jak podniesiesz auto na serii to szczelina miedzy nadkolem a kolem bedzie ok 2 pięści ;p a na krotkich to tylko 1 wejdzieRobas pisze:Moze to pytanie bedzi ebanalne, ale ja naprawde nie wiem , jak i gdzie sprawdzic czy amortyzatory sa krotkie?? Mam jakies czerwone sprezyny ale auto nie jest az tak bardzo spuszczone na glebe
Wóz drabiniasty - zmiana sprężyn??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Kurcze zawrócę wam jeszcze gitarę z tą zawiechą . Jak i gdzie sprawdza się ile obniżone jest zawieszenie? Ja kupiłem mojego golfika juz obniżonego więc nie mam pojęcia ile jest obniżony. Może wiecie jak to się sprawdza? W każdym razie amory są żółte, a sprężyny niebieskie - może to wam cos podpowie.
Z góry wielkie dzięki
pozdro
Z góry wielkie dzięki
pozdro
A tak jeszcze zapytam, a co mi tam . Jak podwyższę golfa to zmienić lepiej profil opon na wiekszy? Obecnie śmigam na 195/50/15 i tak się zastanawiam czy jak będzie wyższy to na tych oponkach nie będzie wygladał trochę śmiesznie . Z drugiej jednak strony jak tu czytam to podniesienie profilu na tych kapciach będzie mnie kosztowało większe spalanie. Co wy na to? A może będzie wygladał całkiem przyzwoicie na tych gumach co mam obecnie (chodzi mi głównie o to czy przestrzeń pomiędzy nadkolem a opona nie bedzie za duża).
pozdro
pozdro
jak podnisiesz na tym profilu to masakra bedzie ja mam tak u siebie i wlasnie walcze jak tu go opuscic wlasnie sprinki zamowilem a po drugie to i tak tam za wielkiego profilu nie wsadzisz na tych 15" 195/55 max 60 i to nie jestem pewien zy nie bedzie igdzie obcierac moze ktos wie jakie gumki max mozna wlozyc na felge 15" zeby nie tarlo
Ja mam teraz 195/50/15" w standardowym zawieszeniu i wygłąda to dobrze, ale lepiej by to wyglądało z profilem 55 ( nie gyłoby takiej przestrzeni nad kołem ) i jak mi się zużyją opony to taki założe. Ale odradzał bym zakładanie większego profilu choćby z dwuch przyczyn: 1- po założeniu takiego profilu będzie Cię za dużo oszukiwał licznik ponieważ będziesz mieć większą średnice koła niż podaje producent VW ( powinny być 195/50/15" ). 2- to że z większym profilem to będzie troche śmiesznie wyglądać z takimi baniakami.
Witam mam mam pytanko odnosnie sprezyn i amorow a wiec: chce wymienic sprezynki na nowe ale standardowe (przod/tyl) z tym ze slyszalem ze diesel posiada twardsze- prawda to? jesli tak to czy podejda zamiast standardowych do benzyniaka (1,8)??
Kolejne pytanie to jakie amory zalozyc, czy np te wystarcza na przod http://www.allegro.pl/show_item.php?item=47223696
czy moze raczej polecacie cos innego, a jak wyglada sprawa z tylem??? pozdrawiam
Kolejne pytanie to jakie amory zalozyc, czy np te wystarcza na przod http://www.allegro.pl/show_item.php?item=47223696
czy moze raczej polecacie cos innego, a jak wyglada sprawa z tylem??? pozdrawiam
-
- Użytkownik
- Posty: 337
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 18:20
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontakt:
No jasne że wystarczą,bilstein to bardzo dobre amorki.A jeśli chodzi o springi to najlepeij zakup nowe nie ma sensu pchac sie w uzywki albo tył ci siądzie za nisko bo bedą juz zuzyte albo inne tego typu pierdoły sie znajdą.Idż do sklepu i powiedz że chcesz spręzyny do golfa 2 silnik 1,8 i tyle, oni juz dalej bedą wiedzieć o co chodzi.Koszt springów nowych to około 70 zeta na sztuke.
Aha ale chyba kolega K3fir ma standardy do spylenia. Zagadaj znim.
Aha ale chyba kolega K3fir ma standardy do spylenia. Zagadaj znim.
...pomału do celu......w planach Suka GS 500, na początek oby sił wystarczyło :hmm:
Wóz drabiniasty - zmiana sprężyn??
ja mialem taki problem z golfem II, i powrociłem do standardu, jednak golfy mają to do siebie ze w standzie są dosyc sztywne, jezeli nie chcesz tracic na komforcie mozesz lekko je zachartować u jakiegos kowala czy cos takiego
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 477 gości