Ależ się tłucze :(

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pawelz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: czw gru 28, 2006 10:26
Lokalizacja: Kraków

Ależ się tłucze :(

Post autor: pawelz » śr lut 28, 2007 17:44

Witam.
Jakieś 200 km temu miałem wymieniane sworznie wahaczy, tuleje oraz końcówki drążków. Ustawili mi też zbieżność. Przez kilka dni było super, ale... teraz na najmniejszej nierówności tak się tłucze pod podłogą, że szok.
Czy myślicie, że fachowcy zawalili robote?



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » śr lut 28, 2007 23:46

Stawiam na niedokręconą śrubę tulei met-gum pionowej



Awatar użytkownika
tomyart
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 16:50
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: tomyart » śr lut 28, 2007 23:58

200km to faktycznie mało, ale z tego co piszesz wszystkiego nie wymieniłes a "łancuch jest tak mocny jak najsłabsze jego ogniwo". Jak piszesz ze pod podłoga to moze gumy stabilizatora (jesli go masz)



Awatar użytkownika
emilioch
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: wt sty 25, 2005 15:32
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: emilioch » czw mar 01, 2007 00:22

Kolego stawiam na niedokrecone sruby prawdopodobnie przy wachaczu.
Wiedz na kanał i sprawdz wszystkie sruby i inne elementy które mogły sie poluzować



preker20
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
Lokalizacja: lodz/zgierz
Kontakt:

Post autor: preker20 » czw mar 01, 2007 00:27

emilioch pisze:Kolego stawiam na niedokrecone sruby prawdopodobnie przy wachaczu
potwierdzam tesh mi sk%#^$%& w d$%# je%@# jak mi zbieznosc ustawiali ruszyli sruby i po paru dniach walilo, chodzi o 3 sruby M8 ktore trzymaja sworzen wachacza

ale najlpeij podjedz na szarpaki


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
daniel2505
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 18:39
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: daniel2505 » czw mar 01, 2007 09:19

Jaki jest koszt remontu zawiecy z przudu w MK3. Na wiosne mam zamiar zrobić, końcówki drążków, sworznie, tuleje na wachaczach, gumy wraz z łożyskiem na kolumnie McPhersona i oczywiście geometrie. Ile to moze kosztować bo nie chcę się dać naciąc jakiemuś cwanemu fachowcowi


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=123919/]Mój zielony VARIANT[/url]

pawelz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: czw gru 28, 2006 10:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pawelz » czw mar 01, 2007 09:20

preker20 pisze:
emilioch pisze:Kolego stawiam na niedokrecone sruby prawdopodobnie przy wachaczu
potwierdzam tesh mi sk%#^$%& w d$%# je%@# jak mi zbieznosc ustawiali ruszyli sruby i po paru dniach walilo, chodzi o 3 sruby M8 ktore trzymaja sworzen wachacza

ale najlpeij podjedz na szarpaki
A jeśli to te śruby - poprawcie mnie jeśli się mylę - zbieżność od nowa do ustawienia?



pawel3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: śr sty 10, 2007 15:56
Lokalizacja: WOLBROM

Post autor: pawel3 » czw mar 01, 2007 14:09

pawelz pisze:A jeśli to te śruby - poprawcie mnie jeśli się mylę - zbieżność od nowa do ustawienia?
od nowa



preker20
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
Lokalizacja: lodz/zgierz
Kontakt:

Post autor: preker20 » czw mar 01, 2007 14:25

nie tyle sama zbieznosc co katy pochylenia kol


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Karlos87
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 248
Rejestracja: śr sie 09, 2006 18:14
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Karlos87 » czw mar 01, 2007 21:45

jeśli niedawno wymieniałeś klocki to sprawdź czy niepowylatywały blaszki dociskające miedzy uchwytem klocka z zaciskiem. u mnie tak hurgotało przez to ze mechanikowi nie chciało sie głowić jak umiejscowić te blaszki :-s



hasiek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn lut 19, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin

Post autor: hasiek » czw mar 01, 2007 23:07

daniel2505 pisze:Jaki jest koszt remontu zawiecy z przudu w MK3. Na wiosne mam zamiar zrobić, końcówki drążków, sworznie, tuleje na wachaczach, gumy wraz z łożyskiem na kolumnie McPhersona i oczywiście geometrie. Ile to moze kosztować bo nie chcę się dać naciąc jakiemuś cwanemu fachowcowi
Na twoje pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi wszystko zależy od tego co zamontujesz. Różnice w cenach części zamiennych są bardzo duże.



pawelz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: czw gru 28, 2006 10:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pawelz » pt mar 02, 2007 16:45

Karlos87 pisze:jeśli niedawno wymieniałeś klocki to sprawdź czy niepowylatywały blaszki dociskające miedzy uchwytem klocka z zaciskiem. u mnie tak hurgotało przez to ze mechanikowi nie chciało sie głowić jak umiejscowić te blaszki :-s
Nie wymieniałem klocków, więc to raczej odpada. Wymieniałem jedynie to, co wymienione w pierwszym poście. Zamiast lepiej to gorzej jest.

[ Dodano: 03 Mar 2007 16:27 ]
stonefree pisze:Stawiam na niedokręconą śrubę tulei met-gum pionowej
Kolego - dostajesz punkt za niezwykle precyzyjne wstrzelenie się w sedno problemu. Dzięki wielkie Tobie jak i pozostałym za wkład w dyskusję.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 190 gości