Jak to wyłączyć?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
A za co ta kontrolka od cisnienia oleju odpowiada jeszcze??moze nie tylko za cisnienie oleju...ktos wie , moze to naprowadzi na przyczyne.
[ Dodano: 06 Mar 2007 16:47 ]
Wlsanie wrocilem z garazu i to zauwazylem:
otoz jak zaczyna sie uklad wydechwoy( mam na mysli te rury co z silnika wychodza i lacza sie pozniej w jedno) to kolo nich jest taka rureczka z gumka na koncu. jak zdjalem ta gume to tak pierdziec zaczaeli i wydmuchiwalo powietrze czy cos:/ tylko ze bez tej gumki wprowadzilem auto an nieco wyzsze obroty i dopiero si ekontrolka zalaczyla..a jak ja ponownie zalaczylem to nie podnioslem obrotow wiele a juz brzeczalo i migalo....
zastanawiajace...dlaczego tak wyszlo?
A tak przy okazji....TO CZY KTOS WIE CO ZA ZADANIE MA SYGNALIZOWAC KONTROLAK OD CISNIENIA OLEJU...OPROCZ OCZYWYSCIE SAMEGO CISNIENIA??
[ Dodano: 06 Mar 2007 16:47 ]
Wlsanie wrocilem z garazu i to zauwazylem:
otoz jak zaczyna sie uklad wydechwoy( mam na mysli te rury co z silnika wychodza i lacza sie pozniej w jedno) to kolo nich jest taka rureczka z gumka na koncu. jak zdjalem ta gume to tak pierdziec zaczaeli i wydmuchiwalo powietrze czy cos:/ tylko ze bez tej gumki wprowadzilem auto an nieco wyzsze obroty i dopiero si ekontrolka zalaczyla..a jak ja ponownie zalaczylem to nie podnioslem obrotow wiele a juz brzeczalo i migalo....
zastanawiajace...dlaczego tak wyszlo?
A tak przy okazji....TO CZY KTOS WIE CO ZA ZADANIE MA SYGNALIZOWAC KONTROLAK OD CISNIENIA OLEJU...OPROCZ OCZYWYSCIE SAMEGO CISNIENIA??
Jak nie masz czujnika przy filtrze to znaczy że masz zegary od innej wersji. Sam to przerabiałem i ostatecznie wyjście z licznika na czujnik wysokiego ciśnienia mam podłączony do masy. czujnik w głowicy mam normalnie podłączony i wszytko działa.
P.S. Bzęczyk nie ma nic wspólnego z czujnikiem w głowicy
[ Dodano: Wto Mar 06, 2007 17:00 ]
licznik masz na jeden czy dwa wtyki ?
P.S. Bzęczyk nie ma nic wspólnego z czujnikiem w głowicy
[ Dodano: Wto Mar 06, 2007 17:00 ]
licznik masz na jeden czy dwa wtyki ?
W VW kontrola ciśnienia oleju jest podwójna. Pierwsza to kontrola zaniku ciśnienia oleju. Do niej wykorzystany jest czujnik o ciśnieniu 0,03MPa. Działa jak w większości samochodów lampka ciśnienia oleju. Druga to kontrola niedostatecznego cisnienia oleju. Do niej wykorzystywany jest czujnik o wyższym cisnieniu w zależności od rodzaju silnika. Układ ten załącza się gdy obtoty silnika przekroczą 2000 obr/min. Jeśli czujnik będzie źle dobrany to takie cuda z lampką i brzęczykiem mogą sie dziać. Czujnik 0,03MPa po doprowadzeniu ciśnienia odłącza masę zaź pozostałe czujniki wykorzystywane w drugim stopniu kontroli działają odwrotnie. Czujniki oznaczane są kolorami.
Nie no czujnik napewno mam odpowiednio dobrany.Znajmomy mechanik specjalizujacy sie w remontach silnikow mi zmieniał.
Ale jak to moze byc czujnik jak mimo zmasowania kontrolka sie i tak zapala. heh....
[ Dodano: 07 Mar 2007 11:32 ]
a tak przy okazji...to jak zrobic zeby sie ta kontrolka nie zapalała i brzeczek tez nie wklanczał?? bo jak mam wszytsko ok z silnikiem a jest to moze faktycznie wada elektryczna licznika to olac to i wylaczyc. zrobic sie to w najb,izszym czasie ale nie teraz.
wiec kto wie??
Ale jak to moze byc czujnik jak mimo zmasowania kontrolka sie i tak zapala. heh....
[ Dodano: 07 Mar 2007 11:32 ]
a tak przy okazji...to jak zrobic zeby sie ta kontrolka nie zapalała i brzeczek tez nie wklanczał?? bo jak mam wszytsko ok z silnikiem a jest to moze faktycznie wada elektryczna licznika to olac to i wylaczyc. zrobic sie to w najb,izszym czasie ale nie teraz.
wiec kto wie??
