Pedal gazu ucieka w podloge, auto samo gazuje
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Pedal gazu ucieka w podloge, auto samo gazuje
sam dodaje sobie gazu.czuc noga jak pedal sam sie naciska linka przy gazniku sama sie zaciaga i popuszcza.
Ostatnio zmieniony pt mar 09, 2007 23:55 przez damek22, łącznie zmieniany 1 raz.
Bo golfy mają duszę. Podaj jaki masz silnik to wtedy dokładniej Ci powiedzą co zrobić.
PS. w kosiarce spalinowej jak jest zły skład mieszanki paliwowo-powietrznej, to gaz też się sam to odejmuje to dodaje, może z Twoim golfem też tak jest, ale żeby az czuć na nodze!?!
PS. w kosiarce spalinowej jak jest zły skład mieszanki paliwowo-powietrznej, to gaz też się sam to odejmuje to dodaje, może z Twoim golfem też tak jest, ale żeby az czuć na nodze!?!
[img]http://images22.fotosik.pl/25/4dfe2cbdc7fe3131.jpg[/img]
[you]
[you]
a obroty zmieniają się w dużym zakresie ?? bo w PN jest taki sterownik przepustnicy który sam ją ustawia na wolnych obrotach, ale raczej nie powinien pociagac linki tylko popychac trzpieniem taki półksiężyc o który zaczepiona jest linka ...
o PN jest temat: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=51389
o PN jest temat: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=51389
TDPower
raczej w duzym zakresie, raz prawie gasnie a raz jak dostanie obrotow, to jak wsciekly. troche przypal jak sie stoi na swiatlach ,co nie ?! . wiesz to moze byc ten trzpien. trzeba to wymienic czy jak?? moze jakies linki do ksiazek ?? i moglbym prosic o mala instrukcje jak to sciagnac?? bo nie zabardzo wiem jak ?? WIELKIE DZIEKI !!!!!!!!!
- marek2907
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2610
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
kolego damek22, masz ten sam problem co ja "regulator biegu jałowego" (silniczek krokowy ) Ci pada. ja też mam takie same objawy z tym że :
umnie obroty trzyma idealnie natomiast podczas jazdy sam potrafi dodać gazu do oporu (obrotomierz czerwone pole) gdy hamuję silnikiem ni z tego ni z owego on zaczynasię rozpędzać.
silnik 1,8 ADZ na jednopunkcie (mk3)
u mnie winy jet właśnie silniczek krokowy czyszczenie silniczka u mnie nie przyniosło zadnych rezultatów
[ Dodano: 08 Mar 2007 23:20 ]
i też czuję jak mi pedał ucieka z pod nogi
umnie obroty trzyma idealnie natomiast podczas jazdy sam potrafi dodać gazu do oporu (obrotomierz czerwone pole) gdy hamuję silnikiem ni z tego ni z owego on zaczynasię rozpędzać.
silnik 1,8 ADZ na jednopunkcie (mk3)
u mnie winy jet właśnie silniczek krokowy czyszczenie silniczka u mnie nie przyniosło zadnych rezultatów
[ Dodano: 08 Mar 2007 23:20 ]
i też czuję jak mi pedał ucieka z pod nogi
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
Gwoli wyjaśnienia, bo to jest PN w gaźnik 2ee, więc silniczek krokowy który tam jest nie steruje przepustnicą (tak jak w 1,8 jednopunktach) tylko przysłoną powietrza nad gardzielą gaźnika.marek2907 pisze:kolego damek22, masz ten sam problem co ja "regulator biegu jałowego" (silniczek krokowy ) Ci pada. ja też mam takie same objawy z tym że :
umnie obroty trzyma idealnie natomiast podczas jazdy sam potrafi dodać gazu do oporu (obrotomierz czerwone pole) gdy hamuję silnikiem ni z tego ni z owego on zaczynasię rozpędzać.
silnik 1,8 ADZ na jednopunkcie (mk3)
u mnie winy jet właśnie silniczek krokowy czyszczenie silniczka u mnie nie przyniosło zadnych rezultatów
[ Dodano: 08 Mar 2007 23:20 ]
i też czuję jak mi pedał ucieka z pod nogi
Przepustnicą steruje taki elektro-pneumatyczny sterownik z boku po prawej stronie gaźnika.
