Problemy z MK4

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Chomik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: sob cze 25, 2005 17:37
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Chomik » sob mar 11, 2006 21:16

jak masz springi -50 i orginalne amorki to nie dziwie się że ci dobijają do końca hehe
w Białystoku macie jakies autostrady? bo mnie to aż ciarki przechodzą jak jeżdże po Olsztynskich drogach

Możesz wrzucić jakieś fotki jak autko wygląda przy springach -50?

Myslałem o obniżeniu zawieszenia ale jak urwałem osłone pod silnikiem to się rozmyśliłem, teraz jeddynie moge wstawić coś twardszego ale nie konieczni niższego :/



UcHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 514
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 19:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: UcHO » ndz mar 12, 2006 15:42

Ja urzeduje na codzien w warszawie wiec jest troche lepiej, mam przyzwyczajenia po poprzednim aucie i maksymalnie skreconym gwincie :hmm:
Mam zamiar wstawic twardsze amorki, bo te z kitu eibacha juz chyba niebardzo sobie radza :(
Co do zdjec, jak dorwe cyfrowke to postaram sie zrobic zdjecia.
A co do obnizenia, to zdeczka mi sie ostatnio podniosl przod gdyz w bagazniku zagoscila gazownia :chytry: Ale motorwki nie ma, teraz jest prawie rowno



Awatar użytkownika
ksionc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: wt paź 04, 2005 13:45
Lokalizacja: Białystok,Bielsk Podlaski
Kontakt:

Post autor: ksionc » pn mar 13, 2006 11:26

no pewnie że w białymstoku są autostrady :rotfl: a raczej tory wyścigowe, gładkie szerokie i pełne szykan w postaci dziur i zapadnietych studzienek. jedyna rada - jeździć na pamięć. ja także myślalem o obniżeniu ale jak zobaczyłem jak wyglądają ulice po zimie to sie rozmyśliłem.


Mody mode on in one point najn ti di aj endzajn

Awatar użytkownika
Much77
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: śr sie 30, 2006 18:23
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

Post autor: Much77 » sob lut 10, 2007 00:08

wlasnie kolega sie na mkIV napala
dam mu ten temat niech poczyta i przemysli
pzdr


Co to za golf tak wsciekle szoł?????

mkII edition one ABF significant addiction
viewtopic.php?f=160&t=181274" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
kovens
Lord GTI
Posty: 1279
Rejestracja: pn lut 13, 2006 11:26
Lokalizacja: Aschaffenburg

Post autor: kovens » sob lut 10, 2007 00:22

piotr_lewy pisze:A może znajdzie się jakiś Golf IV który nie będzie miał żadnego defektu......??
Pożyjemy , zobaczymy....

Pozdro
mojemu nic nie dolega!!!!!!!

[ Dodano: Pią 09 Lut, 2007 ]
i nie posiada ochrony silnika.
ku... to dla mnie jest dziwne ze nie ma! WHY?



Awatar użytkownika
Śmietan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob lut 10, 2007 17:46
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Śmietan » sob mar 03, 2007 00:08

mój mk4 to 1.4 16V z 98 roku 139tys przebiegu posiadam od marca 2006 roku Jak narazie problemy niewielkie:
-wymiana przewodów zapłonowych i cewki
-wymiana lewej poduszki pod silnikiem
No i jeszcze podczepiłem górna osłonę od tylnego amrotyzatora bo spadła ale to juz kosmetyka Poza tym nic



kusnier
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: sob mar 04, 2006 20:56
Lokalizacja: Mrowino / Wlkp

Post autor: kusnier » sob mar 03, 2007 09:11

1,9 SDI
prod 12.1999
przebieg 198 tysi
mam go od roku od przebiegu 180 tys.
padło i wkurza :
- tylna wycieraczka wariowała (odłączona )
- gumy na stabilizatorze (20 PLN)
- nie działa światełko w lewych drzwiach
- złuszczona guma na elementach w środku
i koniec
oleju nie bierze
osłona cała



Awatar użytkownika
1986bartek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: wt wrz 05, 2006 20:34
Lokalizacja: Kalisz/Poznań
Kontakt:

Post autor: 1986bartek » sob mar 03, 2007 09:49

1.9 TDI 115km
rok produkcji 2001
przebieg 98tys.
Przejechalem nim 35tys. i wiekszych problemów niw bylo. Wymienilem pare cześci ale to normalne że coś zawsze sie zepsuje.
Najwiekszym problemem są skrzypiące plastiki, zwlasza z tylu. W wersji 3D te plastiki mnie dobijają zwlaszcza jak ktoś sie o nie oprze.
Nie zmienia to wszystko faku że MK4 jest poprostu mega dobry :bigok:



Awatar użytkownika
Street Fighter
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: pt gru 22, 2006 18:32
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: Street Fighter » sob mar 03, 2007 21:52

Silnik: 1.6 SR
Rok produkcji: 1999
Przebieg: ~ 105000
Krajowy
Mam go od ponad roku.