Ten czujnik 0.03 to ten w glowicy czy w podstawie filtra ? Orientujesz sie jaki rzad wartosci cisnienia ma ten 2 czujnik od "podwyzszonych obrotow" ?hasiek pisze:W VW kontrola ciśnienia oleju jest podwójna. Pierwsza to kontrola zaniku ciśnienia oleju. Do niej wykorzystany jest czujnik o ciśnieniu 0,03MPa. Działa jak w większości samochodów lampka ciśnienia oleju. Druga to kontrola niedostatecznego cisnienia oleju. Do niej wykorzystywany jest czujnik o wyższym cisnieniu w zależności od rodzaju silnika. Układ ten załącza się gdy obtoty silnika przekroczą 2000 obr/min. Jeśli czujnik będzie źle dobrany to takie cuda z lampką i brzęczykiem mogą sie dziać. Czujnik 0,03MPa po doprowadzeniu ciśnienia odłącza masę zaź pozostałe czujniki wykorzystywane w drugim stopniu kontroli działają odwrotnie. Czujniki oznaczane są kolorami.
Szukam:
Silnik wycieraczki tylniej do passata B3
Instrukcje do radyjka GAMMA IV
Sprzedam:
Kierownica RAID z naba
Silnik wycieraczki tylniej do passata B3
Instrukcje do radyjka GAMMA IV
Sprzedam:
Kierownica RAID z naba
Witam
A powiedzcie jakich kolorów powinny być czujniki w podstawie filtra oleju w silniku 16V. Bo ja mam tak:
i tak gdzie idzie niebieski przewód mam czujnik niebieski a tam gdzie żółty kabel czujnik jest biały. to dobrze?
[ Dodano: 08 Mar 2007 19:34 ]
Nie wiecie jak z tymi czujnikami? Aha i mam jeszcze jedno pytanko. Zdemontowałem te 2 czujniki z fotki wyżej plus ten czujnik ze zdjęcia poniżej (ten wyżej).
Wymyłem je ładnie ropą przetarłem szmatka i wkręciłem. najpierw autko nie chciało chwile odpalić, musiałem go 2 razy pomęczyć ( ale to może być wina ciągle włączonego radyjka z głośno włączoną muzyczka) a po przejechaniu około kilometra zgasł na światłach i miał takiego dziwnego muła, jakby wogole mocy nie miał, kompletnie nie chcial jechac :/ ale już po kolejnym kilometrze było wszystko oki. Czy to mogła być wina tego że czujniki myłem ropą? aha i powiedzcie co to za czujniki i czy przypadkiem nie są źle założone bo przy poprzednim właścicielu można sie wszystkiego spodziewać. Aha dodam tylko że myłem te czujniki bo mam problem z ciśnieniem przy nagrzanym silniku, przy 2000 kontrolka zapala sie i brzeczy. Aha i przy okazji
http://www.allegro.pl/item173232976_wsk ... _widm.html
czy taki wskaznik cisnienia jest wmiare dokladny? i czy montuje sie go przez trójnik pod któryś z czujników w podstawie filta?
Pozdrawiam
A powiedzcie jakich kolorów powinny być czujniki w podstawie filtra oleju w silniku 16V. Bo ja mam tak:
i tak gdzie idzie niebieski przewód mam czujnik niebieski a tam gdzie żółty kabel czujnik jest biały. to dobrze?
[ Dodano: 08 Mar 2007 19:34 ]
Nie wiecie jak z tymi czujnikami? Aha i mam jeszcze jedno pytanko. Zdemontowałem te 2 czujniki z fotki wyżej plus ten czujnik ze zdjęcia poniżej (ten wyżej).
Wymyłem je ładnie ropą przetarłem szmatka i wkręciłem. najpierw autko nie chciało chwile odpalić, musiałem go 2 razy pomęczyć ( ale to może być wina ciągle włączonego radyjka z głośno włączoną muzyczka) a po przejechaniu około kilometra zgasł na światłach i miał takiego dziwnego muła, jakby wogole mocy nie miał, kompletnie nie chcial jechac :/ ale już po kolejnym kilometrze było wszystko oki. Czy to mogła być wina tego że czujniki myłem ropą? aha i powiedzcie co to za czujniki i czy przypadkiem nie są źle założone bo przy poprzednim właścicielu można sie wszystkiego spodziewać. Aha dodam tylko że myłem te czujniki bo mam problem z ciśnieniem przy nagrzanym silniku, przy 2000 kontrolka zapala sie i brzeczy. Aha i przy okazji
http://www.allegro.pl/item173232976_wsk ... _widm.html
czy taki wskaznik cisnienia jest wmiare dokladny? i czy montuje sie go przez trójnik pod któryś z czujników w podstawie filta?
Pozdrawiam
Wiecie może jakie czujniki powinny być zamontowane w podstawie filtra oleju i jakie kolory kabli powinny być podłączone pod dany czujnik? (chodzi o silnik 16V) jak kupiłem auto 2 miesiace temu to mialem problemy z kontrolką oleju, brzeczala po nagrzaniu oleju do ponad 100C. Pomyłem czujniki ale to nic nie zmieniło. Wczoraj sprawdziłem w identycznym silniku że są inne czujniki :/ u mnie był zamontowany czujnik niebieski, ten bliżej silnika a drugi biały a w tym drugim silniku był biały bliżej silnika i 2 był czarny. Teraz to już nie wiem jakie powinny być :/ Może ktoś podpowie? aha i kabelki mam jeden żółty a drugi niebieski z czarnym paskiem.
[ Dodano: 15 Kwi 2007 21:17 ]
Czy naprawdę nikt mi nie pomoże?
[ Dodano: 15 Kwi 2007 21:17 ]
Czy naprawdę nikt mi nie pomoże?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 318 gości