:Jak bedziesz mial ten model co mam ja to bedzie ok
A kryze najlatwiej zrobic przymierzajac do kolektora, tudziez gaznikow z plaskownika 100x10x150.
MiSzOn , fifel
czekam na info w sprawie materiału na kryze, jakbyście byli w sklepie dajcie znać
i taka sprawa, czy trzeba spuszczać płyn chłodniczy? w poradzie jest napisane ze powinno sie,
ktoś kto ma zrobiony swap i moze sie wypowiedzieć?
Ostatnio zmieniony sob lut 14, 2009 13:19 przez dar3k, łącznie zmieniany 1 raz.
Musisz... ja tez nie spuszczalem calego tylko odpialem dolna rurke od zbiorniczka wyrownawczego i wygialem ja maxymalnie w dol jak sie tylko da, odlalem moze ze 2,5 litra i wystarczylodar3k pisze:i taka sprawa, czy trzeba spuszczać płyn chłodniczy? w poradzie jest napisane ze powinno sie,
ktoś kto ma zrobiony swap i moze sie wypowiedzieć?
A ze kiedys obiecalem fotki mojego "rozwojowego" projektu to przosze bardzo (dodam ze dalej jezdzi )
(gardziele chwilowo byly zaklejone na noc i nie chcialem odrywac:P)
Ostatnio zmieniony ndz lut 15, 2009 22:28 przez fifel, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 486
- Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
- Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
- Kontakt:
Witam jak juz mowilem zalozyle gaznik autko pali itp ale mam maly problem jak ten gaznik wyregulowac na oko wiem ze plywak na 8mm
Wiec moje pytania jak ustawic
pływak czy tak jak mam czyli 8mm
regulacja mieszanki ja to zrobic
wolne obroty ile maja wynosic
Wiec moje pytania jak ustawic
pływak czy tak jak mam czyli 8mm
regulacja mieszanki ja to zrobic
wolne obroty ile maja wynosic
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]
MaRo1705, rozgrzej dobrze silnik, zgas na chwile, wkrec srube regulacji mieszanki w gazniku i wykrec ze 2 obroty (taka pod skosem przy podstawie z przodu webera). Odpal silnik i sruba regulacji przepustnicy (wolnych obrotow) wyreguluj na okolo 1500 obrotow.
Nastepnie zacznij krecic sruba od mieszanki tak zeby uchwycic polozenie w ktorym obroty najbardziej wzrosna - jak zlapiesz ten punkt to przekrecenie w jedna czy druga strone bedzie powodowalo lekkie zmniejszanie obrotow.
Jak zlapiesz mniej wiecej ten punkt to znow sruba regulacji rpzepustnicy ustal troche mniejsze obroty i kresc sruba od mieszanki w taki sposob jak przed chwila... az w koncu ustalisz okolo 1000 obortow i bedzie git.
troche to zamotane ale tak naprawde to proste i szybko sie robi - ja zrobilem to w ok 7 minut nie majac zielonego pojecia sluchajac tylko rad kolegi Marszala
Albo jedz na regulacje z analizatorem spalin
Nastepnie zacznij krecic sruba od mieszanki tak zeby uchwycic polozenie w ktorym obroty najbardziej wzrosna - jak zlapiesz ten punkt to przekrecenie w jedna czy druga strone bedzie powodowalo lekkie zmniejszanie obrotow.
Jak zlapiesz mniej wiecej ten punkt to znow sruba regulacji rpzepustnicy ustal troche mniejsze obroty i kresc sruba od mieszanki w taki sposob jak przed chwila... az w koncu ustalisz okolo 1000 obortow i bedzie git.
troche to zamotane ale tak naprawde to proste i szybko sie robi - ja zrobilem to w ok 7 minut nie majac zielonego pojecia sluchajac tylko rad kolegi Marszala
Albo jedz na regulacje z analizatorem spalin
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y182/johnnie_oo/zakaz-1.jpg[/img]
-
- Użytkownik
- Posty: 486
- Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
- Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
- Kontakt:
fifel, Dzieki przyjde ze szkoly i dam sie do regulacji, ale z ego co slyszalem to niektorzy radza na sluch regulowac niz na analizatorze spalin , mam znajomego mechanika powiedzial ze analizator ma a go nie uzywa
[ Dodano: 16 Lut 2009 12:44 ]
Mnie tylko jedno zastanawia z tym spuszczaniem plynu , ja nic nie spuszalem itp nie mam zadnych przewodow do pierburga jedynie przelot przez kolektor poprzez blok silnika , ale to tak ma byc chyba ze niektorzy maja cos co jest sterowane woda i ida przewody wodne do gaznika ale ja ich nie posiadalem
[ Dodano: 16 Lut 2009 12:44 ]
Mnie tylko jedno zastanawia z tym spuszczaniem plynu , ja nic nie spuszalem itp nie mam zadnych przewodow do pierburga jedynie przelot przez kolektor poprzez blok silnika , ale to tak ma byc chyba ze niektorzy maja cos co jest sterowane woda i ida przewody wodne do gaznika ale ja ich nie posiadalem
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]
-
- Użytkownik
- Posty: 486
- Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
- Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
- Kontakt:
Witam ponownie mam nadzieje ze dobrze ustawilem mieszanke, Ale teraz mam kolejny pytanie. Otoz posiadam gaznik 342s2c12 i wszystko w nim jest takie jak bylo zreszta sa nie wiem nie zmienialem dysz, wiem ze gardziele sa 24 i 26 , mje ptania:
Jakie byly by najlepsze dysze dla tego ganika chodzi o optymalne czy standardowe jakie byly moga byc.
Co trzeba zrobic zeby dzialal gaznik tak jak nalezy.
Gdzie i jakie dysze kupie ewentualnie jak sie fachowo nazywaja
Trochu zagmatwane to ale mam nadzieje ze tos mi pomoze
Jakie byly by najlepsze dysze dla tego ganika chodzi o optymalne czy standardowe jakie byly moga byc.
Co trzeba zrobic zeby dzialal gaznik tak jak nalezy.
Gdzie i jakie dysze kupie ewentualnie jak sie fachowo nazywaja
Trochu zagmatwane to ale mam nadzieje ze tos mi pomoze
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]
- Gashkas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 687
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
- Lokalizacja: OKlahoma City
- Kontakt:
MaRo1705, Ty masz ten z mechanicznie otwierana druga przepustnica? Potem moge Ci sprawdzic gdzies jaki ma byc poziom plywaka tez, mialem gdzies tabelke z danymi roznych modeli Webera i FOS'a.
A co do Twoich pytan: gardziele moga byc, do nich powinny byc dysze paliwowe 120 i 140 oraz powietrzne 180 i 200. Ja jezdze na powietrznych 200/200 i tez jest ok.
Na standardowych tez jezdzilem jakis czas i nawet przyjemnie sie jezdzilo
Ustawienie plywaka - str 56 tematu
A co do Twoich pytan: gardziele moga byc, do nich powinny byc dysze paliwowe 120 i 140 oraz powietrzne 180 i 200. Ja jezdze na powietrznych 200/200 i tez jest ok.
Na standardowych tez jezdzilem jakis czas i nawet przyjemnie sie jezdzilo
Ustawienie plywaka - str 56 tematu
Ostatnio zmieniony pn lut 16, 2009 17:52 przez Gashkas, łącznie zmieniany 1 raz.
vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 293 gości