jaki olej
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
mimo że od innych różni się przypuszczalnie tylko naklejką na opakowaniu ?
"zbliza sie wymiana i nie wiem jaki dobry i nie drogi olej do mojej jetty 1.6 pn na lpg,moz ektos doradzi"
tylko półsyntetyk 10W40 - do silnika z hydrauliczną regulacją luzu zaworów od 87 roku VAG nie zaleca mineralnych...
Tani a dobry : olej GM Opel 5 litrów 10W40 SL/CF z allegro - cena ok 50-60 PLN
"zbliza sie wymiana i nie wiem jaki dobry i nie drogi olej do mojej jetty 1.6 pn na lpg,moz ektos doradzi"
tylko półsyntetyk 10W40 - do silnika z hydrauliczną regulacją luzu zaworów od 87 roku VAG nie zaleca mineralnych...
Tani a dobry : olej GM Opel 5 litrów 10W40 SL/CF z allegro - cena ok 50-60 PLN
TDPower
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 969
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
A JA POLECAM CASTROL GXL 10W/40 (nie wiem co ludzie maja za manie lac olej mineralny powyzej 100tkm jesli nie pali oleju jezdzac na polsyntetyku)
Ostatnio zmieniony czw mar 01, 2007 23:21 przez MZiobro, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 969
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
aha teraz to rozumiem....a co do zuzycia..to opel przewiduje w najnowszych modelach 0.6l na 1000 wiec u Ciebie jest super wynik i widac o tym ze silnik "dopiero co sie dotarl" ja w swoim MK2 jezdze na Castrol TXT 5W/30 mam okolo 300 000 przebiegu i pali mi....identycznie co u Ciebie...emilioch pisze:ja wybrałem ten olej ponieważ miałem przejechane 200 000km, i nie wiedziałem jaki olej był w silniku - dla bezpieczenstwa padło na minerał. co do dolewania oleju to na 15 000km (miedzy wymiana oleju) dolewam około 1 l wiec nie jest tak żle.
- tygrysek88
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: sob gru 23, 2006 23:30
- Lokalizacja: okolica Bydgoszczy
A ja mam pytanie tak przy okazji.
Mam zalany olej Shell Helix mineralny. Zrobiłem już na nim ok 4 tyś km i nie ubyło ani grama. Czy możliwa jest w takim razie wymiana następnym razem na jakiś półsyntetyk i czy jest wogole sens to robić?
Dodam że przebieg to 230tyś możliwe, że większy ale tego sie nie dowiem.
Mam zalany olej Shell Helix mineralny. Zrobiłem już na nim ok 4 tyś km i nie ubyło ani grama. Czy możliwa jest w takim razie wymiana następnym razem na jakiś półsyntetyk i czy jest wogole sens to robić?
Dodam że przebieg to 230tyś możliwe, że większy ale tego sie nie dowiem.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 969
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
a jak dlugo jezdzisz na mineralnym????Gangst3R pisze:A ja mam pytanie tak przy okazji.
Mam zalany olej Shell Helix mineralny. Zrobiłem już na nim ok 4 tyś km i nie ubyło ani grama. Czy możliwa jest w takim razie wymiana następnym razem na jakiś półsyntetyk i czy jest wogole sens to robić?
Dodam że przebieg to 230tyś możliwe, że większy ale tego sie nie dowiem.
jak najbardziej - trzeba wymienic jak zwykle olej na jakiś 10W40 (od Lotosa po Shell'a) i filtr (nie Filtron - np. Knecht) - sprawdzac poziom oleju i zerkac na silnik troszkę cześciej niż zwykle zwłaszcza po dłuższej trasie - mogą wyjśc jakieś słabe punkty, ale jak wszystko jest teraz OK, to niekoniecznie, możliwe też że konieczna będzie wymiana wcześniej niż zwykle jak zbierze syf nagromadzony przez mineralny ... ja osobiście uważam że ostrożnie ale warto spróbowacGangst3R pisze:A ja mam pytanie tak przy okazji.
Mam zalany olej Shell Helix mineralny. Zrobiłem już na nim ok 4 tyś km i nie ubyło ani grama. Czy możliwa jest w takim razie wymiana następnym razem na jakiś półsyntetyk i czy jest wogole sens to robić?
Dodam że przebieg to 230tyś możliwe, że większy ale tego sie nie dowiem.
TDPower
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 223 gości