pasek i koło pasowe

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
plur
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: sob gru 25, 2004 16:59
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

pasek i koło pasowe

Post autor: plur » sob kwie 02, 2005 12:49

jak usunąć pisk paska od alternatora??
No i drugie pytanie to jedno z kól rozrządu bije mi jest to chyba koło pasowe jak sie nie myle , no i pytanie podstawowe ile mnie to bedzie kosztować??
Buli pozyczylem sobie foto od Ciebie :)
Te bijace koło widać na tym zdjeciu - bije to koło ledwo widoczne na zdjeciu te na samym dole
Zastanawiam sie czy przez to też pasek od alternatora tak piszczy.
Czy na tym schemacie jest to nr 9??
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


mietek

Awatar użytkownika
cruc
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: ndz mar 06, 2005 14:55
Lokalizacja: warm-maz.
Kontakt:

Post autor: cruc » sob kwie 02, 2005 13:42

Mam to samo z tym kołem . Ja się pytalem o to kolo mechaniora.Powiedział.żeby się nie martwić.że to somo mają prawie wszystkie VW.
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
piosz7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: czw lut 24, 2005 10:27
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: piosz7 » sob kwie 02, 2005 14:25

O tym kole było już bardzo dużo na forum, musisz tylko poszukać. Na pewno nie możesz tego bagatelizować, powodem mogą być popuszczone śruby mocujące to koło. Mi na szczęście to koło nie bije.



Awatar użytkownika
plur
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: sob gru 25, 2004 16:59
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: plur » sob kwie 02, 2005 15:02

oj bylo wiele na ten temat , mechanik mi to dokręcił ale widocznie cos musi być nie tak bo w zasadzie wiele nie pomogło. No ale moze wiecie ile kosztuje wymiana tego kola i czy trzeba coswiecej wymienic, no i co z tym paskiem jak zrobicaby nie piszczał??


mietek

Awatar użytkownika
piosz7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: czw lut 24, 2005 10:27
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: piosz7 » sob kwie 02, 2005 21:46

Jeżeli masz koło dobrze dokręcone to albo masz skrzywione koło pasowe ( to jest lepsza wiadomość ), albo masz skrzywioną końcówkę wału korbowego ( i tu jest wielki problem ). Z tego co czytałem i dobrze pamiętam to za zrobienie tego płacil dosyć dużo chyba ponad 500 zł.



piotruś 28
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: sob mar 12, 2005 16:32
Lokalizacja: koszalin

Post autor: piotruś 28 » ndz kwie 03, 2005 20:26

NIESTETY U MNIE 1.9 TD NAJPIERW BIŁO KOŁO.NASTĘPNIE PO JAKIMŚ CZASIE SILNIK NA WOLNYCH OBROTACH ZACZĄŁ NIERÓWNO PRACOWAĆ I STRASZNIE KOPCIĆ.A PO DWÓCH DNIACH SILNIK KAPUT.SZLAG TRAFIŁ GŁOWICE.POWODEM BYŁO POLUZOWANIE KOŁA I NASTĘPNIE ŚCIĘCIE KLINA NA WALE A TYM SAMYM PRZESTAWIENIE ROZRZĄDU.WAŁ DAŁEM DO FACHOWCA .TRZEBA GO NAPAWAĆ I WYFREZOWAĆ POD KOŁO OD TDI.KOSZT KOŁA 50 ZŁ A NAPRAWA WAŁU 200 ZŁ.DO TEGO NAPRAWA GŁOWICY ,PLANOWANIE,ZAWORY(WSZYSTKIE POGIĘŁO).CZĘŚCI MIAŁEM Z DUŻYM UPUSTEM .A SILNIK SKŁADAŁEM SAM.CAŁA IMPREZA KOSZTOWAŁA MNIE OKOŁO 1200 ZŁ. :kac: JAK TYLKO ZAUWAŻYCIE BICIE KOŁA NA WALE TO NATYCHMIAST ZDEJMOWAĆ MISKĘ I WYCIĄGAĆ WAŁ I PRZERABIAĆ TAK JAK PISAŁEM WYŻEJ.OSZCZĘDZI WAM TO TROCHĘ KASY. :pub: JEŻELI WAŁ JEST JUŻ NA KOŃCU ROZBITY TO SAMO DOKRĘCENIE NIC NIE DA.[/b]



Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » wt kwie 05, 2005 00:51

dokładnie tak jak kolega pisał,zgadzam sie w 100% kolawe kolo pasowe w TDI to bardzo czesta usterka i nie usunieta w pore moze narobic duzo balaganu i kosztow,jak bije to jak najszybciej to rozebrac i kupic nowe kolko zebate od rozrzadu na wał bo tam tkwi przyczyna,chyba ze jest juz wyrobiona koncowka walu to juz jest wiekszy problem,mozna przerobic jak kolega piotrus 28 wam napuisal ale to nie zawsze jest konieczne,czasem wysraczy tylko zmienic kolo i srube mocujaca,i naprawde nie radził bym zwlekac,jak to niepomoze to jest problem,a kazdy mechanik ktory twierdzi ze to nic takiego to moim zdaniem nie mechanik tylko skonczony duren za przeproszeniem,rownie dobzre mozna powiedziec ze zamiast oleju zalac silnik woda i tez bedzie chodził wiec koledze CRUC radze zmienic mechanika,nastepstwem nienaprawiania tego jet to ze kolo pasowe sie urywa,i jest rozwalona koncowka walu ktora czesto juz nienadaje sie do naprawy wiec wymiana walu a chyba nie musze mowic jakie to sa koszty,a jak by tego było mało to sypie sie caly rozrzad a wiadomo co sie z tym wiarze...pogiete zawory albo do tego pekniety wałek i takie tam w jeszcze grszym przypadku widzialem dziure w tłoku...wiec naprawiejcie to jak najszybciej!!! pozdrawiam...


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » wt kwie 05, 2005 00:55

ja tego pilnuje i czesto sprawdzam,bo to jest bardzo czesta awaria w TD i starszych TDI takich jak 1Z,AHU itd...mam nadzeje ze was przekonałem bo,tu nie ma smiacia juz naprawde,kulejace koło to jest jak tykajaca bobma zegarowa ktora wkoncu wybuchnie i zniszczy wasz portwel :D:D wiec lepiej ja zawczasu rozbroic mniejszym kosztem...


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 336 gości