czasem przerywa i braknie mu mocy 1.6 PN

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

czasem przerywa i braknie mu mocy 1.6 PN

Post autor: Marszall » wt lut 27, 2007 09:35

Witam mam taki problem. Otóż na wolnych obrotach jak mu dodam energiczniej gazu to silnik powoli przerywająco wchodzi na obroty, dopiero powyżej 2 tyś. obr. wkręca się dobrze. A od 1000 do 2000 obr. to wchodzi na obroty jakby chodził na 3 cylindry.

Podobnie jest w czasie jazdy tak między 1-2 tyś. obr. przy wciskaniu gazu bardzo powoli się wkręca (co dziwne nie zawsze) również jak jade np na każdym biegu powyżej 2 tyś. i wciskam gaz to silnik zaczyna przerywać i nie chce iść.

Gaźnik mam wyregulowany dobrze. więc podejżewam układ zapłonowy. Wie ktos może jak sprawdzic czujnik halla bo to może on nawalla.

Z góry dzięki za odpowiedzi.

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Vw_mk2_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: ndz lut 25, 2007 21:13
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Post autor: Vw_mk2_ » wt lut 27, 2007 23:37

Sprawdz świece i kable? :bajer:


Never Back Down

Awatar użytkownika
miHoo79
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: pn maja 22, 2006 11:44
Lokalizacja: Mikstat/Ostrów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: miHoo79 » pt mar 02, 2007 01:30

Sprawdz swiece, aparat zaplonowy, kable. I ustaw zaplon - w PNce na pierburgu 2ee kąt wyprzedzenia bodajze 18 albo 19 stopni.
Pozdro



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » pt mar 02, 2007 09:46

tak jak pisza koledzy musisz mieć świeże kable, świeże świece, poza tym przy ustawianiu zapłonu sprawdz działanie regulatorów zapłonu - podciśnieniowego i odśrodkowego.
Pozatym upewnij sie że filtr paliwa też jest świeży, i że pompa paliwa nie cieknie ... :bigok:


TDPower

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pn mar 05, 2007 22:03

A ja tak ostatnio wpadłem na pomysł - jak sprawdzić poprawność działania układu zapłonowego - potrzebna jest lampa stroboskopowa, taka do ustawiania zapłonu, w której zakłada się klamerke na przewód wysokiego napiecia. U siebie zauważylem, ze na wolnych obrotach trochę nierówno chodzi, ale minimalnie. Podczas ustawiania zapłonu właśnie taką lampą, doszedłem (prawie) co jest przyczyną - założyłem klamerkę na przewód pierwszej świecy i lampa mrugała w rownych odstępach, ale, kiedy właśnie silnik nie dopalil na jednym cylindrze, było widać, że lampa nie mrugnęła - tak posprawdzałem na wszystkich cylindrach i już wiem, że problem leży w pierwszym cylindrze, a dokładniej w świecy, palcu, kopółce lub przewodzie. Dalej w to nie wnikałem, bo problem wcale nie jest dla mnie uciążliwy, nierówność na luzie jest minimalna, ale można np. zamienić świece w cylindrach i sprawdzić, czy jest tak samo, albo zamienić przewody wysokigo napięcia itd. i tym sposobem dojść, co jest nie tak.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 412 gości