Wóz drabiniasty - zmiana sprężyn??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
k3fir
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2058
Rejestracja: pt paź 08, 2004 22:24
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: k3fir » sob kwie 02, 2005 23:38

Robas pisze:Moze to pytanie bedzi ebanalne, ale ja naprawde nie wiem :jezor: , jak i gdzie sprawdzic czy amortyzatory sa krotkie?? Mam jakies czerwone sprezyny ale auto nie jest az tak bardzo spuszczone na glebe
jak podniesiesz auto na serii to szczelina miedzy nadkolem a kolem bedzie ok 2 pięści ;p a na krotkich to tylko 1 wejdzie ;)



Awatar użytkownika
h2o
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: sob mar 12, 2005 10:34
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: h2o » ndz kwie 03, 2005 12:37

Kurcze zawrócę wam jeszcze gitarę z tą zawiechą :helm: . Jak i gdzie sprawdza się ile obniżone jest zawieszenie? Ja kupiłem mojego golfika juz obniżonego więc nie mam pojęcia ile jest obniżony. Może wiecie jak to się sprawdza? W każdym razie amory są żółte, a sprężyny niebieskie - może to wam cos podpowie.

Z góry wielkie dzięki

pozdro



Awatar użytkownika
k3fir
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2058
Rejestracja: pt paź 08, 2004 22:24
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: k3fir » ndz kwie 03, 2005 13:11

no jak to jak lenijka panie lenijka :P a tak na serio to zobacz co jest napisnae na springach jaki nr to dojedziesz



Awatar użytkownika
h2o
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: sob mar 12, 2005 10:34
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: h2o » ndz kwie 03, 2005 17:03

Dobra, ale na co konkretnie mam zwrócić uwagę przy tych oznaczeniach springów? Tam będzie napisane coś w stylu -40mm czy coś w tym stylu??

pozdro
h2o



Awatar użytkownika
h2o
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: sob mar 12, 2005 10:34
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: h2o » ndz kwie 03, 2005 19:18

A tak jeszcze zapytam, a co mi tam :helm: . Jak podwyższę golfa to zmienić lepiej profil opon na wiekszy? Obecnie śmigam na 195/50/15 i tak się zastanawiam czy jak będzie wyższy to na tych oponkach nie będzie wygladał trochę śmiesznie :bigok: . Z drugiej jednak strony jak tu czytam to podniesienie profilu na tych kapciach będzie mnie kosztowało większe spalanie. Co wy na to? A może będzie wygladał całkiem przyzwoicie na tych gumach co mam obecnie (chodzi mi głównie o to czy przestrzeń pomiędzy nadkolem a opona nie bedzie za duża).
pozdro



Awatar użytkownika
orzel12
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 279
Rejestracja: pn gru 20, 2004 02:08
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

Post autor: orzel12 » ndz kwie 03, 2005 22:48

jak podnisiesz na tym profilu to masakra bedzie ja mam tak u siebie i wlasnie walcze jak tu go opuscic wlasnie sprinki zamowilem a po drugie to i tak tam za wielkiego profilu nie wsadzisz na tych 15" 195/55 max 60 i to nie jestem pewien zy nie bedzie igdzie obcierac moze ktos wie jakie gumki max mozna wlozyc na felge 15" zeby nie tarlo



Awatar użytkownika
piosz7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: czw lut 24, 2005 10:27
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: piosz7 » pn kwie 04, 2005 08:41

Ja mam teraz 195/50/15" w standardowym zawieszeniu i wygłąda to dobrze, ale lepiej by to wyglądało z profilem 55 ( nie gyłoby takiej przestrzeni nad kołem ) i jak mi się zużyją opony to taki założe. Ale odradzał bym zakładanie większego profilu choćby z dwuch przyczyn: 1- po założeniu takiego profilu będzie Cię za dużo oszukiwał licznik ponieważ będziesz mieć większą średnice koła niż podaje producent VW ( powinny być 195/50/15" ). 2- to że z większym profilem to będzie troche śmiesznie wyglądać z takimi baniakami.



Awatar użytkownika
h2o
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: sob mar 12, 2005 10:34
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: h2o » wt kwie 05, 2005 12:54

Kurcze to już nie wiem co mam robić. Na sportowych amorach i seryjnych springach przestrzeń między oponą a nadkolem będzie aż tak wielka? Jak ktoś ma zdjęcia tak zestawionego golfa to może podeśle na priva?

pozdro



Awatar użytkownika
Demoonek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: śr sty 12, 2005 18:01
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: Demoonek » ndz kwie 10, 2005 20:51

Witam mam mam pytanko odnosnie sprezyn i amorow a wiec: chce wymienic sprezynki na nowe ale standardowe (przod/tyl) z tym ze slyszalem ze diesel posiada twardsze- prawda to? jesli tak to czy podejda zamiast standardowych do benzyniaka (1,8)??

Kolejne pytanie to jakie amory zalozyc, czy np te wystarcza na przod http://www.allegro.pl/show_item.php?item=47223696
czy moze raczej polecacie cos innego, a jak wyglada sprawa z tylem??? pozdrawiam



dioob
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 18:20
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: dioob » ndz kwie 10, 2005 21:01

No jasne że wystarczą,bilstein to bardzo dobre amorki.A jeśli chodzi o springi to najlepeij zakup nowe nie ma sensu pchac sie w uzywki albo tył ci siądzie za nisko bo bedą juz zuzyte albo inne tego typu pierdoły sie znajdą.Idż do sklepu i powiedz że chcesz spręzyny do golfa 2 silnik 1,8 i tyle, oni juz dalej bedą wiedzieć o co chodzi.Koszt springów nowych to około 70 zeta na sztuke.

Aha ale chyba kolega K3fir ma standardy do spylenia. :grin: Zagadaj znim.


...pomału do celu......w planach Suka GS 500, na początek oby sił wystarczyło :hmm:

Awatar użytkownika
Demoonek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: śr sty 12, 2005 18:01
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: Demoonek » ndz kwie 10, 2005 21:18

ok to przod by byl zalatwiony a co z tylem?? jakie amory? sprezyny? moze sprezynki z wersji 2,0? albo jakies od diesla??



Awatar użytkownika
Demoonek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: śr sty 12, 2005 18:01
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: Demoonek » ndz kwie 10, 2005 21:41

moze na tyl cos takiego?? takie chyba sa standardowo montowane?



Awatar użytkownika
Demoonek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: śr sty 12, 2005 18:01
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: Demoonek » ndz kwie 10, 2005 21:42




Awatar użytkownika
klimas6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: sob lut 26, 2005 00:36
Lokalizacja: Nowogard
Kontakt:

Wóz drabiniasty - zmiana sprężyn??

Post autor: klimas6 » ndz kwie 10, 2005 21:49

ja mialem taki problem z golfem II, i powrociłem do standardu, jednak golfy mają to do siebie ze w standzie są dosyc sztywne, jezeli nie chcesz tracic na komforcie mozesz lekko je zachartować u jakiegos kowala czy cos takiego :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 325 gości