Rozregulowana przepustnica silnika 1,8 RP
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Rozregulowana przepustnica silnika 1,8 RP
Rozregulowałem ustawienie fabryczne przepustnicy w Golfie 1,8b silnik RP.Potrzebuję praktycznych porad jak powrócić do ustawienia pierwotnego.Kręciłem obydwoma śrubami,dolną i górną.
Kryl
musial bys znalezc w sieci ksiazke serwisowa (obsluga i naprawa) i w niej poszukac, u mnie jest to w ten sposob ze trzeba za pomoca 6V wsunac silniczek krokowy do konca i miedzy wkretem regulacyjnym a kruccem przepustnicy ustawic szczeline 0,5mm
Pozdrawiam T.O.B.I.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
Którymi śrubami dokladnie kręciłeś , od strony TPSu , czy od strony mechanizmu przepustnicy ???kryl pisze:Rozregulowałem ustawienie fabryczne przepustnicy w Golfie 1,8b silnik RP.Potrzebuję praktycznych porad jak powrócić do ustawienia pierwotnego.Kręciłem obydwoma śrubami,dolną i górną.
Tymi śrubami kręciłeś?
Czy tymi z prawej strony monowtrysku na zdjęciu
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
- zajac
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2492
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
- Lokalizacja: krakow,skarzysko
- Kontakt:
a co to jest na 2 fotce kwaracik po lewym dolnum rogu z czarna rurka bo ja tego nie mam ale znalazlem kabel ktory powinien by w takie cos wpiety
i jeszcze do homskyego mam pytanko jako osoby z pojeciem mam 1,8 RP
wymienilem sonde i czujniki ustawilem zaplon rozrzad itd a auto jak jest zimne to wali na czarno i smierdzi benzyna gdzie jszcze szukac problemu
i jeszcze do homskyego mam pytanko jako osoby z pojeciem mam 1,8 RP
wymienilem sonde i czujniki ustawilem zaplon rozrzad itd a auto jak jest zimne to wali na czarno i smierdzi benzyna gdzie jszcze szukac problemu
Ten kwadracik reguluje podcisnieniowo wyprzedzenie zapłonu.zajac pisze:a co to jest na 2 fotce kwaracik po lewym dolnum rogu z czarna rurka bo ja tego nie mam ale znalazlem kabel ktory powinien by w takie cos wpiety
i jeszcze do homskyego mam pytanko jako osoby z pojeciem mam 1,8 RP
wymienilem sonde i czujniki ustawilem zaplon rozrzad itd a auto jak jest zimne to wali na czarno i smierdzi benzyna gdzie jszcze szukac problemu
A co do czarnego dymu, to sprawdz kody błyskowe. Zobacz czy po resecie komputerka samochodowego tez sie tak dzieje.
kryl, masz narazie to tez dostalem to od kolegi.tylko miernikiem regulujac powrucisz do pierwotnych ustawien,popros Homskiego on napisal kiedys jakie napiecia na zaciskach powinny byc.tez pisalem o tym ale dawno i niepamietam.lepiej poszukaj moich i homskiego postow duzo pisalismy o tym i dokladnie opisywalismy.gdzie co i jak
Jesli regulowałes TPS (na pierwszym zdjęciu te 4 sruby) to Homsky w innym poscie opisał jego regulacje
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=82826 tu sobie poczytaj
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=82826 tu sobie poczytaj
JUtro zrobie zdjęcie monowtrysku od strony mechanizmu przepustnicy i powiesz nam konkretnie czym kręciłeś , tak bedzie prościej napisac wyjasnic żeby nie było niedomówień.kryl pisze:Przestawiłem wkręt regulacyjny i oporowy przepustnicy.Jeden był osłonięty plastikową nakładką (dolny).
Także cierpliwości , do jutra!
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
wydaje mi sie ze kolega krecil ta srubka zaznaczona na zolto
[ Dodano: 16 Mar 2007 08:05 ]
aha homsky mam pytanie nie grozi niczym calkowite odkrecenie TPSu nie ma tam jakichs elementow ktore wypadna lub wystrzela?
[ Dodano: 16 Mar 2007 08:05 ]
aha homsky mam pytanie nie grozi niczym calkowite odkrecenie TPSu nie ma tam jakichs elementow ktore wypadna lub wystrzela?
Pozdrawiam T.O.B.I.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
Możesz smiało odkręcac TPS jesli masz taką potrzebę , nic tam nie ma takiego co by ci jak to piszesz "wystrzeliło" wyleciało itd, w sumie to nic tam nie ma tylko dwie sciezki opornościowe i dwie pary ślizgaczy, takie jakby dwa zintegrowane potencjometryT.O.B.I. pisze:aha homsky mam pytanie nie grozi niczym calkowite odkrecenie TPSu nie ma tam jakichs elementow ktore wypadna lub wystrzela?
TYlko po takim zabiegu licz sie z tym że trzeba bardzo precyzyjnie potem ustawic TPS , jak to zrobic opisałem tutaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=82826
[ Dodano: Pią Mar 16, 2007 11:52 ]
kryl, teraz powiedz które sruby ruszałeś :
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 320 gości