Problem z temperaturą silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » wt lut 27, 2007 14:44

pawel3, podłącz tak jak tam wkleiłem. Najpierw na zimnym, potem na rorącym.
Pozdrawiam.



pawel3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: śr sty 10, 2007 15:56
Lokalizacja: WOLBROM

Post autor: pawel3 » wt lut 27, 2007 15:03

Grzesiekk1982, rozumiem ale do tego jest potrzebny multimetr,a ja mam tylko zwykły jakiś tam miernik, to mam rozumieć że nie ma innego sposobu aby to sprawdzić?



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » wt lut 27, 2007 22:31

pawel3, miernik rezystancji. Zmierzyć trzeba opór. Cokolwiek, co ma miernik rezystancji.
Pozdrawiam.



pawel3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: śr sty 10, 2007 15:56
Lokalizacja: WOLBROM

Post autor: pawel3 » śr lut 28, 2007 15:05

Grzesiekk1982, jak tylko będę miał moiżliwość to zrobie fotkę tego miernika co mam,ijeśli będziesz tak miły to podpowiesz mi czy da się nim to zmierzyć.
pozdrawiam i dożucę za niedługo Obrazek Obrazek
a czujnik temp. to ten czteropinowy???, a ten powyżej z niebieską oblamówką to od czego jest,wiesz może?,dochodzi do niego jeden kabelek



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » śr lut 28, 2007 17:37

Nie wiem nie chcę zgadywać do czego może być 2 czujnik. nie ma znaczenia jaki miernik, cyfrowy, czy analogowy, a zobacz, że masz tam rezystancję. Mierz w omach i kiloomach.



pawel3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: śr sty 10, 2007 15:56
Lokalizacja: WOLBROM

Post autor: pawel3 » śr lut 28, 2007 18:20

Grzesiekk1982, dobra dzięki spróbuje



Awatar użytkownika
Padres
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt lut 21, 2006 09:31
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Padres » śr lut 28, 2007 18:59

Witam
Miałem kiedyś podobny kłopot. Kupiłem Golfa z rozbitym przodem. Kostka od czujnika temperatury płynu była rozwalona a kabelki wisiały jak makaron na widelcu. Kiedy odebrałem samochód temperatura płynu dochodziła do 70 stopni. Czujnik był nowy, wentylator działał jak trzeba - tylko te kabelki mnie zastanawiały. Okazało się, że elektryk wetknął je na chybił trafił. Pojechałem do brata, który też ma takiego Golfa i porównałem. Przepięliśmy kabelki tak powinno być i wskazania temperatury wzrosły do 90.


Pozdrawiam
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7529024ab14a41d7.html][img]http://images21.fotosik.pl/38/7529024ab14a41d7med.jpg[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 138 gości