Nie włącza się wiatrak od chłodnicy + tem czały czas 70 C

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

terago
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: śr sie 10, 2005 13:25
Lokalizacja: Pruszków

Nie włącza się wiatrak od chłodnicy + tem czały czas 70 C

Post autor: terago » pt mar 02, 2007 13:57

Witam
Mam problem z chłodzeniem w moim MK3 1,8 AAM
Wygląda to tak że przestał mi sie włączać wogule wiatrak od chłodnicy zawsze jak wyłączałem samochód to sobie pochodził chwilę i się wyłączał a tera nic. Poza tym zawsze jak smigam moim gofrem to temp jest zawsze 70 C - nie wiedziec czemu - moj mechanik mowil ze cos mi jakis czujnik przekłamuje czy termostat nie wiem - ale z tego co poczytałem na forum normą jest 90 C przy normalnej jeździe. Może wiecie co się dzieje z mo0im Gofrem



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » pt mar 02, 2007 14:04

termostat do wymiany
sprawdź jeszcze ten czyjnik temperatury

[ Dodano: 02 Mar 2007 13:10 ]
ja sprawdzałem go w ten sposób:
odpaliłem i czekałem co się będzie działo ze wskaźnikiem
temperatura rosła i po 90 włączył się wentylator czyli czujnik ok
a wtrasie też było 70 więc termostat



jaca23
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt lut 27, 2007 22:27
Lokalizacja: Łuków

Post autor: jaca23 » pt mar 02, 2007 14:12

zgadzam się... termostat jest cały czas roztwarty i puszcza płyn na chłodnice i dlatego nie chce złapac 90 stopni. ale wiatrak i tak powinin się włączyć jak np długo postoisz w korku. pewnie czujnik do wymiany.



terago
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: śr sie 10, 2005 13:25
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: terago » pt mar 02, 2007 14:14

no dobra ale jak mam posprawdzać czy czujnik jest do wymiany czy może termostat??



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » pt mar 02, 2007 14:16

sprawdź tak jak napisałem i obserwuj a jak nie to weź nowy ze sklepu z możliwością zwrotu spowrotem jeśli to nie to

[ Dodano: 02 Mar 2007 13:18 ]
ja miałem taki czujnik że pokazywał cały czas 110 a wiatrak i tak sie włączał
także termostat kolego



terago
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: śr sie 10, 2005 13:25
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: terago » pt mar 02, 2007 14:19

no dobra ale u mnie od w sumie dawna było tak z tą temperaturą że nie wyskakiwała powyzej 70 a wentylator się włączał?? tak więc sugerujesz że to czujnik czy dalej podejzenie pada na termostrat??



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » pt mar 02, 2007 14:22

terago pisze:no dobra ale u mnie od w sumie dawna było tak z tą temperaturą że nie wyskakiwała powyzej 70 a wentylator się włączał?? tak więc sugerujesz że to czujnik czy dalej podejzenie pada na termostrat??
było tak odrazu gadać!
w takim razie zacznij od czujnika mistrzu



DaZbo84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn sty 22, 2007 01:02
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: DaZbo84 » pt mar 02, 2007 14:23

Witam - wejdz na regionalen/malopolska/techniczne - tam na 9-10 str opisuje podobny problem i mi chlopaki doradzaja jak rozpoznac co padlo.
Pozdro



terago
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: śr sie 10, 2005 13:25
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: terago » pt mar 02, 2007 14:26

no dobra to sie już mi trochę rozjaśniło
dziękuję za pomoc
a właśnie jeszcze jedno czy wiecie gdzie mogę znaleźć jakąś instrukcję jak wymienić ten czujnik i tak dalej bo nie wiem gdzie go szukać - kurde mechanikiem nie jestem



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » pt mar 02, 2007 14:30

jet on umieszczony w plastikowym krućcu który wychodzi z głowicy od przodu
trzyma go zawleczka
pociągasz ją a później wyciągasz czujnik
pamietaj by kupić z takim samym kolorem obwódki jak ma stary czujnik



terago
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: śr sie 10, 2005 13:25
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: terago » pt mar 02, 2007 14:40

Szosownik napisałeś że "jet on umieszczony w plastikowym krućcu który wychodzi z łowicy trzyma go zawleczka pociągasz ją a później wyciągasz czujnik pamietaj by kupić z takim samym kolorem obwódki jak ma stary czujnik"
Wczoraj wymieniałem kruciec bo mi uszczelka w tym gównianym plastiku puściła i płyn wyciekałhttp://sklep.intercars.com.pl/miniatury/TCD200701/101/12410.jpg
czy jest to gdzieś w pobliżu jego bo może przeoczyłem



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » pt mar 02, 2007 14:46

nie widzę tego!
ale czujnik siedzi w tym krućcu zresztą jak zobaczysz przewody to będziesz wiedział gdzie on jest

[ Dodano: 02 Mar 2007 13:50 ]
jak chcesz to zrobie fotke i ci podeślę



terago
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: śr sie 10, 2005 13:25
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: terago » pt mar 02, 2007 14:51

przepraszam że męcze Cie moimi pytaniami ale jak wymieniałem kruciec nie było tam żadnych kabli. kruciec w moim samochodzie ten wychodzący od głowicy ma tylko jedno wyjście do którego jest wpięty na zapinke wąż gumowy???



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » pt mar 02, 2007 15:06

Obrazek

może to ci coś pomoże

[ Dodano: 02 Mar 2007 14:08 ]
mówiłem od przodu
widzisz już ten czujnik? Obrazek



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 501 gości