Usterki:
- Czyszczenie i adaptacja przepustnicy
- Ugnity kabelek od lambdy
i to wszystko

Eksploatacja:
- Standard, czyli oleje, filtry, rozrząd.
- Wkurzające troche te gumy na plastikach bo szpecą
- Nie bierze oleju
- Spalanie do 10l/100 przy ostrzejszej jeździe przy spokojnej min 8l
- Przez okres ponad roku spaliła się tylko 1 żarówka

Inne:
Zawieszenie -30 i jest idealnie. Ani za nisko ani za wysoko (przynajmniej jak dla mnie) W środku w miare cicho, nic nie skrzypi, chyba że na większych wybojach. Przy wyższych prędkościach wiatr troche świszczy.
Super układ kierowniczy. Żadnym autkiem mi sie tak fajnie nie jeździ. Hamulce też świetne.


\(O8o)==®==(o8O)/
[b]S[/b]augrohr[b]R[/b]egisterumschaltbar rulez ;)

Awatar użytkownika
pasio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: śr maja 03, 2006 22:51
Lokalizacja: małopolskie
Kontakt:

Post autor: pasio » ndz mar 04, 2007 00:43

1.9 tdi ALH '99 od roku w kraju 150 kkm z czego "moje" 30

1.Wycierające się plastiki we wnętrzu
2.Skrzypiące gumy stabilizatora - czekają na wymianę
3.Trzeszczące drzwi pasażera jak jest sucho (zużyłem już tubkę smaru i nic nie dało)
4.Ukręcona rurka w tylnym spryskiwaczu (płyn cieknie do klapy)- naprawione własnoręcznie
5.Zardzewiałe mikrostyki w klapie bagążnika - naprawione własnoręcznie
6.Skrzypiące fotele - naprawione własnoręcznie
7.Turbina przeładowuje ciśnienie - i to mnie bardzo martwi



Awatar użytkownika
Śmietan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob lut 10, 2007 17:46
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Śmietan » ndz mar 04, 2007 11:40

Street Fighter - a co dokładnie robiłeś z tą przepustnicą? Możesz opisać co i jak robiłęś?



opał
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: pn sty 08, 2007 23:12
Lokalizacja: wawka

Post autor: opał » ndz mar 04, 2007 12:16

mam z '02 roku oryginalne 150 KM (ARL), 90 tysi przebiegu,sam nastukałem 50 tysi i nic sie nie dzieje, nie wiem że mam samochód, narzekacie na niskie zawieszenie..ja mam oryginalnie obniżony, na szczęście jest utwardzone więc nigdy niczym nie przyłożyłem , nawet osłone mam całą, nie licze ocierek przy krawężniku jak zapomne



Awatar użytkownika
Czarna1979
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 823
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 14:28
Lokalizacja: VWarszawa
Kontakt:

Post autor: Czarna1979 » ndz mar 04, 2007 13:35

napiszę i tu ... ... jak skręcam kierownicą to tak jakby coś skrzypi, albo bardziej trzeszczy, nie wiem jak to określić, i dzieję się to coraz częściej i głośniej, co to może być? jak krece kierwonica to trzeszczy, na prostej cisza, na postoju bardziej trzeszczy, a podczas jazdy mniej, ale jednak :/ i nasila sie z czestotliwością krecenia kierownicy :/ dodam że płyn do wspomagania sprawdziłam i jest max - macie pomysł na to co to może byc?


:satan: Czarna ... Czarrrny charrrakter przepełniony jadem ...
było 1,6 SR, jest 1,3 CDTI
http://kczerna.digart.pl/ (Czaken)

Chomik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: sob cze 25, 2005 17:37
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Chomik » ndz mar 04, 2007 16:50

Czarna1979, u mnie też trzeszczało, wymieniłem płyn od wspomagania i jak ręką odjął.
Jeśli piszczy to być może trzeba pasek wymienić.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 283 gości