przekaźniki wycieraczki tylnej

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mixelko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz lut 11, 2007 16:13
Lokalizacja: Gliwice; Wisła
Kontakt:

przekaźniki wycieraczki tylnej

Post autor: mixelko » wt lut 27, 2007 16:43

Gdzie mogę znaleźć informacje na temat przekaźników wycieraczki tylnej, wiem ze to 2 i 8 ale np. nie wiem czy mogę wykorzystać przekaźniki z VW Polo III albo z Golfa II czy one są kompatybilne? Próbuje ustalic co u mnie padło i chce przełożyć po prostu przekaźniki z Polówki od kolegi do swojego Golfa III .
Spryskiwacz działa a wycieraczka czasem ruszy a czasem nie a w dodatku czasem zatrzyma się w połowie i muszę ją potem ręcznie z powrotem ustawić do położenia spoczynkowego. Czy może to być wina czasowego przekaźnika (8) czy może mycie/wycieranie (2)? A może przekaźnik (8) wcale nie ma znaczenia przy tylnej wycieraczce?
Dziękuję z góry za wszystkie informacje. :D


Golf III 1,6i Bon Jovi '96 (AEE) 75 KM, 135Nm/2800 obr/min

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt lut 27, 2007 16:49

mixelko pisze:A może przekaźnik (8) wcale nie ma znaczenia przy tylnej wycieraczce?
]
ano niema bo 8 jest do przedniej. Tylko ten z pozycji 2 jest do tylniej. Spryskiwacz działa bez żadnego przekaźnika. Czy od polo podejdzie nie wiem. Warto najpierw posprawdzać kable w gumie wchodzącej do klapy bo lubią się tam łamać.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
mixelko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz lut 11, 2007 16:13
Lokalizacja: Gliwice; Wisła
Kontakt:

Post autor: mixelko » wt lut 27, 2007 17:13

Dzięki no to przynajmniej wiem ze 8 mnie nie interesuje. A tak przy okazji to jak ściągnąć tylna wycieraczkę (całe ramię) bonie chciałbym czegoś urwać? :hmm:


Golf III 1,6i Bon Jovi '96 (AEE) 75 KM, 135Nm/2800 obr/min

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » wt lut 27, 2007 19:01

mixelko pisze:nie wiem czy mogę wykorzystać przekaźniki z VW Polo III albo z Golfa II czy one są kompatybilne?
ETKA mowi, ze tak.



Awatar użytkownika
BzyTek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: ndz wrz 03, 2006 18:57
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: BzyTek » wt lut 27, 2007 19:40

mixelko pisze:A tak przy okazji to jak ściągnąć tylna wycieraczkę (całe ramię) bonie chciałbym czegoś urwać?
Najpierw ściągasz zaślepkę plastikową, a potem odkręcasz śrubę mocującą (bodajże 14 ale teraz nie pamietam) i ściągasz ramie.

To, że Ci się zacina może być przyczyną zabrudzenia w mechanizmie wycieraczki. Miałem podobną sytuację. Rozebrałem przeczyściłem i śmiga.


[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/5496][img]http://www.motostat.pl/user_images/5496/icon4.png[/img][/url]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]

Awatar użytkownika
mixelko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz lut 11, 2007 16:13
Lokalizacja: Gliwice; Wisła
Kontakt:

Post autor: mixelko » pn sty 07, 2008 20:42

BzyTek pisze:To, że Ci się zacina może być przyczyną zabrudzenia w mechanizmie wycieraczki. Miałem podobną sytuację. Rozebrałem przeczyściłem i śmiga.
I tak faktycznie było. Rozebrałem potraktowałem WD40 (Trzeba wymontować silniczek żeby wpuścić troszkę oleju do przekładni), wlałem oleju, poskładałem i śmiga jak nowy.
Dzięki.


Golf III 1,6i Bon Jovi '96 (AEE) 75 KM, 135Nm/2800 obr/min

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 336 gości