witam!!!
rustin pisze:spoko wilekie dzieki chociaz ktos konkretnie odpowiada
w końcu forum maser...
ja może się podłącze do tematu, pisali tam wczesniej po ilu km dolny wąż ma byc gorący, wedłóg mnie to nie jest regółą bo przecięż na postoju też można go rozgrzać...
a co do ilości km to wydaje mi sie że zależy do od stylu jazdy i temperatury na zewnątrz:) no i jeszcze np od dmuchawy włączonej...
mi się wydaje że dolny wąż od chłodnicy ma prawo zacząć się rorgrzewać gdy wskaznik temperatyry dojdzie do połowy... mam racje?? bo już troche zgłupiałem jak czytam ten temat od początku...
a tak przy okazji to u mnie wskaznik temperatyry nie stoi równo na połowie tylko tak troche się buja w jedną i w drugą strone, chyba że jede cały czas taką samą prędkoscią to wtedy ustabilizuje sie tak ciutek za połową.
może mi ktoś powiedzieć czy moge tak jeżdzić?? czy wymienic termostat??
palen pisze:Ja akurat jak sprawdzałem czujnik to poprostu czekałem aż temperatura wysoko urośnie, no i wiatrak się nie załączył, więc pojechałem do znajomego sklepu i dogadałem się że kupie czujnik jak sprawdzę czy działa... No i przy nowym czujniku wiatrak śmigał.
_________________
ja zrobiłem tak samo:) czujnik o ile pamiętam to 16 zł i wymiana 5 min. nie spuszczałem płynu tylko spuściłem cisninie przez koreki udało sie wyminic bez dużych strat:) ale na wszelki wypadek podstaw sobie coś na płyn:)
pozdrawiam.