Coś o zaworach rozrządu....

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Ardiano
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:39
Lokalizacja: Sosnowiec

Coś o zaworach rozrządu....

Post autor: Ardiano » pt mar 09, 2007 17:27

Witam :grin:

Już wiem co jest przyczyną załanczania sie kontrolki od cisnienia oleju na wyzszych obrotach :hmm: Nie domyka jeden regulator na wałku rozrzadu:)
I teraz mam pytanie....Dokupie 1 taki regulator czy musze kupic komplet 8szt??
I ile to mniej wiecej bedzie kosztowac?

Pozdro all i dzieki :pub:



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » pt mar 09, 2007 17:36

Ardiano pisze:Dokupie 1 taki regulator czy musze kupic komplet 8szt??
I ile to mniej wiecej bedzie kosztowac?
Nie wiem czy w sprzedaży są pojedyncze sztuki , zazwyczaj sa sprzedawane jako komplety , ja kupowałem komplet 8 sztuk popychaczy INA za około 170zł , szczelnie zamknięte w plastikowym opakowaniu i zalane olejem.


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt mar 09, 2007 17:40

Na pewno chodzi ci o szklanki popychaczy nie o coś innego? Można na sztuki. Koło mnie jakieś LUK-i po 22 zeta za sztukę.

[ Dodano: Pią Mar 09, 2007 4:41 pm ]
Nie sądzę żeby to była przyczyna ąz takiego spadku ciśnienia oleju


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Ardiano
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:39
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Ardiano » pt mar 09, 2007 17:46

Paweł Marek pisze:Na pewno chodzi ci o szklanki popychaczy nie o coś innego? Można na sztuki. Koło mnie jakieś LUK-i po 22 zeta za sztukę.

[ Dodano: Pią Mar 09, 2007 4:41 pm ]
Nie sądzę żeby to była przyczyna ąz takiego spadku ciśnienia oleju

Nie szklnaki popychaczy :chytry:
Tylko o regulatory zaworów na wałku rozrzadu, czy jakos tak. Jest ich 8szt. i jeden nie domyka co podouje spadek cisnienia oleju.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt mar 09, 2007 17:48

Coś mylisz. 8 sztuk jest szklanek, inaczej hydraulicznych regulatorów luzów zaworowych.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Ardiano
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:39
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Ardiano » pt mar 09, 2007 17:51

Paweł Marek pisze:Coś mylisz. 8 sztuk jest szklanek, inaczej hydraulicznych regulatorów luzów zaworowych.
No możliwe.....doklasnie nie pamietam jak to mechanik nazwał.Ale jest ich 8 i ktorys nie domyka...i z tad wlasnie problem z kontrolka od cisnienia oleju.



promo211
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: śr sty 18, 2006 20:41
Lokalizacja: podlaskie

Post autor: promo211 » pt mar 09, 2007 18:04

Witam
to się nazywa wg książki "popychacze hydrauliczne głowicy"
i to najlepiej kupić nie pojedyńczo tylko w całym komplecie czyli 8 sztuk
na pierwszy montaż były dawane firmy INA koszt od 30zł za sztukę
pozdrawiam Przemek :hmm: :bajer:

[ Dodano: Pią Mar 09, 2007 17:07 ]
Witam
to się nazywa wg książki "popychacze hydrauliczne głowicy"
i to najlepiej kupić nie pojedyńczo tylko w całym komplecie czyli 8 sztuk
na pierwszy montaż były dawane firmy INA koszt od 30zł za sztukę
pozdrawiam Przemek :hmm
"popychacze hydrauliczne zaworów w głowicy"-sory


...

szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » pt mar 09, 2007 18:14

panowie nic głowicy nie popycha :) to są poprostu hydrauliczne popychacze zaworów , czyli potocznie mówiąć szklanki. Są one między krzywkami wałka a trzonkami zaworów. Ale wg mnie nawet zuzyte popychacze nie są powodem spadku cisnienia oleju, a ich zuzycie poznasz po tym ze podczas odpalania na zimno słychac charakterystyczne pykanie które nie milknie, gdy popychacze są sprawne pykanie to nie trwa dłuzej niz 3,4 sek. Oczywiscie to pykanie moze tez nie milknąć gdy olej ma za dużą lepkość i dopływa z duzym opuźnieniem do popychaczy, lub ciśnienie oleju jest za małe. A małe ciśnienie oleju jest spowodowane zuzyciem pompy oleju lub zuzyciem panewek głównych na wale korbowym.



Ardiano
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:39
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Ardiano » pt mar 09, 2007 19:44

No ok wiadomo juz o co chodzi.....bynajmniej gadalem z mechanikiem (a jest to dobry znajomy i sciemniac raczej nie sciemnial) ze mial juz tak z golfem jednym i jest na 100% pewnein ze to wina tego regulatora. Kupie, wymieni sie i zobacze....



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 414 gości