witam potrzebne fotki na glebie mk2
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 114
- Rejestracja: pt mar 16, 2007 18:35
- Lokalizacja: Bielsko-biała
- Kontakt:
witam potrzebne fotki na glebie mk2
witam chciałbym zobaczyc mk2 na glebie 40\40 60\60 80\80 i 60\40 czy macie jakieś fotki lub link do fotek . Jakie polecacie spręrzynki weiteca ,hR,fk ????????
vw
Re: witam potrzebne fotki na glebie mk2
Fotek nie mam. Jeżeli chodzi o sprężyny to: Weitec najtwardszy, HR jakościowo i firmowo najlepszy, FK też w czołówce. Polecam także zawieszenie Koni, Bilstein i KW.vwlech pisze:witam chciałbym zobaczyc mk2 na glebie 40\40 60\60 80\80 i 60\40 czy macie jakieś fotki lub link do fotek . Jakie polecacie spręrzynki weiteca ,hR,fk ????????
Możesz zostać przy seryjnych amorach, ale będzie nisko, twardo przy trafieniu na dziurę, a samochód i tak będzie się bujał w zakrętach, także prowadzenie przy seryjnych amorach nadal jest kiepskie.yahoo13 pisze:witam,
dołączam sie do pytania. Też mam zamiar zmienić zawieszenie, myślałem o 60/40.
Czy przy takiej konfiguracji mogę pozostać przy standardowych amortyzatorach?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony sob mar 17, 2007 01:54 przez tomtat, łącznie zmieniany 1 raz.
tomtat,
vwlech,
po drugie jedno może byc na kołach 13 a inne na 16, wiec tez efekt bedzie inny
no i oczywiscie tak jak ktos wyzej wspomniał przy sprezynach krotszych od -40 konieczna jest zmiana amortyzatorow, a ja osobiscie uwazam,ze zmieniajac nawet na -40 tez warto zmienić amorki
sorry stary, ale straszne bzdury wypisujeszMożesz zostać przy seryjnych amorach, ale będzie nisko, twardo przy trafieniu na dziurę, a samochód i tak będzie się bujał w zakrętach, także prowadzenie przy seryjnych amorach nadal jest kiepskie.
vwlech,
fotki za wiele Ci nie pomogą, bo jedno auto na takim samym zestawie zawieszenia może "usiąść" bardziej a inne mniej, w zależności od ciężaru autawitam chciałbym zobaczyc mk2 na glebie 40\40 60\60 80\80 i 60\40 czy macie jakieś fotki lub link do fotek . Jakie polecacie spręrzynki weiteca ,hR,fk ????????
po drugie jedno może byc na kołach 13 a inne na 16, wiec tez efekt bedzie inny
no i oczywiscie tak jak ktos wyzej wspomniał przy sprezynach krotszych od -40 konieczna jest zmiana amortyzatorow, a ja osobiscie uwazam,ze zmieniajac nawet na -40 tez warto zmienić amorki
https://www.facebook.com/BadPhotographer?ref=hl" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 296 gości