ssanie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Za ssanie odpowiada w RPku niebieski czujnik. Oczywiście jego oporność zmienia sie wraz z temp. cieczy. Czyli jak by sie uprzeć to można na przewód od czujnika założyć przełącznik z rezystorem o wartości takiej samej jaka ma czujnik na ciepłym silniku. Problem jest jednak taki ze komputerek samochodowy przy zimnym czujniku bierze odczyty z tego czujnika i sygnału TPS. Dopiero jak silnik osiągnie odpowiednia temp. to do akcji wchodzi sonda lambda. Jesli wiec ominąć ssanie to niedogrzana lambda bedzie pokazywała zle wartosci i w najlepszym razie silnik bedzie nierówno pracował czy gasł. Jest też duże prawdopodobieństwo że komputerek samochodowy będzie łapał wtedy błędy i przejdzie w tryb awaryjny.
Wiec mysle ze nie ma co skracać ssania. Jesli uważasz ze za dlugo sie silnik rozgrzewa to sprawdz czujnik ssania i termostat czy na zimnym sie całkowicie domyka.
Wiec mysle ze nie ma co skracać ssania. Jesli uważasz ze za dlugo sie silnik rozgrzewa to sprawdz czujnik ssania i termostat czy na zimnym sie całkowicie domyka.
-
- Użytkownik
- Posty: 274
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 17:45
- Lokalizacja: Kraków
-
- Użytkownik
- Posty: 274
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 17:45
- Lokalizacja: Kraków
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 353 gości