O swapie Pierburga 2E2 na WEBERA z Fiata 125p + ankieta :)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Ile razy gaznik w VW doprowadzil Cie do rozstroju nerwowego :) ??

Czas głosowania minął ndz cze 11, 2006 00:27

ani razu
7
37%
1-5 razy
7
37%
6-10 razy
0
Brak głosów
stracilem rachube :)
3
16%
nawet nie chce mi sie nad tym zastanawiac :)
2
11%
 
Liczba głosów: 19

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » ndz lut 25, 2007 15:47

Najpierw byl WEBER potem digi 2 a teraz szykuje sie powrot do pierburga. Co do fot to nie mam aparatu w tej chwili ale zapodam :)
gregoreq pisze:Co do spalania to jakie miales na weberku na pb ?
kolo 7-8



Ardiano
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:39
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Ardiano » ndz lut 25, 2007 20:58

Witam ponownie....
Poczytałem tą porade i jestem pod duzym wrażeniem.... :grin:
Jak sie uporam z dotychczasowymi problemami to chyba sie zdecyduje na taka zamiane:)
Tylko zastanawiam sie na temat ukladu dolotowego...filtr powietrza itd....ale to jak cos sie bedzie myslec...
Ogolnie fajnie to wyglada i super sie zapowiada.... :hmm: ]

rozumiem ze wszytskie nowosci wprowadzasz do tej porady?
mam instalacje lpg....pisales cos o innym gazniuku ze mozna przelozyc cos....tez fajny pomysl....
trzeba sie bedzie pobawic troche....ale chyba warto....

Ogolnie dle mnie bomba :pub:



Awatar użytkownika
gregoreq
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 164
Rejestracja: sob kwie 16, 2005 14:46
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: gregoreq » ndz lut 25, 2007 23:49

Kamil a moze zdradz troszke tajemnicy w zwiazku z twoim 2e2 "weber" :chytry: Co to za modyfikacje beda ?
Ja tak sobie kombinuje i mysle ze w 2e2 bedzie zrobione jakies proste ssanie a'la weber , lub pozbycie sie wiekszosci "podcisnien" a pozostanie tylko to od sterowania 2 przelotu ?


Szukam:
Silnik wycieraczki tylniej do passata B3
Instrukcje do radyjka GAMMA IV
Sprzedam:
Kierownica RAID z naba

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » ndz lut 25, 2007 23:54

Ardiano pisze:rozumiem ze wszytskie nowosci wprowadzasz do tej porady?
tak wszystko bedzie na bierzaco wpisywane
Ardiano pisze:pisales cos o innym gazniuku ze mozna przelozyc cos....tez fajny pomysl....
trzeba sie bedzie pobawic troche....ale chyba warto....
warto na pewno, ale co do drugiego gaznika to to chyba nie wypali...
gregoreq pisze:Kamil a moze zdradz troszke tajemnicy w zwiazku z twoim 2e2 "weber" Co to za modyfikacje beda ?
na razie nic nie mowie zeby nie zapeszyc :P
gregoreq pisze:Ja tak sobie kombinuje i mysle ze w 2e2 bedzie zrobione jakies proste ssanie a'la weber , lub pozbycie sie wiekszosci "podcisnien" a pozostanie tylko to od sterowania 2 przelotu ?
miedzy innymi tez chce co nieco go odchudzic ale nie tak drastyczne :D



daro46
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 264
Rejestracja: wt cze 27, 2006 15:47
Lokalizacja: Okolice jarosławia
Kontakt:

Post autor: daro46 » wt lut 27, 2007 14:52

panowie poki co u mnie istnieje sam projekt ,ale brak czasu na jego wykonanie ,jak bys Kamilu mógł to daj mi pełny opis tego webera co miałeś przed wtryskiem ,tzn chodzi mi o model jakie midyfikacje w nim wdrożyłeś ,jakie dysze ,rurki emulsyjne ,gardziele,itp bo jak będę miał czas to zaweberowanie ruszy :chytry: wyslij mi poradę na daro46@poczta.fm z gory dzięki!!



dlugi_
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: śr paź 04, 2006 22:53
Lokalizacja: Cz - Dz

Post autor: dlugi_ » wt lut 27, 2007 16:40

Panowie niestety po drugiej próbie zrobienia swapa daje sobie spokój. Pomysł na swap jest super ale widocznie moje zdolności nie sa wystarczajace. Za pierwszym razem gaźnik był od spoku lekko odgiety i ciagnoł lewe powietrze wiec wykreciłem. za drugim razem czuli dziś wszystko było by ok gdyby nie mały szkopół :/ Pierwszym razem włozyłem w kolektor dolotowy szmatke i zapomniałem jej wyciagnać ale sie kapłem i odkreciłem gaźnik przed odpaleniem o wyciagłem jednak dziś nie włożyłem jej wogóle i do silnika dostała sie podkładka lub coś w tym stylu. mieszka sobie w pierwszym cylindrze od strony kierowcy i ani myśli dać sie złapać na magnes... Co gorsza nie wiedziałem że coś wpadło i odpaliłem silnik zaczeło coś stukać dałem lekko gazu i teraz idzie na 3 gary. Wiec czeka mnie remoncik co nie bedzie miłym przeżyciem :/

