---Diagnoza stanu silnika---

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

chudy69
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw lut 24, 2005 18:10
Lokalizacja: Stargard Szcz
Kontakt:

---Diagnoza stanu silnika---

Post autor: chudy69 » pn kwie 04, 2005 23:52

Witam

Bylem na sprawdzeniu cisnienia sprezania i wyszlo ze mam po 13 i na

jednym 10 (silnik 2E)poza tym lyka mi olej tak ze 2l miedzy zmianami

(polsyntetyk). Jakie powinno byc cisnienie? No i jak myslicie czy to tylko

uszczelniacze? czy moze cos powazniejszego?

Dzieki za pomoc.

A tak nawiasem to jak mozna usunac wlasny post :grin: [/b]



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » pn kwie 04, 2005 23:55

może to uszczelniacze albo coś poważniejszego
nie wiadomo......
rozbierz motor to zobaczysz


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

stary123
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pn sty 10, 2005 14:04
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: stary123 » wt kwie 05, 2005 16:00

A mechanior powiedział Ci gdzei to ciśnienie znika (chodzi o to czy przez nieszczelen zawory czy pierścienie że o uszczelce pod głowica nie wspomne).
Po pomiarze ciśnienia wystarczy kapnąć trochę oleju do środeczka i zmierzyć jeszcze raz ciśnienie - jak się zwiększy to znak że spyla przez pierścienie, a jak pozostaje bez zmian to zawory (jeżeli uszczelka pod głowica jest OK)
Pozdr


******************************************
Mk2 1.6D + Mk 3 1.9 TD

Sylvo23

Post autor: Sylvo23 » wt kwie 05, 2005 16:12

wiesz co a ja mysle ze ci pekł olejowy pierscien na tym garku co 10 ma ,ja mam o siebie od 11,5 do 12,5 na kazdym inaczej,a głowica racej nie padła moze uszczelniacze na zaworach padły



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt kwie 05, 2005 18:42

Dotrzyj zawory na nowo i wymień uszczelniacze. Jak jest luz w prowadnicy zaworów wymień prowadnice i zawory. Dołu na razie nie ruszaj.



chudy69
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw lut 24, 2005 18:10
Lokalizacja: Stargard Szcz
Kontakt:

Post autor: chudy69 » wt kwie 05, 2005 23:22

No to mnie natchneliscie nadzieja bo troszke sie zmartwilem ze bede musial sprzedac mojego przecinaka ale widze ze nie taki diabel straszny... Jutro mechanior i wycena zobaczymy ile bekniek za operacje na sercu

DZieki panowie



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 365 gości