Problemy z MK4
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Czarna1979
- Gadatliwa bestia
- Posty: 823
- Rejestracja: ndz lut 04, 2007 14:28
- Lokalizacja: VWarszawa
- Kontakt:
Chomik
[ Dodano: 04 Mar 2007 20:56 ]
opał
nie pozostaje mi nic innego jak do jakiegoś mechanika podjechać - dziękiu mnie też trzeszczało, wymieniłem płyn od wspomagania i jak ręką odjął.
Jeśli piszczy to być może trzeba pasek wymienić.
[ Dodano: 04 Mar 2007 20:56 ]
opał
czyli przyczyn może być więcej? mam nadzieję że to nic poważnego, bo trochę mi już ten Golfik konto uszczuplił jak na początek :/zatarte /przytarte łożysko mc phersona, czyli u góry amorka
:satan: Czarna ... Czarrrny charrrakter przepełniony jadem ...
było 1,6 SR, jest 1,3 CDTI
http://kczerna.digart.pl/ (Czaken)
było 1,6 SR, jest 1,3 CDTI
http://kczerna.digart.pl/ (Czaken)
- Street Fighter
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: pt gru 22, 2006 18:32
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
Pojechałem do mechanika. 30 zł za czyszczeni wziął. Adaptacji nie mógł zrobić bo jakieś sterowniki nie pasowały. Powiedział że obroty po 300km powinny sie uspokoić, ale sie nie uspokoiły. Pojechałem na adaptacje do ASO. Zrobiłem od razu diagnostyke silnika i wzieli za to razem 100zł. Za samo wgranie ustawień nie pamiętam ile było...Street Fighter - a co dokładnie robiłeś z tą przepustnicą? Możesz opisać co i jak robiłęś?
\(O8o)==®==(o8O)/
[b]S[/b]augrohr[b]R[/b]egisterumschaltbar rulez ;)
[b]S[/b]augrohr[b]R[/b]egisterumschaltbar rulez ;)
Problemy Golf IV 99
Witam
Czytając wasze komentarze mam wrażenie że wszystko już przeszedłem
Moje autko ma 157 tys. Kupiłem jak miał 134 tyś. Ogólnie nie jest zle ale chwytają do przypadłości opisywane przez przedmówców.
1. Wymieniłem już miskę olejową - zdecydowanie za niski trę o krewężniki i kamienie - dla porównania tą sama trasę pokonywałem bez zająknięcia laguną a moim golfikiem z sercem na ramieniu. Osłonę przy przedmin zderzaku juz nie wiem ile razy montowałem. Jeśli mam ktos jakiś pomysł co z nią zrobić to proszę.
2. Przy jeżdzie ponad 80 km i hamowaniu bicie kierownicy - pewnie tarcze hamulcowe.
3. Ostatnio mam problem z przyśpieszaniem wciskam na 2-3 gaz do końca a on się nie zbiera - jeszcze nic z tym nie zrobiłem - paliwo wlałem lepsze ale nie pomogło.
4. Tylna wycieraczka - przerywała - rozebrałem ją cos pogrzebałem nasmarowałem - jeszcze działa zobaczymy jak długo.
5. Swiatło w kabienie przy otwieraniu drzwi kierowcy jakies 6 miesięcy temu przestało działać a pożniej wróciło i działa.
6. Podświetlenie deski - czasami gaśnie.
poza tym wszystko ok. lubie to autko.
pozdrawiam
Gostern
Czytając wasze komentarze mam wrażenie że wszystko już przeszedłem
Moje autko ma 157 tys. Kupiłem jak miał 134 tyś. Ogólnie nie jest zle ale chwytają do przypadłości opisywane przez przedmówców.
1. Wymieniłem już miskę olejową - zdecydowanie za niski trę o krewężniki i kamienie - dla porównania tą sama trasę pokonywałem bez zająknięcia laguną a moim golfikiem z sercem na ramieniu. Osłonę przy przedmin zderzaku juz nie wiem ile razy montowałem. Jeśli mam ktos jakiś pomysł co z nią zrobić to proszę.
2. Przy jeżdzie ponad 80 km i hamowaniu bicie kierownicy - pewnie tarcze hamulcowe.
3. Ostatnio mam problem z przyśpieszaniem wciskam na 2-3 gaz do końca a on się nie zbiera - jeszcze nic z tym nie zrobiłem - paliwo wlałem lepsze ale nie pomogło.
4. Tylna wycieraczka - przerywała - rozebrałem ją cos pogrzebałem nasmarowałem - jeszcze działa zobaczymy jak długo.
5. Swiatło w kabienie przy otwieraniu drzwi kierowcy jakies 6 miesięcy temu przestało działać a pożniej wróciło i działa.
6. Podświetlenie deski - czasami gaśnie.
poza tym wszystko ok. lubie to autko.
pozdrawiam
Gostern
- Street Fighter
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: pt gru 22, 2006 18:32
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
- Street Fighter
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: pt gru 22, 2006 18:32
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
gostern pisze:Ostatnio mam problem z przyśpieszaniem wciskam na 2-3 gaz do końca a on się nie zbiera - jeszcze nic z tym nie zrobiłem - paliwo wlałem lepsze ale nie pomogło.
