samochod traci obroty i gasnie czy to czujnik halla??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
hehe to znaczy że pompa pracuje i filtr dobry tylko że albo idzie go za dużo (czujnik temperatury, czujnik przepustnicy, sonda lambda) albo gubi zapłon (czujnik halla, kable, cewka, kopułka, świece) ...Ice pisze:Wracając do mojego problemu z wozem, zauważyłem że w samochodzie śmierdzi paliwem jak się jeździ. Teraz zakupiłem silniczek krokowy i zobaczymy czy to coś da. Jeżeli nie to już mi się pomysły wyczerpały.
TDPower
kurcze sprawdziłbym jednak ten filtr paliwa (jeśli nie jest świezy to najlepiej zmienic) - śmierdzenie paliwem, nic dobrego - byc może gdzieś sobie wycieka i nie trzyma ciśnienia w układzie więc go brakuje na przyspieszenia ...Ice pisze:Wszystko to co wypisałeś jest wymienione prócz cewki. Jak ją sprawdzić?
a czy ustawiałeś zapłon i sprawdzałeś regulatory zapłonu ??
TDPower
a ja mam taki problem, ze smierdzialo mi paliwem, zauwazylem ze podkladka pod monowtryskeim jest sparciala i wyciekalo.
Zastanawia mnie jednak fakt, ze jak dodaje gazu, czy na benzynie - srednie wdepniecie gazu- powoduje ze slychac takie stukanie (niewiem czy iskra, czy spalanie stukowe- jak to sprawidzic??? ) na gazie jak wdepne bardziej to dopiero slychac kilka stuków, ale przechodzi jak sie rozpedzi.
Pomożecie
Zastanawia mnie jednak fakt, ze jak dodaje gazu, czy na benzynie - srednie wdepniecie gazu- powoduje ze slychac takie stukanie (niewiem czy iskra, czy spalanie stukowe- jak to sprawidzic??? ) na gazie jak wdepne bardziej to dopiero slychac kilka stuków, ale przechodzi jak sie rozpedzi.
Pomożecie
kiepskie ustawienie zapłonu albo któryś z regulatorów nie działa ...kluuzi pisze:a ja mam taki problem, ze smierdzialo mi paliwem, zauwazylem ze podkladka pod monowtryskeim jest sparciala i wyciekalo.
Zastanawia mnie jednak fakt, ze jak dodaje gazu, czy na benzynie - srednie wdepniecie gazu- powoduje ze slychac takie stukanie (niewiem czy iskra, czy spalanie stukowe- jak to sprawidzic??? ) na gazie jak wdepne bardziej to dopiero slychac kilka stuków, ale przechodzi jak sie rozpedzi.
Pomożecie
[ Dodano: Sro Mar 07, 2007 21:56 ]
uzwojenie pierwotne cewki: 1(-) i 15(+) powinno byc 0,52-0,76 OhmIce pisze:Zapłon jest ustawiony, jak cewkę sprawdzić?
uzwojenie wtórne: 1(-) i 4 2,4-3,5 kOhm
pozatym zobacz czy masz iskre na kablu do rozdzielacza (odepnij i zbliz do masy) - powinna byc, sprawdz czy po włączeniu zapłonu na 15 (+) cewki jest conajmniej 9 V, no i czy po odpieciu + i - cewki i wpięciu tam żarówki 12V/21W żarówka zaświeci, jesli tak to cewka do wymiany ...
TDPower
Jesli którys z regulatorow nie dziala tzn czego moze to byc przyczyna - gdzie jest regulator umiejscowiony, i czy chodzi o silniczek krokowy?? wymieniany zostal na inny uzywke, dzialajacy, ale i tak tak samo jest.
przewody,swiece,olej,cewka,kopulka,palec, /wymieniony, zaplon ustawiony.
czy moze to byc przez czujnik spalania stukowego, czy inny taki???
przewody,swiece,olej,cewka,kopulka,palec, /wymieniony, zaplon ustawiony.
czy moze to byc przez czujnik spalania stukowego, czy inny taki???
jeden regulator jest odśrodkowy - w aparacie zapłonowym w okolicy czujnika hall'a pod rozdzielaczem, a drugi (jesli jest - nie wiem jak w mk3) jest podcisnieniowy - też przy aparacie zapłonowym reaguje na podciśnienie w kolektorze dolotowym - warto sprawdzic czy działa, czy ma szczelne połączenie z kolektorem ... zapłon był ustawiany wg książki ?kluuzi pisze:Jesli którys z regulatorow nie dziala tzn czego moze to byc przyczyna - gdzie jest regulator umiejscowiony, i czy chodzi o silniczek krokowy?? wymieniany zostal na inny uzywke, dzialajacy, ale i tak tak samo jest.
przewody,swiece,olej,cewka,kopulka,palec, /wymieniony, zaplon ustawiony.
czy moze to byc przez czujnik spalania stukowego, czy inny taki???
TDPower
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 288 gości