Mechanizm wycieraczek
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Mechanizm wycieraczek
otóż żywot mojego ex mechanizmu dobiegł wczoraj końca, dzisiaj zakupiłem same ramiona, silniczek przełożyłem... skręciłem w całość zakładam wycieraczki, daje na czasówki i co widzę...
Widzę że wycieraczki startują z góry dochodzą do dołu i wraz na górę.
Powiedzcie co tutaj zrobić by rozpoczynały pracę od dołu... czy coś źle zrobiłem?
Widzę że wycieraczki startują z góry dochodzą do dołu i wraz na górę.
Powiedzcie co tutaj zrobić by rozpoczynały pracę od dołu... czy coś źle zrobiłem?
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
To jest to co przykręcasz do silnika wycieraczek i to wprawia w ruch cały mechanizm.
Jak masz możliwość wrzucić fotkę mechanizmu to Ci pokaże gdzie to się znajduje.
Pozdrawiam
Jak masz możliwość wrzucić fotkę mechanizmu to Ci pokaże gdzie to się znajduje.
Pozdrawiam
[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/5496][img]http://www.motostat.pl/user_images/5496/icon4.png[/img][/url]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]
Tak to jest to.
Musisz to od silniczka ściągnąć i dopiero przestawić. Po tym zabiegu powinna być gitara.
Jeszcze jedna uwaga jak masz już ustawiony silnik (tzn w dolnym położeniu) to to cięgno powinno z tymi pręcikami tworzyć linie prostą.
Musisz to od silniczka ściągnąć i dopiero przestawić. Po tym zabiegu powinna być gitara.
Jeszcze jedna uwaga jak masz już ustawiony silnik (tzn w dolnym położeniu) to to cięgno powinno z tymi pręcikami tworzyć linie prostą.
[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/5496][img]http://www.motostat.pl/user_images/5496/icon4.png[/img][/url]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]
- wojju
- Mały gagatek
- Posty: 75
- Rejestracja: śr gru 22, 2004 18:52
- Lokalizacja: Kraków Nowa Huta
- Kontakt:
przy silniczku jest taka przekladnia jakby, chyba w nowszych modelach bylo to rozbieralne, tam pod dekielkiem sa sciezki z trzema precikami ktore sie po takich 3 okregach(sciezkach) slizgaja - stad wycieraczki wiedza kiedy sie wylaczyc i ze maja dociagnac wycieraczki do dolu nawet po cofnieciu dzwigni przy kierownicy, pozdro
[ Dodano: Nie Mar 04, 2007 20:56 ]
jak ci sie dziwnie zachowuja to w srodku jest smar ktory lubi zastygnac na tych sciezkach na skale i przez to nie ma styku, pewnie wycieraczki ci sie nie wylaczaja bo spotkalem sie z czyms takim i to na 100% bedzie ten smar, oczyscisz sciezki, styki i powinno chulac, gozej jak masz nitowany dekielek przy tej przekladni bo wtedy bedziesz musial to jakos zanitowac potem, w rozbieralnych trzeba tylko odchylic po bokach jesli dobrze pamietam 3 plastikowe zaczepy i masz dostep do wszystkiego, pozdro
[ Dodano: Nie Mar 04, 2007 20:56 ]
jak ci sie dziwnie zachowuja to w srodku jest smar ktory lubi zastygnac na tych sciezkach na skale i przez to nie ma styku, pewnie wycieraczki ci sie nie wylaczaja bo spotkalem sie z czyms takim i to na 100% bedzie ten smar, oczyscisz sciezki, styki i powinno chulac, gozej jak masz nitowany dekielek przy tej przekladni bo wtedy bedziesz musial to jakos zanitowac potem, w rozbieralnych trzeba tylko odchylic po bokach jesli dobrze pamietam 3 plastikowe zaczepy i masz dostep do wszystkiego, pozdro
Zdradzilem VW na rzecz ... , z obawy przed linczem nie podam marki :D
Moja perelka MK3 GTD (sprzedana) http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=46338
Moja perelka MK3 GTD (sprzedana) http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=46338
hmmm...
nie wiem czy dobrze patrzylem ale do silnika idą tylko dwa kable po przez wtyczke, oraz dochodzą jakies tez dwa kable zakonczone wtyczka i nie podłączone do niczego i jest na nich ciągle 12V z akumulatora.
wiecej nic nie zauwazylem zeby cos jeszcze tam szło z tej przekładni.
chyba ze nie musi nic wiecej isc.... bo silnik tak dziala na przykład ze jak poda sie na niego napięcie to wtedy robi ruch od początku do konca i sie zatrzymuje, a zeby znowu ruszyly to musi byc odcięte napięcie i znowu podane zeby nastepny ruch wykonały. a tym napieciem specjalnie steruje ten przekaznik 99. i w takim przypadku nie jest potrzebne wyprowadzenie dodatkowych przewodów od wyłącznika krańcowego do sterownika.
No nic narazie ... nie bede zgadywał i sprawdze ten smar i jak pomoże to obadam sprawe jak to wyglada ta sprawa z tym sterowaniem ze nie muszą być kable wyprowadzane do sterownika...
Narazie dziekuje za odpowiedź
nie wiem czy dobrze patrzylem ale do silnika idą tylko dwa kable po przez wtyczke, oraz dochodzą jakies tez dwa kable zakonczone wtyczka i nie podłączone do niczego i jest na nich ciągle 12V z akumulatora.
wiecej nic nie zauwazylem zeby cos jeszcze tam szło z tej przekładni.
chyba ze nie musi nic wiecej isc.... bo silnik tak dziala na przykład ze jak poda sie na niego napięcie to wtedy robi ruch od początku do konca i sie zatrzymuje, a zeby znowu ruszyly to musi byc odcięte napięcie i znowu podane zeby nastepny ruch wykonały. a tym napieciem specjalnie steruje ten przekaznik 99. i w takim przypadku nie jest potrzebne wyprowadzenie dodatkowych przewodów od wyłącznika krańcowego do sterownika.
No nic narazie ... nie bede zgadywał i sprawdze ten smar i jak pomoże to obadam sprawe jak to wyglada ta sprawa z tym sterowaniem ze nie muszą być kable wyprowadzane do sterownika...
Narazie dziekuje za odpowiedź
- wojju
- Mały gagatek
- Posty: 75
- Rejestracja: śr gru 22, 2004 18:52
- Lokalizacja: Kraków Nowa Huta
- Kontakt:
dokladnie tak jak piszesz, ida tylko dwa kable i nie musi isc nic wiecej , zreszta jak otworzysz przekladnie to zobaczysz bo tak to ciezko wytlumaczyc, pozdro
Zdradzilem VW na rzecz ... , z obawy przed linczem nie podam marki :D
Moja perelka MK3 GTD (sprzedana) http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=46338
Moja perelka MK3 GTD (sprzedana) http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=46338
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 309 gości