Jak uda Ci dojść do tego co jest nie tak to daj znać oki?. Większość SR-ów tak ma, ale nikt nie wie dlaczego tak sie dzieje.
\(O8o)==®==(o8O)/
[b]S[/b]augrohr[b]R[/b]egisterumschaltbar rulez ;)
[b]S[/b]augrohr[b]R[/b]egisterumschaltbar rulez ;)
Czesc wszystkim
Wlasnie od tygodnia jestem uzytkownikiem MK4 z silniczkiem 1,4 16V - prod.99. Przejechane wg licznika 168 tys.
Moje obserwacje po przejechaniu pierwszego 1000 km:
- rzeczywiscie gumy na plastikach tandeta (dla pocieszenia to samo sie dzieje w Touranie tescia z 2004 roku )
- nisko osadzony silnik (juz przytarlem pare razy na wiejskiej drodze...wczesniej jezdzilem escortem i poganialem po tej samej 40-50 km/h i nic sie nie dzialo. teraz nie przekraczam 10...)
- oczywiscie brak oslony pod silnikiem
- wycieraczki przod, tak jak u Was - na poczatku (zaraz po kupnie) chodzily kiepawo, teraz jakby sie troche rozkrecaly (dla pocieszenia - ten sam problem mialem w esku i ten sam problem pojawia sie w focusach i xsarach, megankach)
- "krotka" ale mocna III (dla porownania w xsarze 1,4 8V 75 KM mozna pociagnac do 130 km/h spokojnie, eskiem 1,6 16V ZETEC do 140 km/h)
- z tylnej wycieraczki plyn cieknie mi po klapie (wyglada jakby ulamana dysza??) wiecie cos na ten temat blizej?
Co jeszcze ??? Hmmm na razie jestem zachwycony
Zero korozji (samochod nie byl bity)
Praca zawieszenia to poezja (cicho i komfortowo a - jak w nowym samochodzie)
Fantastyczne trzymanie boczne (oczywiscie jak na standardowe fotele)
Rewelacyjne patenty typu haczyk w polce bagaznika, zasłona słońca nad lusterkiem itd.
Rewelacyjna jasność świateł mijania
Zwrotność b. dobra
Jak na 75 KM to rwie że hej - II i III w miescie fantazja szkoda ze predkosc v-max niezbyt wysoka nie udalo mi sie rozhulac wyzej niz 180 (licznikowo oczywiscie - opony seria 175/80-takie jak w traktorze )
Wlasnie od tygodnia jestem uzytkownikiem MK4 z silniczkiem 1,4 16V - prod.99. Przejechane wg licznika 168 tys.
Moje obserwacje po przejechaniu pierwszego 1000 km:
- rzeczywiscie gumy na plastikach tandeta (dla pocieszenia to samo sie dzieje w Touranie tescia z 2004 roku )
- nisko osadzony silnik (juz przytarlem pare razy na wiejskiej drodze...wczesniej jezdzilem escortem i poganialem po tej samej 40-50 km/h i nic sie nie dzialo. teraz nie przekraczam 10...)
- oczywiscie brak oslony pod silnikiem
- wycieraczki przod, tak jak u Was - na poczatku (zaraz po kupnie) chodzily kiepawo, teraz jakby sie troche rozkrecaly (dla pocieszenia - ten sam problem mialem w esku i ten sam problem pojawia sie w focusach i xsarach, megankach)
- "krotka" ale mocna III (dla porownania w xsarze 1,4 8V 75 KM mozna pociagnac do 130 km/h spokojnie, eskiem 1,6 16V ZETEC do 140 km/h)
- z tylnej wycieraczki plyn cieknie mi po klapie (wyglada jakby ulamana dysza??) wiecie cos na ten temat blizej?
Co jeszcze ??? Hmmm na razie jestem zachwycony
Zero korozji (samochod nie byl bity)
Praca zawieszenia to poezja (cicho i komfortowo a - jak w nowym samochodzie)
Fantastyczne trzymanie boczne (oczywiscie jak na standardowe fotele)
Rewelacyjne patenty typu haczyk w polce bagaznika, zasłona słońca nad lusterkiem itd.
Rewelacyjna jasność świateł mijania
Zwrotność b. dobra
Jak na 75 KM to rwie że hej - II i III w miescie fantazja szkoda ze predkosc v-max niezbyt wysoka nie udalo mi sie rozhulac wyzej niz 180 (licznikowo oczywiscie - opony seria 175/80-takie jak w traktorze )
Ja poszedłem po najmniejszej linii oporu i wywaliłem wycieraczkę teraz jeżdże z korkiem w szybie , szkoda że szukajka nie działa bo była już mowa o tym jak to naprawić ale ja niestety nie pamiętam. Może ktoś inny ci pomożejacekwwa pisze:- z tylnej wycieraczki plyn cieknie mi po klapie (wyglada jakby ulamana dysza??) wiecie cos na ten temat blizej?
- Wojtek0423
- Ma gadane
- Posty: 238
- Rejestracja: sob gru 16, 2006 23:28
- Lokalizacja: Kraków/Skarżysko
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 258 gości