Kluczyk "scyzoryk"
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- antybiotyk
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: ndz lut 18, 2007 13:49
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
jestem dokładnei w tej samej sytuacji co Felipe, z tym ze z MK3 a che miec wlasnie ten scyzoryk i zeby sie klapa otwierała bo tam chyba faktycznie nie ma siłownika wiec jak ktos wie to prosze o pomoc jakis link lub sugestje
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/166260.html][img]http://images.spritmonitor.de/166260_5.png[/img][/url]
Kupię stacyjkę do corradoI
Kupię stacyjkę do corradoI
Witam
Ja z takim zapytaniem mógłby mi ktoś dać namiary na schemat centralnego zamka w mk3 piecio dzwiowy, próbuje podpiać sterownik z pilotem. Jeśli ktoś posiada takowy schemat lub w przybliżeniu mógł by mi opisać co gdzie jest bym był bardzo wdzieczny pozdrawiam
Wiem że sterje sie dwoma "+"-sami
Ja z takim zapytaniem mógłby mi ktoś dać namiary na schemat centralnego zamka w mk3 piecio dzwiowy, próbuje podpiać sterownik z pilotem. Jeśli ktoś posiada takowy schemat lub w przybliżeniu mógł by mi opisać co gdzie jest bym był bardzo wdzieczny pozdrawiam
Wiem że sterje sie dwoma "+"-sami
Divad
przewody przy centralce z pompką:
1- czerwono-biały - stałe zasilanie
2- żółty - sterowanie elektromagnesami w zamkach drzwi prawych
3- brązowy - masa
4- czarno-czerwony - sygnał pozycji siłownika drzwi lewych przednich (plus - otwarte, minus zamknięte)
5- czarno-zielony - sygnał pozycji siłownika drzwi lewych tylnych (plus - otwarte, minus zamknięte)
6- czerwono-żółty - sterowanie elektromagnesami w zamkach drzwi lewych
7- szary - sterowanie centralką z kluczyka (plusem - zamykanie)
8- NC
9- czarno-żółty - sygnał pozycji siłownika drzwi prawych przednich (plus - otwarte, minus zamknięte)
10- zielony - sterowanie centralką z kluczyka (plusem - otwieranie)
11- czarno-szary - sygnał pozycji siłownika drzwi prawych tylnych (plus - otwarte, minus zamknięte)
12- czarno-czerwony - plus po stacyjce
65 - sterownik z pompką
73 - włącznik zamka drzwi lewych (sterowany kluczykiem)
74 - włącznik zamka drzwi prawych (sterowany kluczykiem)
75 - siłownik drzwi prawych tylnych
76 - siłownik drzwi prawych przednich
77 - siłownik drzwi lewych przednich
78 - siłownik drzwi prawych tylnych
Przy włączonej stacyjce sterowanie przewodem szarym zamykanie nie działa zamknąć można jedynie mechanicznie wciskająć rygiel drzwi kierowcy (lub kluczykiem wcisnąć rygirl)
przy wyłączonej stacyjce można zamykać z kluczyka z drzwi przednich lub ryglem drzwi kierowcy
Zamknięte kluczykiem: pociągnięcie któregokolwiek rygla w celu otwarcia cental zamyka ponownie
Zamknięte z rygla drzwi kierowcy: można otwierać każde drzwi z rygla.
Cytat z Elektrody
1- czerwono-biały - stałe zasilanie
2- żółty - sterowanie elektromagnesami w zamkach drzwi prawych
3- brązowy - masa
4- czarno-czerwony - sygnał pozycji siłownika drzwi lewych przednich (plus - otwarte, minus zamknięte)
5- czarno-zielony - sygnał pozycji siłownika drzwi lewych tylnych (plus - otwarte, minus zamknięte)
6- czerwono-żółty - sterowanie elektromagnesami w zamkach drzwi lewych
7- szary - sterowanie centralką z kluczyka (plusem - zamykanie)
8- NC
9- czarno-żółty - sygnał pozycji siłownika drzwi prawych przednich (plus - otwarte, minus zamknięte)
10- zielony - sterowanie centralką z kluczyka (plusem - otwieranie)
11- czarno-szary - sygnał pozycji siłownika drzwi prawych tylnych (plus - otwarte, minus zamknięte)
12- czarno-czerwony - plus po stacyjce
65 - sterownik z pompką
73 - włącznik zamka drzwi lewych (sterowany kluczykiem)
74 - włącznik zamka drzwi prawych (sterowany kluczykiem)
75 - siłownik drzwi prawych tylnych
76 - siłownik drzwi prawych przednich
77 - siłownik drzwi lewych przednich
78 - siłownik drzwi prawych tylnych
Przy włączonej stacyjce sterowanie przewodem szarym zamykanie nie działa zamknąć można jedynie mechanicznie wciskająć rygiel drzwi kierowcy (lub kluczykiem wcisnąć rygirl)
przy wyłączonej stacyjce można zamykać z kluczyka z drzwi przednich lub ryglem drzwi kierowcy
Zamknięte kluczykiem: pociągnięcie któregokolwiek rygla w celu otwarcia cental zamyka ponownie
Zamknięte z rygla drzwi kierowcy: można otwierać każde drzwi z rygla.
