usczeleczka w okol tylnej szyby
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
usczeleczka w okol tylnej szyby
witam, mam taka sparawe... czy da sie wyciagnac i pozniej zalozyc ta kumowa usczelke czy cos takiego co jest wokol wklejanej tylnej szyby?? czy trzeba szybe wiciac i znow ja wkleic?? ppilne pomocy..
byl golf I 1.6 gti
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...
sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...
sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391
dziejo pisze:z zewnatrz nie ma uszczelki na szybie tylnej klapy
w takim razie co to jest w golfie 3 miedzy klapa a tylna szyba... bo ja mam wokol jakas taka gume pomiedzy tym... tak samo mam na tynych bocznych miedzy blacha a szyba tam gdzie jest taki rowek to mam gume wokol...
byl golf I 1.6 gti
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...
sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...
sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
dziejo, jest tam coś w rodzaju uszczelki, ale nie w każdym. Być może tam, gdzie szyba była wyjmowana (a wiadomo jak jest z klapami MK3 w okolicy szyby...)?
Jak w poprzednim MK3 wymieniali mi szybe, to widziałem. Taka gumka na około szyby, osadzona w tym kleju. Ma przekrój czegoś w rodzaju literki C i kosztowało mnie 60 zł. Teraz po kolizji jak wymieniali mi klapę w Variancie również lakiernik miał taką uszczelkę, ale powiedział, że coś nei pasowało (inna klapa była po 95 roku, a ja przez niewiedzę na ten temat kupiłem starszą). Osadził na samym kleju.
Co do pytania czy uszzelkę da się wyjąć (o ile jest) to powiem, że jej wyjęcie w całości jest zmudne, nieoplacalne i graniczące z cudem. Nie ma sensu obdzieranie kleju z uszczelki... Lepiej dać te 60 zł i mieć spokój.
Pozdrawiam.
Jak w poprzednim MK3 wymieniali mi szybe, to widziałem. Taka gumka na około szyby, osadzona w tym kleju. Ma przekrój czegoś w rodzaju literki C i kosztowało mnie 60 zł. Teraz po kolizji jak wymieniali mi klapę w Variancie również lakiernik miał taką uszczelkę, ale powiedział, że coś nei pasowało (inna klapa była po 95 roku, a ja przez niewiedzę na ten temat kupiłem starszą). Osadził na samym kleju.
Co do pytania czy uszzelkę da się wyjąć (o ile jest) to powiem, że jej wyjęcie w całości jest zmudne, nieoplacalne i graniczące z cudem. Nie ma sensu obdzieranie kleju z uszczelki... Lepiej dać te 60 zł i mieć spokój.
Pozdrawiam.
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
oczywiście Zapomniałem dodać, myśląc ze to jest jasne. Uszczel;kę można próbować "na siłę" ratować tylko i wyłącznie po wycięciu szyby. A tak bez wyjęcia szyby, to nie ma szans wydrzeć z kleju nawet 1 centymetra długości uszczelki bez jej rozerwania.takze wydostanie jej wiaze sie z wycieciem szyby i jest chyba nie wykonalne
Pozdrawiam.
[ Dodano: 11 Mar 2007 12:20 ]
Golfy po 9 roku życja są jak Harley-Davidson'y- nie ma dwóch identycznych egzemplarzy hehedziejo pisze:ok ok u mnie bynajmniej tego nie ma ale spoko
Pozdrawiam.
Uszczelka w tylnej klapie oczywiście jest,ale żeby ją wyciągnąc ,tylko po co ,trzeba wyciąć całą szybe.Nie zawsze się to uda żeby przy wycinaniu nie uszkodzić uszczelki.Wtedy pozostaje kupienie nowej,kupuje się ja na metry .Matr kosztuje 10zł ale nie leży tak jak orginalna na zagieciach za bardzo wchodzi do środka w szczelinę. Ja przy malowaniu Golfa wycinałem szyby i niestety musiałem wymienić uszczelę w tylnej klapie ponieważ się uszkodziła.
nio oi.ale mi nie chodzi o to zeby ja wyciagnac w calosci... wogole zeby ja wyrwac bo na rancie mam korozje i chce ja usuna i przy maowaniu szpachlowani itp, pokleje uszcalke itp... chodzi mi zeby ja wyrwac bez wycinania szyby i potem nuwencje wkleic tez bez wyciagania szyby... poprostu nic nie ruszac szyby a wyrwac stara i zalozyc nowa... albo w sumie bez tej uszczelki ale nie wiem jak to wyglada bez niej a moze ma ktos fote jak lylna kla wyglada bez be uszczelki ..
byl golf I 1.6 gti
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...
sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...
sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
zaba84, nie masz najmniejszych szans. Nawet się z tym nie pierdziel. Po co?
1. Jeśli amsz korozję przy szybie, to bądź pewien, że pochodzi ona spod szyby, a nie z zewnątrz- wylezie po pół roku i podniesie Twoją szpachlę
2.
3.
4. Jeśli zrobisz taką metodą, to po zakończeniu prac miejsce wklejenia szyby będzie wyglądać jak uszczelnienie muszli klozetowej do posadzki, czy zlewozmywaka do ściany silikonem z NOMI
Decyduj
Pozdrawiam.
1. Jeśli amsz korozję przy szybie, to bądź pewien, że pochodzi ona spod szyby, a nie z zewnątrz- wylezie po pół roku i podniesie Twoją szpachlę
2.
A jaką masz z tego korzyść (mniejsza z tym, że to graniczy z cudem i trwałoby 2 dni). Tak, czy inaczej jeśli chcesz wklejać uszczelkę, musisz mieć klej do szyb. Wyszystkoego nie wydrzesz, bo jak? Koszt ten sam, a rzeźby nieporównywalnie więcej.zaba84 pisze:wyrwac bez wycinania szyby i potem nuwencje wkleic tez bez wyciagania szyby
3.
Dużej różnicy nie widać, ale trzeba to uformować w czasie w klejania szyby, a nie robić coś w rodzaju uszczelniania, bo wydzierając uszczelkę, napewno wydrzesz gdzieniegdzie za dużo kleju i w tej przestrzeni pojawi się nowe ognisko korozji.zaba84 pisze:moze ma ktos fote jak lylna kla wyglada bez be uszczelki
4. Jeśli zrobisz taką metodą, to po zakończeniu prac miejsce wklejenia szyby będzie wyglądać jak uszczelnienie muszli klozetowej do posadzki, czy zlewozmywaka do ściany silikonem z NOMI
Decyduj
Pozdrawiam.
Na zakup nowej uszczelki wydasz ok60zł a wklejenie na nowo szyby oczywiscie z demontażem to koszt 70 zł ja tyle płaciłem.Więc poco masz wyrywać i niszczyć uszczelkę- jak ją wyrwiesz to nowej nie wstawisz bez wycinania szyby.Dogadaj się z kumatym facetem to ci to zrobi za 70 zł oczywiście nie w firmowym zakładzie tylko po godzinach pracy przyjedzie do ciebie.Jak zniszczy uszczelke to sam ją odkupi. Ja tak robiłem przy lakierowaniu auta.Więc nie zawracaj sobie głowy wyrywaniem uszczelek.
niomoki to zdemontuje szybe porobie to co korozja bierze i pojade zeby mi ja wkleili...tylko teraz jak ja wyciac samemu zeby nie jezdzic w kolko bo najpierw by musiali wyciac potem ja bym musial to zrobic i potem oni by musieli wkleic dlatego sam bym ja wyciol porobil i pojechal na wklejenie tylko jak ja wyciac...
byl golf I 1.6 gti
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...
sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...
sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 352 gości