zbieznosc

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Chmielu_TDI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: wt wrz 12, 2006 18:54
Lokalizacja: Chorzów/Ruda Śląska
Kontakt:

zbieznosc

Post autor: Chmielu_TDI » wt mar 06, 2007 19:48

1) czy lepiej ustawiac zbieznosc na kolach letnich (alu 195/50/15) czy jeszcze na zimowkach (stal 185/60/14)??

2) jest zle ustawiona zbieznosc (kierownica leeko przekrzywiona) moze wplynac na sciaganie samochodu podczas jazdy na wprost na prostej drodze (pomijajac aspekt kolein)??


[b]VW Golf 3 TD[color=#FF0000]I[/color] Edition[/b]
[img]http://latara.w.interia.pl/golf22.JPG[/img]

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » wt mar 06, 2007 19:53

Z tego co się orientuję koła - o ile są proste nie maja wiele do ustawiania zbieżności. Pomaałem w tym wiele razy ojcu, nawet jeśli masz felgi krzywe diagnosta i tak to sprawdza i koryguje.
Chmielu_TDI pisze:jest zle ustawiona zbieznosc (kierownica leeko przekrzywiona) moze wplynac na sciaganie samochodu podczas jazdy na wprost na prostej drodze (pomijajac aspekt kolein)??
Czy samochód Ci ściąga czy poprostu kierownica jest krzywo. Jeśli jest krzywo to nie zawsze da się to wyrególować przy zbieżności. U mnie na przykład regulacja na końcówce jest po jedne stronie i naciągnąć da sie to tylko przestawiając kierownicę.



Chmielu_TDI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: wt wrz 12, 2006 18:54
Lokalizacja: Chorzów/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: Chmielu_TDI » wt mar 06, 2007 19:59

co do felg to oba komplety sa proste tylko sie pytam czy sama dokladnosc wywazenia zalezy odtego czy alu czy stal

a co to kierownicy to jest ona krzywo i sciaga w jedna strone - ustawienie zbierznosci pomoze


[b]VW Golf 3 TD[color=#FF0000]I[/color] Edition[/b]
[img]http://latara.w.interia.pl/golf22.JPG[/img]

Awatar użytkownika
mlody87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 756
Rejestracja: śr lis 22, 2006 22:42
Lokalizacja: Lublin
Auto: MK3 USA Turbo i MK4 GTD
Silnik: auq+
Kontakt:

Post autor: mlody87 » wt mar 06, 2007 20:28

Chmielu_TDI pisze:co do felg to oba komplety sa proste tylko sie pytam czy sama dokladnosc wywazenia zalezy odtego czy alu czy stal

a co to kierownicy to jest ona krzywo i sciaga w jedna strone - ustawienie zbierznosci pomoze
Zbierzność mozna ustawiac na stalowych i na alusach ,jest to bez różnicy tak ze takie jak masz na golfie to na takich jedź bez obaw, cos o tym wiem bo ostatnio robilem.

Co do kierownicy ze jest krzywo to na zbierzności ustawia Ci ją na prosto i wtedy wyregulują kąt pochylenia koła i zbierzność i bedzie wszystko OK ,pomoże na bank.
Koszt takiej operacji 50-80 zł.


VW forever..

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » wt mar 06, 2007 20:43

Chmielu_TDI pisze:co do felg to oba komplety sa proste tylko sie pytam czy sama dokladnosc wywazenia zalezy odtego czy alu czy stal

a co to kierownicy to jest ona krzywo i sciaga w jedna strone - ustawienie zbierznosci pomoze
Jeśli wszystko jest proste to pomoże.
Co do felg ustawałbym na staówkach. Aluminiowych szkoda, moga ci je troche podrapać, zależnie jaki kto ma sprzęt. W moim zestawie są dość ostre kanty.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 365 gości