Jak to wyłączyć?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Ardiano
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:39
Lokalizacja: Sosnowiec

Jak to wyłączyć?

Post autor: Ardiano » pn mar 05, 2007 11:35

Witam :grin:
Ktoś wie jak zrobić żeby czujnik cośnienia oleju na wysokich obrotach nie załanczł kontrolki? Bo mam taki wlaśnie problem..wszytsko posprawadzałem i jest ok...więc chciałbym zrobić jakoś zeby się nie załancczało.
1.Co należy zrobić żeby go odłączyć?
2.Za co on odpowiada.Tylko za cisnienie oleju czy za coś jeszcze?

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pn mar 05, 2007 11:45

wszystko sprawdziles ? czujnik tez ? jezeli rozbierales silnik to moze podmieniles czujniki ? ja tak przez przypadek zrobilem i bzyczało , a moze czujnik jest padniety juz ?


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Ardiano
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:39
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Ardiano » pn mar 05, 2007 11:51

No juz wszytsko bylo sparwdzane..cisnienei oljeu itd...czujnika nie zmienialem i pewnie to on bo czasem sie zalancza a czasem jade i nic. hehe...dziwnie...
Silnik nie był rozbierany.
Potrzebuje auta na juz do jazdy a wkurza jak cos brzeczy i miga:/



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » pn mar 05, 2007 12:23

Radziłbym poszukać przyczyny dla której on brzęczy. Odpinanie kontrolki jest raczej ryzykowne. Co będzie jeśli będziesz miał problemy z ciśnieniem oleju, a kontrolka cię nie ostrzeże. Możesz wtedy zatrzeć silnik



Jurak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt lut 15, 2005 14:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jurak » pn mar 05, 2007 13:29

Zmień czujnik (kosztuje ok 20zł) i będziesz miał problem z głowy



Ardiano
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:39
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Ardiano » pn mar 05, 2007 13:39

Zrobiłem tak:
odpiołem kabel od czujnika i do masy go dałem...z tego co słyszałem takie cos pwooduje ze kontrolak nie załączy sie. No wiec wsyztsko ładnie podpiołem siadam do auta..odpalam..wszytsko ok jest...daje mu troszke gazu..jest ok...wiec wcislem troche mocniej pedał...i zonk....kontrolak i brzeczek sie załączyły...wielka :ass: hehe....nie wiem co jest...Ma ktos jeszcze jakis pomysł??



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pn mar 05, 2007 14:24

Zimny lut gdzieś na desce albo pęknięta ścieżka na folii (też w desce).


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Ardiano
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:39
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Ardiano » pn mar 05, 2007 16:40

znaczy sie na na jakiej desce? o co konkretnie chodzi? gdzie mam tego szukac?



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pn mar 05, 2007 21:50

Deskę czyli "zegary" . Wyjmij i sprawdź miernikiem pod kątem zimnych lutów i przerwanych scieżek.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Ardiano
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:39
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Ardiano » wt mar 06, 2007 15:45

a wiec tak....licznik wyjety i sparwdzony,,jest ok...podpialem licznig od znajomka i to samo sie dzialo:/
Powoli trace do tego g**** nerwy.
Wogole od czego ta dioda jest odpowiedzialna? tylko od cinsnienia oleju czy od czegos jeszcze??



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » wt mar 06, 2007 16:07

A czy tam nie ma dwóch czujników? Jeden koło filtra a drugi w głowicy.



Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » wt mar 06, 2007 16:13

Ardiano, u mnie tez wszystko bylo ok a wyl dalej. wykrec czujnik, nie wiem czy masz na filtrze oleju, u mnie ten mial problem, i przeczysc benzynka ekstrakcyjna aby czujnik nie tracil masy przez brud i olej.


Pozwolilem sobie nasmarowac rysuneczek :grin:

Obrazek



Ardiano
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:39
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Ardiano » wt mar 06, 2007 16:25

ale jak odpiałem czujnik od kabla i kabel dalem do masy i nic to nie dało:/ to co ma polaczenie masy czujnika do tego??
Pozatym mam czujnik na bloku silnika a nieprzy filtrze.



Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » wt mar 06, 2007 16:29

Ardiano pisze:ale jak odpiałem czujnik od kabla i kabel dalem do masy i nic to nie dało:/ to co ma polaczenie masy czujnika do tego??
no chyba ze tak....



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 312 gości