Strumienica zamiast katalizatora?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Undertaker
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pn lut 28, 2005 20:51
Lokalizacja: Sztum

Strumienica zamiast katalizatora?

Post autor: Undertaker » wt mar 06, 2007 19:29

Witam, właśnie panowie mechanicy działają przy mojim MK3, łatają dziurki w układzie wydechowym i zamiast katalizatora wstawiają strumienice (obudowa wyglada jak katalizator :)). I teraz pojawia się pytanie, czy przypadkiem po tej ingerencji w układ wydechowy nie będę musiał jechać na regulację instalacji gazowej? Takową posiadam i obawiam się małej rozregulacji. Co sądzicie o tym dorodzy forumowicze?


YOUR PRETTY FACE IS GOING TO HELL

Awatar użytkownika
jacumba
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 430
Rejestracja: pt maja 19, 2006 11:47
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: jacumba » wt mar 06, 2007 19:31

co do gazu to nie wiem jak się zachowa, ale u mnie na benzynie obyło się bez ingerencji, strumienice wsadzili jeszcze po zachodniej strony Odry i działa elegancko, raczej nie powinieneś mieć z tym problemów...


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=79588

pawel3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: śr sty 10, 2007 15:56
Lokalizacja: WOLBROM

Post autor: pawel3 » śr mar 07, 2007 00:46

wsadzałem strunę i nie regulowałem gazu, u mnie zachowywał się normalnie. będa problemy jeśli masz wsadzone dwie sondy lambda, za i przed katem. no i musisz też pamiętać o tym że nie dogrzana sonda zpowodu wycięci kata to jej szybsze zużycie,ale sądy są wytrzymałe



Awatar użytkownika
Undertaker
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pn lut 28, 2005 20:51
Lokalizacja: Sztum

Post autor: Undertaker » śr mar 07, 2007 21:24

Siema, dzisiaj testowałem silnik po wymianie kata na strumienicę i muszę stwierdzić same pozytywy. Moment obrotowy silnika zszedł nieco w dolne partie obrotów przez co jest elastyczniejszy i kręci się dużo żwawiej na wyższe obroty. Żadna regulacja nie jest wymagana, co do zużycia paliwa to muszę oszacować po przejechanych kilometrach po zatankowaniu na full.
Co do podniesienia mocy to wielkiego wzrostu się nie spodziewałem i tak też jest w rzeczywistości. Nie będę się spierał z tymi co mówią, że najlepszy tuning tego 60 konnego potwora to poprostu wymiana silnika :)
Dzięki za odpowiedzi.


YOUR PRETTY FACE IS GOING TO HELL

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 88 gości