Spryskiwacze przedniej szyby, dziwny jest ten prąd:)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » wt lut 27, 2007 21:26

Jasio_Zawodnik pisze:jak zastosuje ten system to dam znać jakie sa wyniki!!
mam nadzieje że pomoże,powodzenia.



Awatar użytkownika
Jasio_Zawodnik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob paź 23, 2004 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Jasio_Zawodnik » wt lut 27, 2007 21:27

P.S. Jak ktos ma jeszcze jakąś sensowną diagnoze to by miło było, bo z ajaxem śmigać w taką pluche to ze sie wyraże średniawka.


Może i mały mięsień ale za to jaka dusza!!
Teraz to chyba spory biceps jest :D

Awatar użytkownika
Buniek85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 617
Rejestracja: czw sty 19, 2006 17:38
Lokalizacja: Gorzów Wlkp / Vic - Hiszpania
Kontakt:

Post autor: Buniek85 » śr lut 28, 2007 00:02

podlaczasz miernik pod kabelki i chcesz uruchomic tylny spriskiwacz to jakie napieci pokazuje sie ??



Awatar użytkownika
Jasio_Zawodnik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob paź 23, 2004 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Jasio_Zawodnik » śr lut 28, 2007 00:31

Buniek85,
podlaczasz miernik pod kabelki i chcesz uruchomic tylny spriskiwacz to jakie napieci pokazuje sie ??

szczerze mówiąc nie próbowałem, miernikiem tylko testowałem napięcie przy próbie włączenia przednich spryskiwaczy, i moze nie potrzebnie ale przypomne że przy odłączonej złączce od popki mierniki pokazywał jak należy około 12V ( i wycieraczki załączały sie na potrójne maźniecie) a z kolei jak podłączyłem pod pompke to miernik wskazywał ok 0.48V i wycieraczki i popka nie trybiła...


Może i mały mięsień ale za to jaka dusza!!
Teraz to chyba spory biceps jest :D

Awatar użytkownika
Buniek85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 617
Rejestracja: czw sty 19, 2006 17:38
Lokalizacja: Gorzów Wlkp / Vic - Hiszpania
Kontakt:

Post autor: Buniek85 » śr lut 28, 2007 00:35

pytam bo wczoraj kombinowalem tez cos z napieciem bo mialem problem ale przy wskazniku temp silnika, byl taki motyw iz przy wlaczonym zaplonie na kablach do czujnika mialem 10v przy odpalonym silniku 10v a jak wlaczylem siwtla mijania bylo 12 V :P i wskaznik nie dzialal gdyz byl czyjnik niszczony przez te 12v niby 2v wiecej mial i juz sie palil. proponuje pomiezycz napiecie przy roznych wariantach, podepnij inny plus pod manetki i wtedy sprawdz



Awatar użytkownika
Jasio_Zawodnik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob paź 23, 2004 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Jasio_Zawodnik » śr lut 28, 2007 21:19

to czyli wieczór kombinacji jednak mnie nie uniknie... by myślałem że jakiś złoty środeczek łatwy do uzycia bedzie a tu jednak nic z tych rzeczy... ale nic bede działać..... jak naprawie o ile to dam znać!


Może i mały mięsień ale za to jaka dusza!!
Teraz to chyba spory biceps jest :D

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 299 gości