Pomocy w rozpoznaniu gaźnika w MK2
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Bruno77
- vag-podkarpacie.pl
- Posty: 1679
- Rejestracja: pt lis 10, 2006 13:27
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Pomocy w rozpoznaniu gaźnika w MK2
Proszę o waszą pomoc w rozpoznani jakie oznaczenie ma ten gaźnik, wydaje mi się że jest to 2E2 ale nie jestem pewien.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=338716&p=4409474#p4409474
Faktycznie wyglada na 2E3 ale widziałem już siedem odmian gaźnika 2E różniących się niewiele między sobą - z regóły 2-3 drobne szczegóły 2E2 czy 2E3 nie ma to większego znaczenia - u mnie na www znajdziesz opisy do tych gaźników www.robert.pi.pl/golf/
pozdrawiam
pozdrawiam
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: ndz lip 09, 2006 14:37
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Witam panowie i zwracam się z podobną prośbą. Jaki mam w mojej Jettcie (1986r) gaźnik oraz typ silnika. Byłem przekonany, że mam silnik PN, ale po dokładniejszej analizie Forum doszedłem do wniosku, że PN to nie jest. Gaźnik to napewno Pierburg 2E, a silnik ma pojemność 1.6. Z góry dziękuję za pomoc. A pytam ponieważ mam problemy z rozruchem i nie wiem za co się zabrać (raczej wykluczam układ zapłonowy, ponieważ od cewki do świecy Iskra jest bardzo mocna). Poniżej prezentuje zdjęcia.
Przepraszam za nienajlepszą jakość zdjęć, ale mój aparat jest kiepski...
Pozdrawiam
Przepraszam za nienajlepszą jakość zdjęć, ale mój aparat jest kiepski...
Pozdrawiam
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: ndz lip 09, 2006 14:37
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Jeżeli chodzi o przebieg to nie mam zielonego pojęcia ile ma, ale napewno sporo (pewnie dobre 300 tys km). Jak już gdzieś to opisywałem to auto wziąłem w poczet rozliczenia (wartość 800zł), aby mieć je jako zapasowe w razie gdyby główne odmówiło współpracy. Tak też się stało. Fiat Bravo 1.6 16V, rocznik 2000r, którym się do tej pory poruszałem miało stłuczkę (notabene została uznana szkoda całkowita, ot takie mocne auta Fiat robi) i dlatego przesiadłem się do babci Jetty (21 lat to już słuszny wiek). Wbrew temu jak wygląda silnik z zewnątrz nie pali oleju, a jak już odpali to jedzie się nim przyjemnie (znacznie bardziej elastyczny aniżeli 16V Fiata). Tylko jak postoi dłużej niż 6-7 godzin na dworze, szczególnie podczas wilgoci to ma problemy z rozruchem. Wszystko teoretycznie wskazuje na układ zapłonowy, ale Iskra jest... Będę musiał poszukać dalej. Jeszcze raz dzięki za informacje.kubi pisze:z ciekawosci ile twoje autko ma przebiegu silnik wyglada jabys po cemencie jezdził
Pozdrawiam
- damianosxl
- Nowicjusz
- Posty: 40
- Rejestracja: śr mar 14, 2007 13:54
- Lokalizacja: Katowice
damianosxl, zalozyles juz jeden temat o pompach, po co zmieniasz watek w innych tematach ?damianosxl pisze:Hej! Mam Golfa mk2 1,3 NZ. Podobno posida on dwie pompy paliwa. Jedna jest w bagazniku a druga pod podwoziem kolo tylnego prawego koła. Odpowiedźcie mi czy to prawda? Bo musze którąś wyminić. Prosze o zdjęcia jak one wyglądają bo nie wiem jakie kupić.
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: ndz lip 09, 2006 14:37
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Silnik jest tak "czysty", że nie mogę znaleźć jego oznaczenia. W razie czego dajcie wskazówki np. na zdjęciu gdzie mam tego szukać. Bo już próbowałem, ale z mizernym efektem. Wogóle w dowodzie ma podaną dziwną pojemność - 1576ccm. Wg oficjalnych danych VW takich silników nie było, ale przeczytałem gdzieś w archiwach Forum, że to akurat jest dosyć częsty przypadek.sGARY pisze:Maciasek_W, to jest gaznik 2E2 na 100% sam mam taki sam u mnie w mk2
Zobacz oznaczenie silnika pewnie jest EZ
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 288 gości