Rano cieżko kreci,ledwo lapie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

rustin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt lut 16, 2007 12:53
Lokalizacja: Szczebrzeszyn

Rano cieżko kreci,ledwo lapie

Post autor: rustin » czw mar 15, 2007 09:21

mam nowy aku jest ladownaie bo sprawdzalem,a rano jak go zapalam to rozrusznik ledwo przekreca a czasami wogole nie moze i nie da rady zapalic a aku jest na ladowany,pale na sprzegle zeby lzej mu bylo.co to moze byc?



Awatar użytkownika
kotem
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: pn paź 10, 2005 18:25
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: kotem » czw mar 15, 2007 09:40

Tuleje w rozruszniku możesz mieć zajechane. Moje juz są tak dobite, że nieraz az mi blokuje rozrusznik, ale nie mam kiedy sie za nie zabrać, ale aku ma 610A (EU)prądu rozruchowego, więc po sekundzie rozrusznik daje za wygraną:P


[img]http://images22.fotosik.pl/25/4dfe2cbdc7fe3131.jpg[/img]
[you]

rustin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt lut 16, 2007 12:53
Lokalizacja: Szczebrzeszyn

Post autor: rustin » czw mar 15, 2007 09:43

ja tez mam chyba spory aku bo kupilem taki jak do diesla:)zeby mi nie padl. tylko ze nie to ze on staje w miejscu i nie kreci tylko tak ledwo co przekreca az juz nie moze jakby aku slaby ajest dobry.gdzie dokladnie sa te tuleje i le kosztuja?



Awatar użytkownika
kotem
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: pn paź 10, 2005 18:25
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: kotem » czw mar 15, 2007 09:53

Kosz to o ile dobrze pamiętam 12zł, ale kupiłem jakąś lipną bo po niecałych 2latach znów dały znać o sobie, a jak się za nie zabrać, to nie wiem, bo ojciec mi z nudów wymienił.


[img]http://images22.fotosik.pl/25/4dfe2cbdc7fe3131.jpg[/img]
[you]

rustin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt lut 16, 2007 12:53
Lokalizacja: Szczebrzeszyn

Post autor: rustin » czw mar 15, 2007 09:59

jakby ktos mial foto czy wiedzial dokladnie jak to zrobic to prosze o pomoc



Awatar użytkownika
Kowal_
płk Gleba
płk Gleba
Posty: 1732
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 00:06
Lokalizacja: Gliwice
Auto: VW Passat CC
Silnik: CCZA

Post autor: Kowal_ » czw mar 15, 2007 10:36

Mogą tuleje w rozruszniku być do wymiany, ale sprawdziłbym też instalację masy.


330KM/450Nm

Awatar użytkownika
jachukb
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: śr lut 21, 2007 22:44
Lokalizacja: Bydgoszcz szwederko
Kontakt:

Post autor: jachukb » czw mar 15, 2007 10:58

przy rozruchu sprawdz czy nie grzeje sie masa !!!



rustin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt lut 16, 2007 12:53
Lokalizacja: Szczebrzeszyn

Post autor: rustin » czw mar 15, 2007 11:01

a jak grzeje?bo ost patrzylem to mialem kabel normalnie stopiony taki od silnika do karoseri,ale wzaialem przeczyscilem ten kabel glowny odamasy co idzie od aku do skrzyni jest podczepiony bo byl zasniedzialy.ale jakos dalej to samo :(



Awatar użytkownika
kotem
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: pn paź 10, 2005 18:25
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: kotem » czw mar 15, 2007 11:06

Czyszczenie nic nie daje trzeba dać grubszy, aby dawał rade przepuścić dostaczną ilość prądu a zwłaszcza, że teraz masz aku od diesla, a one lubią popchnąć nieco więcej prądu niż potrzebuje samochód


[img]http://images22.fotosik.pl/25/4dfe2cbdc7fe3131.jpg[/img]
[you]

rustin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt lut 16, 2007 12:53
Lokalizacja: Szczebrzeszyn

Post autor: rustin » czw mar 15, 2007 11:08

a jak wezme doczepie drugi to bedzie?czy musi byc jeden gruby?



Awatar użytkownika
kotem
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: pn paź 10, 2005 18:25
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: kotem » czw mar 15, 2007 11:13

Prąd zawsze płynie drągą, po której napotka najmniejszą linię oporu, więc lepiej dać jeden kąkretny niż bawić się w pierdoły


[img]http://images22.fotosik.pl/25/4dfe2cbdc7fe3131.jpg[/img]
[you]

rustin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt lut 16, 2007 12:53
Lokalizacja: Szczebrzeszyn

Post autor: rustin » czw mar 15, 2007 11:14

ale to co kupic gdzies taki czy jak?skad wziac taki pozadny?



Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » czw mar 15, 2007 13:57

Jak juz o rozrusznikach to i ja opisze moj problem.

Mianowicie ja mam taki problem, ze jak sa spadki temperatur (z dodatnich na ujemne) to wchodzac do auta i chcac je odpalic nie odpala tylko cos syczy (prawdopodobnie pompa paliwa) musze przekrecic kluczyk spowrotem i dopiero pali. A jak sa wieksze mrozy np. -10 to wowczas takie proby musze powtorzyc z 3-4 razy.

Na szczescie zima juz za nami, ale denerwujace to jest. Orientujecie sie co to moze byc?


www.SportCom.PL

Awatar użytkownika
kotem
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: pn paź 10, 2005 18:25
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: kotem » czw mar 15, 2007 16:45

MrUkAs pisze:Jak juz o rozrusznikach to i ja opisze moj problem.

Mianowicie ja mam taki problem, ze jak sa spadki temperatur (z dodatnich na ujemne) to wchodzac do auta i chcac je odpalic nie odpala tylko cos syczy (prawdopodobnie pompa paliwa) musze przekrecic kluczyk spowrotem i dopiero pali. A jak sa wieksze mrozy np. -10 to wowczas takie proby musze powtorzyc z 3-4 razy.

Na szczescie zima juz za nami, ale denerwujace to jest. Orientujecie sie co to moze byc?
Syczy czy brzęczy?? I gdzie? Jeśli mówisz, że to od rozrusznika, to możliwe, że to bendiks, ale nie wiem czy to ma jakieś znaczenie jeśli chodzi o temperature.


Idź do pierwszego lepszego sklepu z częściami samochodowymi do VW i na bank dostaniesz.


[img]http://images22.fotosik.pl/25/4dfe2cbdc7fe3131.jpg[/img]
[you]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 165 gości