Mk4 szarpie - dlaczego?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Mk4 szarpie - dlaczego?
Witam
Bardzo proszę o pomoc. Otóż posiadam Golfa MK4 1.4 16V i mam mały problem. Od jakiegoś czasu występuje u mnie szapranie silnikiem.... i nie wiem dlaczego. Auto szarpie, praktycznie na czterech pierwszych biegach, zwłaszcza przy zdejmowaniu nogi z gazu, lecz kiedy zwiękrze obroty wszystko jest OK. Szarpanie te występuje zwłaszcza, kiedy jest na drogach duża wilgdoć. Jaka jest tego przyczyna? Wymieniłem juz świece oraz przewody zapłonowe wraz z cewką i nic. Może ma ktos jakieś lekarstwo?
Z góry dziekuje
Bardzo proszę o pomoc. Otóż posiadam Golfa MK4 1.4 16V i mam mały problem. Od jakiegoś czasu występuje u mnie szapranie silnikiem.... i nie wiem dlaczego. Auto szarpie, praktycznie na czterech pierwszych biegach, zwłaszcza przy zdejmowaniu nogi z gazu, lecz kiedy zwiękrze obroty wszystko jest OK. Szarpanie te występuje zwłaszcza, kiedy jest na drogach duża wilgdoć. Jaka jest tego przyczyna? Wymieniłem juz świece oraz przewody zapłonowe wraz z cewką i nic. Może ma ktos jakieś lekarstwo?
Z góry dziekuje
-
- Forum Master
- Posty: 1173
- Rejestracja: czw lis 10, 2005 22:37
- Lokalizacja: Elbląg / Gdańsk
- Kontakt:
moze to wina paliwa jakie tankujesz... ? ja kiedys zalalem niechaco scierwo jakies i mi co chwil dlawil... a teraz leje 98 i nie mam problemow
SPRZEDAM NOWE SPREZYNY EIBACH PRO KIT DO GOLFA MK4 (SILNIK 1,4 i 1.6) ---> http://www.allegro.pl/show_item.php?item=959499498
Sprzedam dywniki welurowe czarne ORI VW ze stoperami -> info PW
Sprzedam dywniki welurowe czarne ORI VW ze stoperami -> info PW
A jeździsz tylko na benzynie czy na LPG ? Ja powiem tak, miałem dokładnie taki sam problem, wyglądało to tak, że jak chciałem jechać ze stałą prędkością, to przy około 2500 obr/min samochód zaczynał szarpać. Wymieniłem sondę lambda. Ogólnie są dwie sondy przynajmniej w 1.6 16V, myślę że u ciebie też tak jest. I tak, u mnie był problem z komputerem za którego naprawę zapłaciłem koło 700 zł (tucholka.pl - bardzo polecam, super specjalista), natomiast trzeba sprawdzić sondę i czujnik temperatury, u mnie szalał i pokazywał normalnie temperaturę a jak się dodwało gazu to czujnik pokazywał 6-10 stopni. Wymiana mnie kostowała też ze 100 (sam czunik chyba 60). I tak to wygląda.
1) Najpierw paliwo
2) jeśli mówisz że zmieniłeś cewkę i przewody, sprawdź sondy i czujnik temperatury
3) Najgorsza opcja coś z kompem ci się stało i wtedy jakiś konkretny diagnosta ci zostaje.
Jestem laikiem, to są moje doświadczenia więc wolałbym żeby wypowiedziały się tu osoby które znają się na prawdę, bo ja po prostu przeszedłem gehennę z silnikiem wtedy i pamiętam jak to u mnie wyglądało, a objawy masz podobne.
Powodzenia.
1) Najpierw paliwo
2) jeśli mówisz że zmieniłeś cewkę i przewody, sprawdź sondy i czujnik temperatury
3) Najgorsza opcja coś z kompem ci się stało i wtedy jakiś konkretny diagnosta ci zostaje.
Jestem laikiem, to są moje doświadczenia więc wolałbym żeby wypowiedziały się tu osoby które znają się na prawdę, bo ja po prostu przeszedłem gehennę z silnikiem wtedy i pamiętam jak to u mnie wyglądało, a objawy masz podobne.
Powodzenia.
Ja jeżdże na benzynie ... ale jeśli to komus pomoze to wiem juz co to jest - przynajmniej mam takie założenie wraz ze znajomym mechanikiem. On po przejechaniu dosłownie paru metrów stwierdził ze uszkodzone są "poduszki" podtrzymujące silnik i przy zdejmowaniu nogi z gazu cały silnik sie ruszał. Faktycznie na postoju chwytając za silnik jest on luźny. Tak więc jeśli ktoś ma taki sam problem to proponuje sprawdzić też i to
- piotrkowalewski
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: pn lis 20, 2006 15:47
- Lokalizacja: GDYNIA
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 290 gości