Jeśli ktoś chce to mam gaźniczek weebera (druga przepustnica podciśnieniowa co eliminuje tzw. turbo dziure) do tego mam gotowa a co ważniejsze pasujaca kryze pod gaźnik. Trzeba to tylko poskrecać do kupy i jazda. Musze to sprzedać bo bedzie mnie korcić :)



daro46
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 264
Rejestracja: wt cze 27, 2006 15:47
Lokalizacja: Okolice jarosławia
Kontakt:

Post autor: daro46 » wt lut 27, 2007 20:13

Jeśli ktoś chce to mam gaźniczek weebera (druga przepustnica podciśnieniowa co eliminuje tzw. turbo dziure) do tego mam gotowa a co ważniejsze pasujaca kryze pod gaźnik. Trzeba to tylko poskrecać do kupy i jazda. Musze to sprzedać bo bedzie mnie korcić :)[/quote]
ile panie bys sciał za ten wynalazek,i jaki to jest tzn chodzi mi o dysze i parametry



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » wt lut 27, 2007 20:25

daro46 pisze:panowie poki co u mnie istnieje sam projekt ,ale brak czasu na jego wykonanie ,jak bys Kamilu mógł to daj mi pełny opis tego webera co miałeś przed wtryskiem ,tzn chodzi mi o model jakie midyfikacje w nim wdrożyłeś ,jakie dysze ,rurki emulsyjne ,gardziele,itp bo jak będę miał czas to zaweberowanie ruszy
co do mojego weberka :P to po primo jest zrobiony wg zalecen na stronie fiacikow wiec pelna polerka, przerobione przepustnice itd... dysze 125 i 155, kopa ma niezlego, za jakis miesiac wystawie go na sprzedaz wiec jesli ktos chce kompletny zestawik do swapowania to niech przyszykuje 150 zl bo pi razy drzwi tyle bede chcial, oczywiscie z kryza i zestawem uszczelek,(dorzuce tez drugi gaznik i mase czesci zamiennych)
wyslij mi poradę na daro46@poczta.fm z gory dzięki!!
porada poszla
dlugi_ pisze:Panowie niestety po drugiej próbie zrobienia swapa daje sobie spokój. Pomysł na swap jest super ale widocznie moje zdolności nie sa wystarczajace. Za pierwszym razem gaźnik był od spoku lekko odgiety i ciagnoł lewe powietrze wiec wykreciłem. za drugim razem czuli dziś wszystko było by ok gdyby nie mały szkopół :/ Pierwszym razem włozyłem w kolektor dolotowy szmatke i zapomniałem jej wyciagnać ale sie kapłem i odkreciłem gaźnik przed odpaleniem o wyciagłem jednak dziś nie włożyłem jej wogóle i do silnika dostała sie podkładka lub coś w tym stylu. mieszka sobie w pierwszym cylindrze od strony kierowcy i ani myśli dać sie złapać na magnes... Co gorsza nie wiedziałem że coś wpadło i odpaliłem silnik zaczeło coś stukać dałem lekko gazu i teraz idzie na 3 gary. Wiec czeka mnie remoncik co nie bedzie miłym przeżyciem :/
tos sie doprawil chlopie, nic tylko siasc i plakac
ile panie bys sciał za ten wynalazek,i jaki to jest tzn chodzi mi o dysze i parametry
sprzedalem mu go pare dni temu, gaznik jest z najmocniejszej wersji 125p, ma zalozone dysze 120 i 160, jest w stanie idealnym (brak luzow na oskach, wszystko sprawne) a ile bedzie chcial za komplet to juz jego sprawa :P



daro46
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 264
Rejestracja: wt cze 27, 2006 15:47
Lokalizacja: Okolice jarosławia
Kontakt:

Post autor: daro46 » wt lut 27, 2007 22:37

kutfa pomyliłem adresy oorki mój aktualny to daro46fk@poczta.fm przepraszam za pomyłkę !!! głupio wyszło ,i jak bedzie z tym weberkiem ,ja bym jusz kasę wyłozył jak by był zrobiony na git i tylko załozyć, i smigać ,NR gg do dogadania 9850453 czekam ...