Cytat z Elektrody
Tutaj tez jest masa. Po wypieciu jej mozna otwierac drzwi mechanicznie (krecac do konca), a calosc dwukrotnym przekreceniem kluczyka o 45*.rydzu pisze:8- NC
kluczykiem wcisnac rygiel Ciekawe co ktos mial na mysli ?rydzu pisze:Przy włączonej stacyjce sterowanie przewodem szarym zamykanie nie działa zamknąć można jedynie mechanicznie wciskająć rygiel drzwi kierowcy (lub kluczykiem wcisnąć rygirl)
Cos mi sie wydaje, ze ten przewod jest wlasnie od wewnetrznego obwodu zamykania/otwierania. Jest chyba tak, ze jesli podamy na niego mase, to otwiera, a jelsi plusa to zamyka (lub na odwrot).rydzu pisze:12- czarno-czerwony - plus po stacyjce
Mozna go sobie wykorzystac i podlaczyc przycisk do zamykania z wewnatrz w konsoli srodkowej np. Byly takie chyba w wersjach US...
Latwiej chyba podpiac sie pod kostke przy lewym slupku. Masz tam plus (czerwono-bialy), przewody sterujace: zielony (open), szary (close), jest tez zlacze masowe zaraz obok. Kierunkowskazy podpinasz pod wiazke z przelacznika zespolonego przy kierownicy (czarno-bialy i czarno-zielony).Divad pisze:Ja z takim zapytaniem mógłby mi ktoś dać namiary na schemat centralnego zamka w mk3 piecio dzwiowy, próbuje podpiać sterownik z pilotem. Jeśli ktoś posiada takowy schemat lub w przybliżeniu mógł by mi opisać co gdzie jest bym był bardzo wdzieczny pozdrawiam
Cześć wszystkim, to mój pierwszy właściwy post na forum [przy okazji proszę o wyrozumiałość ]
Właśnie stałem się szczęśliwym posiadaczem Golfa IV 1.6, w tym tygodniu będę zakładał w nim prztyczka-elektryczka, ale zastanawiałem się przy okazji nad alarmem.
Chciałbym założyć alarm, przy okazji załatwiając sobie scyzoryk. Liczę na to, że spece od zabezpieczeń będą chyba potrafili to zrobić, nie? Nie wiecie może, jakie mogą być koszta takiej operacji?
A jeśli nie, to chciałem się dowiedzieć jak to jest z surówką - czy nie wystarczy przełożyć oryginalnego grotu z MKIV, wywalając ten, który był w scyzoryku (oczywiście dostosowując mocowanie, żeby pasowało)?
Jeszcze jedno - jak już założę alarm, a nie zrobię scyzoryka, to będę mimo wszystko mógł potem go wykonać; z tego co rozumiem to muszę jedynie tak dobrać alarm, żeby potem zmieścił się w scyzoryku... Czy tak?
Mam nadzieję, że niczego nie pochrzaniłem
Właśnie stałem się szczęśliwym posiadaczem Golfa IV 1.6, w tym tygodniu będę zakładał w nim prztyczka-elektryczka, ale zastanawiałem się przy okazji nad alarmem.
Chciałbym założyć alarm, przy okazji załatwiając sobie scyzoryk. Liczę na to, że spece od zabezpieczeń będą chyba potrafili to zrobić, nie? Nie wiecie może, jakie mogą być koszta takiej operacji?
A jeśli nie, to chciałem się dowiedzieć jak to jest z surówką - czy nie wystarczy przełożyć oryginalnego grotu z MKIV, wywalając ten, który był w scyzoryku (oczywiście dostosowując mocowanie, żeby pasowało)?
Jeszcze jedno - jak już założę alarm, a nie zrobię scyzoryka, to będę mimo wszystko mógł potem go wykonać; z tego co rozumiem to muszę jedynie tak dobrać alarm, żeby potem zmieścił się w scyzoryku... Czy tak?
