Dużyyy problem!!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: pn sty 17, 2005 20:59
- Lokalizacja: Warszawa
Dużyyy problem!!!
mam problem z moim golfem 1.6 na monowtrysku gdy silnik sie nagrzeje to sam lapie duze obroty i nie chca wogole spasc ok.3500obr/min i niewiem co to moze byc? moze to termostat ale wydaje mi sie ze to cos nietak jest z tym wtryskiem!dzieki za pomoc !!!
chlopaki na forum twierdzili ze sie da bez problemu to wyczyscic.ja wolalem kupic,znajomy mechanik zalatwil mi nowke sztuke za 100:):) wiec nie bylo sensu tego czyscic (w sklepie nowy kosztuje okolo 400zl)
....::::VW Passat 1.8 Kombi::::.....
MoJe AuTkO : http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2202
MoJe AuTkO : http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2202
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: pn sty 17, 2005 20:59
- Lokalizacja: Warszawa
Jesli prawda jest to co mowi skuri to cofam to co powiedzialem z silniczkiem krokowym:)bo w gazniku nijak go nie ma:):):):) ale jesli skuri sie myli lub silnik ten jest od jakiegos innego VW to silniczek jest bardzo prawdopodobny:)
....::::VW Passat 1.8 Kombi::::.....
MoJe AuTkO : http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2202
MoJe AuTkO : http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2202
autorowi tematu zapewne chodzi o 1.6 na gazniku sterowanym elektronicznie ktory czesto jest mylony z wtryskiem jednopunktowym przez niewprawionych uzytkownikow.tak dla pewnosci napisz oznaczenie silnika to bedzie napewno wiadomo o jaki motor chodzi bo jak ma ktos pomoc skoro niewiadomo do konca co masz pod maska
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: pn sty 17, 2005 20:59
- Lokalizacja: Warszawa
wlasnie oddalem Golfika tam gdzie zajmuja sie gaznikami i wtryskami
mechanik powiedzial ze poszla membrana od sterownika i mozna ja zregenerowac za 350zl a nowa za 750zl wiec regeneruje:)
wogole teraz jak jechalem to na zimnym silniku obrotybyly takie same duze
A i to jest na 100%monowtrysy-jedno punktowy a nie żaden gaznik!
mechanik powiedzial ze poszla membrana od sterownika i mozna ja zregenerowac za 350zl a nowa za 750zl wiec regeneruje:)
wogole teraz jak jechalem to na zimnym silniku obrotybyly takie same duze
A i to jest na 100%monowtrysy-jedno punktowy a nie żaden gaznik!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 341 gości