problem z silnikiem 2.0 GTI 2E

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
browar19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: wt sty 16, 2007 12:05
Lokalizacja: Gdańsk

problem z silnikiem 2.0 GTI 2E

Post autor: browar19 » pt mar 09, 2007 17:57

Witam
Mam problem ze swoim silnikiem mianowicie jak stoje to wzrasta mi temp a jak jade to spada ale strzałka jak jade niewychodzi poza 70stopni. Druga sprawa jak jade to przepala mi olej araz jak zaczynam od 1 cisnać to na drugim biegu jak by traci moc od 5 tys ;/ co z tym zrobic moze byc to wina popychaczy ??

[ Dodano: 09 Mar 2007 23:38 ]
nikt niepomoze??



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Re: problem z silnikiem 2.0 GTI 2E

Post autor: ppoll27 » ndz mar 11, 2007 18:19

browar19 pisze:Witam
Mam problem ze swoim silnikiem mianowicie jak stoje to wzrasta mi temp a jak jade to spada ale strzałka jak jade niewychodzi poza 70stopni. Druga sprawa jak jade to przepala mi olej araz jak zaczynam od 1 cisnać to na drugim biegu jak by traci moc od 5 tys ;/ co z tym zrobic moze byc to wina popychaczy ??

[ Dodano: 09 Mar 2007 23:38 ]
nikt niepomoze??
ani chybi termostat, przy sprawnym autko powinno osiągnąc 90 stopni (temp pracy) w czasie 10-12 minut od uruchomienia zupełnie zimnego silnika (rano po nocy) - i temp. nie powinna spadac od predkosci jazdy...
może byc wina popychaczy - na to by wskazywało zużywanie oleju, może byc tez zaprany filtr paliwa ...


TDPower

kapalek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 985
Rejestracja: pn sie 07, 2006 13:44
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Post autor: kapalek » ndz mar 11, 2007 18:25

pewnie że termostat. miałem w swoim ADY identyczną sytuacje wymieniłem na wahlera i jest cały czas 90C. ile Ci bierze tego oleju? mi ady po 5000tys od wymiany też troche wziął.


nowe świerze fotki wnętrza - radio,vento tunel,zegary, nakładki alu od audi tt, polerka wydechu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1986712#1986712

Awatar użytkownika
browar19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: wt sty 16, 2007 12:05
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: browar19 » pn mar 12, 2007 22:55

moje 2E niewiem ile dokładnie przepala bo wycieka z uszczelki pod pokrywa lekko no i niewiem czy nie z tej pod głowia ale na 1000km 1L musze wlac napewno ;(

[ Dodano: 12 Mar 2007 21:56 ]
mniej ci palił jak termostat nowy dałeś??



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn mar 12, 2007 23:04

Co do tej temperatury zmień termostat i będzie ok. Spalanie troszkę spadnie, ale niewiele. Co do spalania oleju to silnik wymaga diagnostyki, czyli ciśnienie sprężania z próbą olejową przede wszystkim. Może wystarczy zmienić uszczelniacze zaworów bez ściągania głowicy (50 zeta części plus robocizna), może jakiś remoncik za większą kasę. Bez diagnozy nie da się powiedzieć.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
browar19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: wt sty 16, 2007 12:05
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: browar19 » wt mar 13, 2007 17:01

diagnostyka cisienie na 1 14 na 2\11 na 3\8 na 4\14 proby olejowej nibyło natomiast leci zamna z tyłu czarna chmura. rozwalone dwa popychacze na 2 i 3 komorze co wiecej niewiem pali 11L przy spokojnej jezdzie w MK2 to chyba nie malo



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt mar 13, 2007 21:50

browar19 pisze:diagnostyka cisienie na 1 14 na 2\11 na 3\8 na 4\14 proby olejowej nibyło natomiast leci zamna z tyłu czarna chmura. rozwalone dwa popychacze na 2 i 3 komorze co wiecej niewiem pali 11L przy spokojnej jezdzie w MK2 to chyba nie malo
no to już chyba jasne że marnie z tym silniczkiem, ale brak próby olejowej to błąd


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
browar19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: wt sty 16, 2007 12:05
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: browar19 » czw mar 15, 2007 09:04

niema sensu go remontowac on po wakacjach bedzie do wymiany a od czerwca bedzie stał bo ja wyjerzdzam do pracy wiec niema sensu na dwa miesiace jazdy robic remontu teraz bede bawił się i podolewam ceramizerów i innych płynów zobacze czy to cos da



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 292 gości