ciśnienie oleju
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
ciśnienie oleju
Witam, od jakiegos czasu w moim 1.3 Nz pojawił sie problem z kontrolka oleju i brzeczykiem. Sytuacja wystepuje jak olej sie rozgrzeje i spadną obroty np. na swiatłach. lekkie dodanie gazu i kontrolka gaśnie. Wymieniłem olej na Mobil 15w40 i zqałozyłem nowy filtr. bez rezultatu. Mechannik sprawdzał mi ciśnienie i stwierdził że za niskie. Mam więc kilka pytan :
- jakie powinno być ciśnienie w tym silniczku(boi coś nie do końca wierze machanikowi)
-jeśli ciśnnienie zbyt niskie rzeczywiście to co dalej?
-i jeszcze jedno , w jednym z przewodów od odmy jest dziura , czy to może mieć wpływ na ciśnienie?
z góry dzieki za wszystkie posty
- jakie powinno być ciśnienie w tym silniczku(boi coś nie do końca wierze machanikowi)
-jeśli ciśnnienie zbyt niskie rzeczywiście to co dalej?
-i jeszcze jedno , w jednym z przewodów od odmy jest dziura , czy to może mieć wpływ na ciśnienie?
z góry dzieki za wszystkie posty
- kaczor4011
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2264
- Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
- Lokalizacja: Londyn
czujka jest na min. 0.8 dlatego ci brzeczy!!troche za niskie te cisnieniebalono21 pisze:na wolnych obrotach okolo 0.5 chyba ale nie jestem pewny
golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
Czujnik brzeczący jest na 0,12-0,14 MPa, dobre ciśnienie przy 2000 obr/min powinno sięgac 0,20 Mpa, a na wolnych obrotach nie powinno byc niższe niż 0,03 MPa, mechanik sprawdzał tylko na wolnych obrotach czy przy 2 tys też ? Czy odma jest sprawna i drożna ? Jakiej firmy masz filtr oleju ? Ile ma ten olej ?
TDPower
olej był wymieniany wczoraj, na Mobila, filtr jakis polski ale nie filtron.
a ciśnienie było sprawdzane na wolnych i na ok. 2000.
co do odmy to raczej jest ok, bo tej zimy nie miałem problemy ale niepokoi mnie ten przewód od odmy przy grzybku,m jest przetarty i troche dziurawy. może prtzez to spada ciśnienie.?
a ciśnienie było sprawdzane na wolnych i na ok. 2000.
co do odmy to raczej jest ok, bo tej zimy nie miałem problemy ale niepokoi mnie ten przewód od odmy przy grzybku,m jest przetarty i troche dziurawy. może prtzez to spada ciśnienie.?
- kaczor4011
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2264
- Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
- Lokalizacja: Londyn
moze wlasnie od tego filtra glupieje?? na filtronach tak sie dzieje moze na tym twoim filtrze tezbalono21 pisze:filtr jakis polski ale nie filtron
golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
ciśnienie pisałeś coś o 0,5 ? to chyba nie te jednostki - proponuje przypilnowac tego mechanika najlepiej zajrzec mu przez ramię.balono21 pisze:olej był wymieniany wczoraj, na Mobila, filtr jakis polski ale nie filtron.
a ciśnienie było sprawdzane na wolnych i na ok. 2000.
co do odmy to raczej jest ok, bo tej zimy nie miałem problemy ale niepokoi mnie ten przewód od odmy przy grzybku,m jest przetarty i troche dziurawy. może prtzez to spada ciśnienie.?
na filtrony niektórzy narzekają, ja osobiście stosuję knechta i jest OK, czy ten filtr co założyłeś to zawsze taki - czy tym razem inny ? bo jeśli tak to bym go zmienił ...
na odmach sie nie znam - musisz przeczesac forum
może byc tak że pompa oleju ma już duże luzy - wtedy można ją wymienic - ale to by wyszło na ciśnieniu - dlatego konkretny wynik tego pomiaru jest kluczowy !
a jak nie pompa to warto sprawdzic kabelki do czujników (obu) może coś poruszali i dlatego
albo któryś czujnik padł
TDPower
heh..tez mam tak u siebie w 1.3 NZ .....tylko ze jak wejde na wysokie obroty to mi sie kontrolka zalancza.Kabelek od czujnika mialem fakt nadterwany to wymienilem...cisnienie oleju tez mam ok...olej i filtr po wymianie....