Mam nadzieję, że niczego nie pochrzaniłem
Ostatnio zmieniony ndz lip 06, 2008 23:53 przez deggial, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam
Posidam centralkę oraz 2 piloty scyzoryki chce je zamontować w VW golf IV 2000r 2 dzwiowy. Problem polega na tym że nie mam i nie potrafie odszukać żadnego schematu w jaki sposób podłączyć użądzenie w samochodzie tzn. w którym miejscu się wpiąć w fabryczną instalację i w jakie przewody? Samochód posiada centralny fabryczny ale działa tylko poprzez przekręcenie kluczyka a chciał bym uruchomić to z pilota ( oraz domykanie szyb)
Bardzo proszę o pomoc
jestem nowym członkiem forum
kontakt:
michal.jedrysiak@neostrada.pl
michal.jedrysiak@wp.pl
Bardzo dziękuje i pozdrawiam
Posidam centralkę oraz 2 piloty scyzoryki chce je zamontować w VW golf IV 2000r 2 dzwiowy. Problem polega na tym że nie mam i nie potrafie odszukać żadnego schematu w jaki sposób podłączyć użądzenie w samochodzie tzn. w którym miejscu się wpiąć w fabryczną instalację i w jakie przewody? Samochód posiada centralny fabryczny ale działa tylko poprzez przekręcenie kluczyka a chciał bym uruchomić to z pilota ( oraz domykanie szyb)
Bardzo proszę o pomoc
jestem nowym członkiem forum
kontakt:
michal.jedrysiak@neostrada.pl
michal.jedrysiak@wp.pl
Bardzo dziękuje i pozdrawiam
Lak22
Witam, mam golfa iv z fabrycznym centralnym.
mam jeden oryginalny kluczyk z oddzielnym pilotem do centralnego
mam też odkodowany w komputerze immo, czyli tak jakby go nie bylo, czyli nie trzeba programowac
chcialbym dolozyc alarm, tylko chcialbym zeby byl on obslugiwany ze scyzoryka, ktory zamierzam kupic. cchcialbym tez zebym z tego jednego scyzoryka mogl obslugiwac centralny, alarm, domykanie szyb. czy ten zestaw jest wart uwagi?
http://allegro.pl/item611500479_alarm_v ... _logo.html
mam jeden oryginalny kluczyk z oddzielnym pilotem do centralnego
mam też odkodowany w komputerze immo, czyli tak jakby go nie bylo, czyli nie trzeba programowac
chcialbym dolozyc alarm, tylko chcialbym zeby byl on obslugiwany ze scyzoryka, ktory zamierzam kupic. cchcialbym tez zebym z tego jednego scyzoryka mogl obslugiwac centralny, alarm, domykanie szyb. czy ten zestaw jest wart uwagi?
http://allegro.pl/item611500479_alarm_v ... _logo.html
A ja u siebie dzisiaj dorobiłem grot do scyzoryka, i bez problemu ustawiłem pilot (w drzwiach pasarzera na włączonym silniku z zamkniętym centralnym) - golf iv z 98r., kluczyk scyzoryk "jajko" na 433mhz.
Jeżeli jest ktoś chętny, to moge odstąpić scyzoryk na 433mhz - stan dostateczny (troche zjechane przyciski, chrom odpadł z przycisku do wyciągania grotu, brak zaślepki vw pod która jest śrubka do rozkręcania "góry" scyzoryka - sprawdzałem gdzie znajduje się immo.
Jeżeli jest ktoś chętny, to moge odstąpić scyzoryk na 433mhz - stan dostateczny (troche zjechane przyciski, chrom odpadł z przycisku do wyciągania grotu, brak zaślepki vw pod która jest śrubka do rozkręcania "góry" scyzoryka - sprawdzałem gdzie znajduje się immo.
Mam alarm SUPER FORTECA (433MHz) z pilotem o innym ksztalcie niz scyzoryk. Czy jesli kupie oryginalny scyzoryk, to da sie go zaprogramowac, zeby dzialal jako trzeci pilot?
O na przyklad taki kluczyk - http://www.allegro.pl/item865567636_now ... skowy.html
O na przyklad taki kluczyk - http://www.allegro.pl/item865567636_now ... skowy.html
Ja mam pytanie, chciałbym wymienić scyzoryk w Passacie B5 3B, obecnie osiadam scuzoryk o takim oznaczeniu HLO 1J0 959 753 A
Sprawa wygląda tak ze chciałbym tylko wymienić obudowe i przełożyć graty ze środka i wstawić w nową obudowę? Czy można coś takiego zrobić?
Jak tak to mógłby ktoś doradzić jaki mogę kupić na allegro.
Generalnie chcę jak najtaniej, podróba też wchodzi w gre. Ori wiem że za 200 kupie
Sprawa wygląda tak ze chciałbym tylko wymienić obudowe i przełożyć graty ze środka i wstawić w nową obudowę? Czy można coś takiego zrobić?
Jak tak to mógłby ktoś doradzić jaki mogę kupić na allegro.
Generalnie chcę jak najtaniej, podróba też wchodzi w gre. Ori wiem że za 200 kupie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 326 gości