problem z wtryskiem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Bandit
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt mar 06, 2007 22:40
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

problem z wtryskiem

Post autor: Bandit » wt mar 06, 2007 22:58

Witam mam problem z Golfem MK2 z silnikiem RP 1.8 90KM... po przekręceniu kluczyka w stacyjce...wtrysk cały czas leje paliwo i zalewa mi silnik... nie mogę go w ogole odpalić... Co może być...???



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt mar 06, 2007 23:09

Jakbyś spróbował od niego odłączyć wtyk i włączyć zapłon. Jeśli dalej leje to padł.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Bandit
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt mar 06, 2007 22:40
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Bandit » wt mar 06, 2007 23:11

Który wtyk...jeśli odłącze wtyk od wtrysku to nie leje ... i jesli wyjme przekaznik od pompy to też przestaje...



Awatar użytkownika
silent_rob
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 852
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Re: problem z wtryskiem

Post autor: silent_rob » wt mar 06, 2007 23:49

Bandit pisze:Witam mam problem z Golfem MK2 z silnikiem RP 1.8 90KM... po przekręceniu kluczyka w stacyjce...wtrysk cały czas leje paliwo i zalewa mi silnik... nie mogę go w ogole odpalić... Co może być...???
a iskra jest ?


Obrazek

Bandit
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt mar 06, 2007 22:40
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Bandit » śr mar 07, 2007 00:01

jest iskra.... jak go po długich meczarniach przerzuce na gaz to chodzi bez lipy...
ale na paliwa nie...
nie mam pojecia co jest...



Awatar użytkownika
silent_rob
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 852
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: silent_rob » śr mar 07, 2007 08:24

nie mowiles ze masz gaz :] a paliwo w baku nowe czy jakas kaszana ? ;]


Obrazek

Bandit
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt mar 06, 2007 22:40
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Bandit » śr mar 07, 2007 10:55

Nie mówiłem bo na gazie chodzi ok... a paliwo nowe...
Odłączyłem gazówke i nadal nie chodzi....
może to być sonda lambda...???
czy kompuer nałapał błedów...???



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » śr mar 07, 2007 11:13

Jak ciągle leje paliwem z wtryskiwacza to może być walnięty sterownik (komputer).
Zobacz przy odsłoniętym wtrysku, czy jak kecisz rozrusznikiem czy wtryskiwacz "klepie" (to znaczy podaje paliwo impulsowo) czy leje ciągle. Jak ciągle to po mojemy padnięty sterownik.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Bandit
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt mar 06, 2007 22:40
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Bandit » śr mar 07, 2007 11:26

wystarczy ze przekrece kluczyk... a on podaje paliwo... a jak krece rozrusznikiem to sie zalewa...i nie moge go odpalic

[ Dodano: 07 Mar 2007 10:27 ]
cały czas podaje paliwo impulsowo....



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » śr mar 07, 2007 11:30

Jak podaje paliwo już po przekręceniu kluczyka to chyba niestety sterownik padł :dol: :crazy:


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Bandit
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt mar 06, 2007 22:40
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Bandit » śr mar 07, 2007 11:34

wczesniej juz miałem problemy z chodzeniem na paliwie...
rano dopoki sie nie rozgrzał to było ok...ale jak sie rozgrzał to chodził tylko na wysokich obrotach... a na wolnych się dławił...i czasami gasł... nie mam pojecia co dalej...
mysle o zaciągnieciu go do jakiegoś diagnosty...???

[ Dodano: 07 Mar 2007 10:36 ]
tzn. że musze wymienić sterownik czy na nowo go zaprogramować...
??????



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » śr mar 07, 2007 11:46

Raczej padła elektronika ale może tylko wysypał się progam. Może wymiana wsadu coś da ale raczej nie jest to wina zawartości eproma. Można próbować naprawiać sterownik ale nie wiem czy nie lepszym rozwiązaniem byłoby kupienie drugiego za jakieś rozsądne pieniądze.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Bandit
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt mar 06, 2007 22:40
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Bandit » śr mar 07, 2007 11:59

sprobuje jeszcze zresetowac sterownik za pomoca tego VAGa... a jak nie to podjade gdzieś na szrot ... po inny sterownik... ale dzieki za pomoc....



Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » śr mar 07, 2007 17:52

a moze sam wtrskiwacz sie zapiekl i sie nie zamyka trzeba wymienic kocowke wtrysku 70 zl kosztuje



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 125 gości