To tak żeby kolega nie wykręcił tego co nie trzeba ...
Co do porad jak to ruszyc to polecam ci się dopisac na końcu topika który podałem to ci chłopaki pomogą.
Generalnie zanim zaczniesz to odkręcac to sprawdz wszystkie przewody podciśnienia, a zwłaszcza te które do tego sterownika wchodzą !
TDPower
- marek2907
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2610
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
jeszcze nie wymieniłem ale trochę przy nim grzebałem i jest jeszcze gorzej
ale widzę że kolega ppoll27, dokładniej zna się na silnikach PN więc dalej słuchaj jego
ja ile mogłem to pomogłem
ale widzę że kolega ppoll27, dokładniej zna się na silnikach PN więc dalej słuchaj jego
ja ile mogłem to pomogłem
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
no wlasnie ja mam to samo w MK3 1.8, ADZ --> zmieniony na ABS (pisalem juz o tym) wlasnie szukam kogos w okoliczy zeby pozyczyl sowjego silniczka krokowego i poruwnam wtedy czy to cos pomoglo, jak pomoze to dam znac (zreszta jak nie to tez dam znac) pozdrawiam
zycie to sa chwile chwile, tak ulotne jak motyle...
nie wymieniaj na pałę bo zbankrutujesz a problem zostanie ...damek22 pisze:wiecie juz nie wiem na co mam patrzec,:-) obilo mi sie o uszy ze to moze byc tez wina podstawy gaznika, lub ssania, i jeszcze pare wersji, ale wg mnie to ten silniczek krokowy, ok.2oo zl !!!!!!!!!!!!!!! dzis sie dowiadywalem !!!!!!!
czemu sądzisz że krokowy badałeś kodami błyskowymi ?? zaglądałeś pod filtr powietrza - czy tylko położyłeś rękę na masce i już wiesz ?
po kolei:
krokowiec - możesz sprawdzic zachowanie przysłony powietrza (trzeba odkręcic obudowę filtra powietrza) przy zapalaniu na zimno, ciepło, przy dodaniu gazu na ciepło
podstawa pod gaźnik - na wolnych obrotach poruszaj gaźnikiem na boki i patrz co się dzieje z obrotami
węże podciśnienia - zsuń sobie węże podciśnienia ze sterownika przepustnicy (2) i zobacz czy nie są sparciałe itp.
sprawdź połączenia elektryczne do sterownika przepustnicy (po prawej stronie gaźnika), silniczka krokowego (po lewej stronie gaźnika u góry), potencjometru przepustnicy (po lewej poniżej krokowca) - przyjrzyj się czy kabelki nie są powycierane przygrzane itp
kody błyskowe:
http://vw2.info/vwforum/kody.htm
i tu:
http://vw2.info/vwforum/kody/
- kody pokażą ci błąd silniczka krokowego, sondy lambda i ogólnie wskaża jak działa komputer
Fabryczny troubleshooting do 2ee:
http://rapidshare.com/files/20413423/Pi ... G.pdf.html
TDPower
macie mozliwosc przeslania fotki gdzie podlacza sie tester?? mam zamiar zamowic na allegro, bedzie wygodniej z usterkami, tylko nie wiem gdzie to podlaczyc ??
[ Dodano: 11 Mar 2007 15:05 ]
obejrzalem go to tu , to tam jak rusze gaznik w lewo to jest elegancko. a jak puszcze i wroci do poprzedniej pozycji to zaczyna warjowac. czyli wina podstawy gaznika ??!!
[ Dodano: 11 Mar 2007 15:05 ]
obejrzalem go to tu , to tam jak rusze gaznik w lewo to jest elegancko. a jak puszcze i wroci do poprzedniej pozycji to zaczyna warjowac. czyli wina podstawy gaznika ??!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 239 gości