Urwany odpowietrznik

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

rustin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt lut 16, 2007 12:53
Lokalizacja: Szczebrzeszyn

Urwany odpowietrznik

Post autor: rustin » śr mar 07, 2007 09:03

mam w jednym kole urwany odpowietrznik i jak go wymienic,nie da sie wykrecic.odpowietrzalem samochod na wyl silniku,pompowalem pedalem kolega odkrecal odpowietrznik i jak pedal posszedl do dolu to zakrecal,po paru razach bylo dobrze,kola sprzodu byly zapowietrzone bo wymienialem przewody wiec z tylu tez musze odpowietrzac?aha tylko ze jak zapale silnik to znowu uciekapedal do ziemi
Ostatnio zmieniony śr mar 07, 2007 12:47 przez rustin, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » śr mar 07, 2007 09:06

rustin pisze:wiec z tylu tez musze odpowietrzac?
nalezało by



rustin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt lut 16, 2007 12:53
Lokalizacja: Szczebrzeszyn

Post autor: rustin » śr mar 07, 2007 09:09

a dobrze odowietrzam bo czytalem ze najpierw sie odkreca odpowietrznik naciska pedal wyjdzie plyn i zakreca



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » śr mar 07, 2007 09:13

rustin, wymień cały cylinderek, to nie jest droga sprawa i odpowietrz wszystkie koła. Po zapaleniu silnika pedał zawsze idzie trochę w dół (serwo działa), ale nie do samej podłogi. Sprawdź czy rośnie po kilkukrotnym naciśnięciu.



MZiobro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 969
Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: MZiobro » śr mar 07, 2007 09:14

[quote="rustin"]a dobrze odowietrzam bo czytalem ze najpierw sie odkreca odpowietrznik naciska pedal wyjdzie plyn i zakreca[/quot

odpowietrzanie:
1pompujesz
2trzymasz pedla wcisniety hamulca>w tym czasie odkrecasz(luzujesz) odpowietrrzniki
3trzymasz wciaz pedal wcisniety i zakrecasz odpowietrznik
ii tak pare razy az zejdzie powietrze....



rustin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt lut 16, 2007 12:53
Lokalizacja: Szczebrzeszyn

Post autor: rustin » śr mar 07, 2007 09:18

ale ten urwany to w bebnie z tylu,nie da sie wymienic?po zapaleniu do konca leci ale pare razy i jest trwardzszy,wczoraj bylo dobrze wszystko zanim zapowietrzylem,a na forum pisze zaeby najpierw odkrecic nacisnac i zakrecic



MZiobro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 969
Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: dwa problemy

Post autor: MZiobro » śr mar 07, 2007 09:26

rustin pisze:mam w jednym kole urwany odpowietrznik i jak go wymienic,nie da sie wykrecic.odpowietrzalem samochod na wyl silniku,pompowalem pedalem kolega odkrecal odpowietrznik i jak pedal posszedl do dolu to zakrecal,po paru razach bylo dobrze,kola sprzodu byly zapowietrzone bo wymienialem przewody wiec z tylu tez musze odpowietrzac?aha tylko ze jak zapale silnik to znowu uciekapedal do ziemi
z tym urwanym to jest troche probnlem i trosze pracy...trzaba zdemontowac zacisk rozwiercic urwany odpowietrznik nagwintowac no i przedewszystkim znalesc jakis inny o wiiekszej srednicy...
co do odpowietrzenia to zrob wszystkie kola.....
pedal wpadac moze jak sie silnik uruchomi...popompuj z wlaczonym silnikiem i powinien stwardniec jesli nie to mozliwe ze pompa nie domaga....