[ Dodano: 27 Lut 2007 21:53 ]
a i panowie mam PN, niewiem czy chryza jest ta sama w RF?



dlugi_
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: śr paź 04, 2006 22:53
Lokalizacja: Cz - Dz

Post autor: dlugi_ » wt lut 27, 2007 23:30

heh KamilW prawde mówi doprawiłem sie i to nieźle :P Jutro zabieram sie za to od samego rana coś czuje że mój portfel bedzie teraz poreczniejszy :/
Jak KamilW napisał gaźniczek wyglada git nie bardzo sie na tym znam ale luzów rzeczywiście nie ma itd. Dalem za to cudo z materiałem pod kryze (kryze robiłem sam a nie jest to lekka praca) 60zł wiec myśle że jak znajdzie sie chetny to za 70zł go oddam jeśli poprze ta cene jakimś zimnym leszkiem :D

GG- 3680244



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » śr lut 28, 2007 14:58

Witam. No ja jakiś czas jeżdze już na WEBERZE i powiem wam że żadnych problemów nie mam. Ssanie zrobiłem z originalnej linki ssania od diesla (20 PLN) hehe i jest gitara. Pali mi ok 8 litrów na 100 czyli podobnie jak wcześniej ale troche więcej pozwalam sobie na kożystanie z mocy :bigok:

Ostatnio pojawił mi sie problem bo silnik nie wchodził na obroty i przy wciskaniu gazu sie dławił. Wszyscy qrna obstawiali gaźnik, każdy się czepiał że niepotrzebnie swapowałem i to jego wina a tu pupa. Rozebrałem gaźnik wyczyściłem wszystko było okej i okazało się że to przewody zapłonowe. HA!!! BO W WEBERZE NIE MA SIĘ CO ZEPSUĆ!!!
daro46 pisze:a i panowie mam PN, niewiem czy chryza jest ta sama w RF?
Ja ma PN'ke i (przynajmniej u mnie) jest inny kolektor tzn. podstawa pod gaźnik jest szersza bo długość taka sama.

POZDRO WEBEROWCY



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » czw mar 01, 2007 13:47

Witam, co do mojego WEBERA to zostal zaklepany przez dara46 i do niego najprawdopodobniej pojdzie :D, sam przechodze na stale na wtrysk digi 1 wiec pierborg ktorego bede robil tez pojdzie na sprzedaz, ale to tak najwczesniej za ok miesiac do 2 miesiecy, jesli ktos bylby nim takze zainteresowany to prosze o kontakt ze mna, bedzie na pewno w 100% sprawny i wyregulowany a w dodatku po tuningu by KamilW wiec mysle ze to fajna okazja. Jakby go ktos chcial to niech pisze, cene ustalimy w praniu :bajer:



KamilS

Post autor: KamilS » pt mar 02, 2007 00:47

Witam wszystkich WEBEROWCÓW, ja postanowiłem mimo wszystko ze względu na brak czasu pozostać przy pierdku. Skusiłem się na wymianę mojego gaźnika na regenerowany i tak do końca nie jestem pewien czy ten regenerowany chodzi mi tak jak powinien. Pytanie do fachowców na forum. Otóż na zimnym silniku chodzi mi na 1 tys obrotów i tak jakoś drży, stary pierdek chodził mi na 2 tys zaraz po odpaleniu, a po kilkunastu sekundach schodził na 1,5 i tak powoli se schodził z obrotami w miarę nagrzewania. Regulacje obrotów na biegu jałowym robi się tą śrubą z tyłu aktywatora przepustnicy, a w tym po regeneracji aktywator na maksa wykręciłem i obroty ani drgną więc trochę tą śrubką na którą naciska aktywator podkręciłem. tak poza tym to jak się nagrzeje to już chodzi, tylko obroty trochę pływają i silnik tak jakby chodził normalnie, ale czasem tak jakby się lekko zdusił i zwalniał, po przeregulowaniu składu mieszanki chodzi płynniej ale za to przy jeździe przy ok 1-2 tyś obr, trochę szarpie na niskich biegach, tak więc zostałem przy lekko pływających obrotach na rzecz płynnej jazdy. Proszę więc kolegów fachowców o opinię na ten temat. :prayer:



Łukasz m
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pt mar 02, 2007 15:47
Lokalizacja: Białystok

Swap Webera do 1,3 (silnik 2g)

Post autor: Łukasz m » pt mar 02, 2007 16:08

Witam
Od jakiegoś czasu mam problemy z mim 2E3 (pszeszedł jakieś modyfikacje w belgii- szlif dekla i pewnie coś jeszcze czego nie mogę wykryć, ponadto dobił go gaz). Weber wydaje się idealnym rozwiazaniem.
W zwiąsku z tym mam pytanie czy ktoś próbowal takiej przeróbki z tym silnkiem.
Czy wszystko się zmieściło, łacznie mikserem ?.
Czy jednak trzeba zmieniać obudowe filtra i mikser?
Jaki zastosować gaźnik?

z góry dziękuje i pozdrawiam
Łukasz



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 377 gości