Czujnik mi sie nie zawsze wlancza....dzis jak lecialem jakos 100km/h to nie odezwal sie wogole...i specjalnie deptalem bo wymienialem waz odo odmy bo tez mialem przerwany i plyn chlodzacy bo uszczelka pod kruccem poszla.Ale jak wracalem to przy 50km/h mi sie zalaczyla kontrolka. hehe....sie zdziwilem bo jakies 4h wczesniej nic....pozniej popoludniu znow to samo..jade i nic...a jak wracalem to zas kontrolka sie zaswiecila:/ juz powoli trace nerwy
Czujnik mi sie nie zawsze wlancza....dzis jak lecialem jakos 100km/h to nie odezwal sie wogole...i specjalnie deptalem bo wymienialem waz odo odmy bo tez mialem przerwany i plyn chlodzacy bo uszczelka pod kruccem poszla.Ale jak wracalem to przy 50km/h mi sie zalaczyla kontrolka. hehe....sie zdziwilem bo jakies 4h wczesniej nic....pozniej popoludniu znow to samo..jade i nic...a jak wracalem to zas kontrolka sie zaswiecila:/ juz powoli trace nerwy
- kaczor4011
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2264
- Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
- Lokalizacja: Londyn
a masz zegary z dynamiczna kontrola cisn oleju?? (jesli po przekrewceniu stacyjki miga kontrolka od cisn oleju to tak) u mnie zepsul sie wlasnie ten moduł dynamicznej kontroli i tez brzeczalo! nawet specjalnie kupilem zegar cisnienia oleju i okazalo sie ze cisnienie w normie tylko ten uklad poszedl!Ardiano pisze:heh..tez mam tak u siebie w 1.3 NZ .....tylko ze jak wejde na wysokie obroty to mi sie kontrolka zalancza.Kabelek od czujnika mialem fakt nadterwany to wymienilem...cisnienie oleju tez mam ok...olej i filtr po wymianie....
Czujnik mi sie nie zawsze wlancza....dzis jak lecialem jakos 100km/h to nie odezwal sie wogole...i specjalnie deptalem bo wymienialem waz odo odmy bo tez mialem przerwany i plyn chlodzacy bo uszczelka pod kruccem poszla.Ale jak wracalem to przy 50km/h mi sie zalaczyla kontrolka. hehe....sie zdziwilem bo jakies 4h wczesniej nic....pozniej popoludniu znow to samo..jade i nic...a jak wracalem to zas kontrolka sie zaswiecila:/ juz powoli trace nerwy
golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
a co sądzicie o tym http://moto.allegro.pl/item171290045_do ... lnika.html
może pomóc, albo może znacie jakiś inny srodek , który może pomóc w tej sytuacji
może pomóc, albo może znacie jakiś inny srodek , który może pomóc w tej sytuacji
Kupowałem taki ceramizer ojcu do Opla Vectry. tylko innej firmy (drozszy był) ...jakos nie widzialem roznicy....ale podobno działa..heh....tylko trzeba uwazac zeby sie filtr nie zapchał
A co do mojego zegara..to miga mi na poczatku ta kontrolka ..wiec mam dynamiczny modól...a jak to naprawic? moze to to....
A co do mojego zegara..to miga mi na poczatku ta kontrolka ..wiec mam dynamiczny modól...a jak to naprawic? moze to to....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 122 gości