[ Dodano: 07 Mar 2007 08:28 ]
rustin pisze:ale ten urwany to w bebnie z tylu,nie da sie wymienic?po zapaleniu do konca leci ale pare razy i jest trwardzszy,wczoraj bylo dobrze wszystko zanim zapowietrzylem,a na forum pisze zaeby najpierw odkrecic nacisnac i zakrecic
jak tak zrobisz jak piszesz to wlasnie wtedy sie zapowietrza!!!!popompuj trzymaj pedal i wtedy odkrec jak zejcie p[edal w dol i wyleci troche plynu z powietrzem trzymajac dalej zakrec i zrob tak pare razy i bedzie ok!!! jak tak zrobisz jak pisze i pedal wciaz bedzie lecial to pompa przepuszcza

a jak piszesz ze to jest w bebnie to nie ma co sie meczyc z tym odpowietrznikiem...kup nowy cylinderek (50zl) zmien i bedzie ok



rustin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt lut 16, 2007 12:53
Lokalizacja: Szczebrzeszyn

Post autor: rustin » śr mar 07, 2007 09:46

no to mam na zapalonym silniku odpowietrzac?pompa dobra bo wczoraj bylo dobrze tylko zapowietrzylem go i nie moge odpowietrzyc



MZiobro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 969
Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: MZiobro » śr mar 07, 2007 09:48

[quote="rustin"]no to mam na zapalonym silniku odpowietrzac?pompa dobra bo wczoraj bylo dobrze tylko zapowietrzylem go i nie moge odpowietrzyc[/qu

odpowietrzaj na wylaczonym silniku....



rustin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt lut 16, 2007 12:53
Lokalizacja: Szczebrzeszyn

Post autor: rustin » śr mar 07, 2007 09:51

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... e12b233460 tutaj pisze jakis inny sposob odpowietrzania.kurde wczoraj robilem tak jak pisales i wszystko ok tylko jak za pale to na nic.



MZiobro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 969
Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: MZiobro » śr mar 07, 2007 09:59

rustin pisze:http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... e12b233460 tutaj pisze jakis inny sposob odpowietrzania.kurde wczoraj robilem tak jak pisales i wszystko ok tylko jak za pale to na nic.
przeczytalem pare pierwszych tam wskazowek....iiii dziwne to jest dal mnie...ja zawsze z ojcem(mamy warsztat-ojciec mechanik)robimy tak jak Ci pisze i zawsze jest ok....no uzywamy tez urzadzenie cisnieniowe do odpowietrzania-nie trzeba pedalem pompowac (to urzadzenie wtlacza plyn pod cisnieniem w ukl.hamulcowy wystarczy tylko odkrecac odpowietrzniki.....

[ Dodano: 07 Mar 2007 09:01 ]
rustin pisze:http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... e12b233460 tutaj pisze jakis inny sposob odpowietrzania.kurde wczoraj robilem tak jak pisales i wszystko ok tylko jak za pale to na nic.
no ok ale zapal silnik popompuj i zobacz co wtedy....jak pedal dalej leci w dol to albo jest wciaz zapowietrzone albo cylinderki/gumki w pompce sa do wymiany..stare pompy chodz i chodza i jest ok ale jak sie mocno zapowietrza to pozniej jest je ciezko odpowietrzyc.....



rustin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt lut 16, 2007 12:53
Lokalizacja: Szczebrzeszyn

Post autor: rustin » śr mar 07, 2007 10:01

a ktos mi mowil ze jak nie mam odpowietrznika tak jkau mnie z tylu to mozna przewod luzowac.tylko ze u mnie wywalilem caly plyn jak go wyjalem i scisaklem to moze teraz duzo razy musze tak pompowac zanim dobrze dojdzie?



MZiobro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 969
Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: MZiobro » śr mar 07, 2007 10:28

rustin pisze:a ktos mi mowil ze jak nie mam odpowietrznika tak jkau mnie z tylu to mozna przewod luzowac.tylko ze u mnie wywalilem caly plyn jak go wyjalem i scisaklem to moze teraz duzo razy musze tak pompowac zanim dobrze dojdzie?
z ukl.do przewodu powietrze zejdzie ale w cylinderku zostanie....wiec nie da sie tego zrobic zeby bylo w 100% ok....
jak caly plyn ci zlecial to napewno dluzej trzeba odpowietrzac....bo jest kupe powietrza



rustin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt lut 16, 2007 12:53
Lokalizacja: Szczebrzeszyn

Post autor: rustin » śr mar 07, 2007 10:31

i najpierw zaczac od prawej strony z tylu?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 285 gości