Witam
Chcialbym się zapytać o dwie sprawy:
1. Pod każdym siedzieniem w moim golfie pod gumowymi wycieraczkami pod wykladziną znajduje się sporo wody. Z tego co sie orientuje to pod tą czarna wykladzina jest jeszcze gąbka i dopiero potem blacha. W każdym razie po mocniejszym nacisnieciu wykładziny pod palcami robi sie niezla kaluza ;/ Zeby to dobrze wyszuszyc musialbym wyjac siedzenia, zdjac jakas ta wykladzine, wyciagnac gąmbki i dopiero szuszyc.. Pytanie czy warto? Moze ta woda zaszkodzić podwoziu? Jesli tak to ma ktos intrukcje jak wyciagnac przednie siedzenia w golfie?
2. Cos mi piszczy w przednim kole... Co dziwne czasami jak zaczynam jechac to nie piszczy przez kilkanascie km, dopiero potem zaczyna. Nie zalezy to od predkosci jazdy. Pisk nasila sie gdy zaczynam skręcac kolami w ktoras strone. Myslalem ze to moze te sprezynki trzymajace klocki ham. ale to jednak to... Zostaje tylko łożysko podejrzane? Dam rady je sam wymienić i ile ono może mniej wiecej kosztowac?
Pozdrawiam
Woda pod wykladziną i piszczenie z przedniego koła
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Woda pod wykladziną i piszczenie z przedniego koła
Ostatnio zmieniony czw mar 08, 2007 23:03 przez raptorr, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam.Co do pierwszego pytania to Ci powiem ze woda ci sie zebrala pod wycieraczkami z tego powodu ze mogly powypadac te gumowe korki w podlodze.Czytalem gdzies ze sa to tzw.otwory technologiczne.Chyba byly potrzebne do trzymania blachy przez roboty na tasmie produkcyjnej VW."Załatali" te dziury gumowymi korkami i na to poszla jeszcze warstwa zabezpieczajaca tez taka gumiana.Ale jak sie szoruje podwoziem po jakims sniegu lub po czyms innym to sie to wszystko niszczy i wypadaja te korki albo robia sie nieszczelne i potem jak popada deszcz to sam sie domysl co sie moze dziac z wykladzina na podlodze.Ja tez tak mialem ale postanowilem temu zaradzic,otoz powyciagalem siedzenia i wylkadzine,Oszuszylem to dokladnie.Pod wykladzina znajduje sie (moze nie pianka) tylko cos w rodzaju takiej wełny.Jak to nasiaknie to potrafi nawet smierdziec, wiec lepiej to miec suche.Pod tym sa jeszcze takie worki z piaskiem ktore niby wyrownuja ta nierowna blache na podlodze.A blacha jak to blacha niby ocynk ale czasami nawet ocynk sie poddaje i koroduje.Wiec ja to osuszylem.Przyznam ze zaczynalo troche mi brac blache ogdzies w takich zagietych miejscach ale oczyscilem i zamalowalem podkladem.Potem powkladalem te korki i dodatkowo przykleilem na nich taka bitumiczna tasme do oklejania kominow na dachach.Chodzi o to zeby to podgzac i potem sie klei do wszystkiego i jest nie do zerwania ,chyba ze razem z blacha.I od tamtej pory jest suchutko i sie nie boje ze sie jakas woda moze przedostac przez jakies dziurki w podlodze.
Popatrz,co sie dzieje u ciebie i radzilbym pozabezpieczac to bo to jednak podloga....
Przednie siedzenia wyciagasz (zsuwasz) do tylu odkrecajac wczesniej taka blokade (srubka chyba 8mm i ampulek) .Zajrzuj od przodu pod spod siedzien i bedziesz widzial.Przy okazji posmaruj soebie prowadnice i te plaskiki na prowadnicach .Bedzie siedzenie luzniej jezdzic...
Co do drugiego pytania to ci powiem ze moga to jednak byc sprezynki ktora trzymaja klocki.Zrob prosty test.Mianowicie jesli ci zacznie piszec to przycisnij lekko hamulec ale nie hamuj.Bieznia lekko docisnie wtedy kolcki.Jesli pisk ustanie to na 100 % sprezynki.Wymien na nowe koszt tego kolo 5 zlotych wiec chyba nie duzo...
Jasli to nie to to moze lozysko.Ale to to juz sam musisz dojsc...
Jesli wszystko jasne bede wdzieczny za punkciki...
Pozdrawiam...
Popatrz,co sie dzieje u ciebie i radzilbym pozabezpieczac to bo to jednak podloga....
Przednie siedzenia wyciagasz (zsuwasz) do tylu odkrecajac wczesniej taka blokade (srubka chyba 8mm i ampulek) .Zajrzuj od przodu pod spod siedzien i bedziesz widzial.Przy okazji posmaruj soebie prowadnice i te plaskiki na prowadnicach .Bedzie siedzenie luzniej jezdzic...
Co do drugiego pytania to ci powiem ze moga to jednak byc sprezynki ktora trzymaja klocki.Zrob prosty test.Mianowicie jesli ci zacznie piszec to przycisnij lekko hamulec ale nie hamuj.Bieznia lekko docisnie wtedy kolcki.Jesli pisk ustanie to na 100 % sprezynki.Wymien na nowe koszt tego kolo 5 zlotych wiec chyba nie duzo...
Jasli to nie to to moze lozysko.Ale to to juz sam musisz dojsc...
Jesli wszystko jasne bede wdzieczny za punkciki...
Pozdrawiam...
CB :) BEZ TEGO SIE NIE RUSZAM !!!!!!!!!
hmm dzisiaj wszystko powyjmowalem... worki z piachem wyszusze i wloze spowrotem ale ta wełna nie nadaje sie juz do niczego... Jeszcze nad welna jest warstwa jakies gumy, tez juz mocno pognila, chyba tez to wywale tylko pytanie... co dac zamiast tego? zeby bylo tanio i dobrze... nie mam w tej chwili pojecia czym to zastapic ;/
można kupić te dywaniki filcowo gumowe na miareraptorr pisze:hmm dzisiaj wszystko powyjmowalem... worki z piachem wyszusze i wloze spowrotem ale ta wełna nie nadaje sie juz do niczego... Jeszcze nad welna jest warstwa jakies gumy, tez juz mocno pognila, chyba tez to wywale tylko pytanie... co dac zamiast tego? zeby bylo tanio i dobrze... nie mam w tej chwili pojecia czym to zastapic ;/
a se później powycinasz na wzór starych
ja widziałem takie w sklepie motoryzacyjnym i też zamierzam sobie kupić bo miałem wode i sie rozleciały bo zgniły
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 243 gości