ciśnienie w cylindrach

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

ciśnienie w cylindrach

Post autor: AD6 » pn lut 26, 2007 22:13

Dzisiaj byłem zmierzyć ciśnienie w cylindrach wynik 11-9-9-9 powiedzcie czy jest bardzo źle ??


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » pn lut 26, 2007 22:19

powinno być w przedziale 11-15

[ Dodano: 26 Lut 2007 21:21 ]
więc na trzech jest zamało
prawdopodobnie wystarczy zdjąć głowicę i dotrzeć zawory a sprężanie napewno się podniesie
koszt 100 PLN uszczelka pod głowicę plus robocizna
chyba że zrobisz to sam


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » pn lut 26, 2007 22:52

13 - 11 - bardzo dobrze

9 - 8 - dość wysokie zużycie pozwalające "warunkowo" jeszcze na ekspluatacje

poniżej 7 - remont

Wydaje mi się, że nie jest to jeszcze taka tragedia. Fakt ciśnienie jest niskie. Gdybyś miał na każdym po 10 to spox możesz jeździć ale w twoim przypadku powinieneś zainwestować w mały remoncik bo po co odkładać to na później. Jeśli sa jakieś przeszkody w wykonaniu naprawy to możesz jeździć ale nie licz na poprawną pracę silnika.



Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Post autor: AD6 » wt lut 27, 2007 08:54

No właśni rozmawiałem z mechanikiem na temat remontu głowicy i teraz jak myślicie czy to pomoże czy jednak pierścienie też już mogą być do wymiany ??


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » wt lut 27, 2007 10:22

marek2907 pisze:prawdopodobnie wystarczy zdjąć głowicę i dotrzeć zawory a sprężanie napewno się podniesie
takie moje zdanie ale tak na odległość to ciężko powiedzieć


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » wt lut 27, 2007 12:05

Dokładnie ciezko powiedziec na odlaegłość. Uwazam ze pierścienie beda dobre no chyba ze masz juz duzo nabite km. Najpierw trzeba zobaczyć czy zawory nie puszcają i ja bym sieto zrobił. Twoje cisnienie jeszcze nie jest tragiczne mozna z tym jeździc lecz remont trzba miec w planach. Moze to byc mały wydatek zwiazny z dotarciem zaworów mozna takze wymienić szklanki przy okazji. Kumpel kiedys tak robił ze jak doszlifował zawory to poźniej obócił wszystko do góry nogami i nalał nafty jak przyszedł rano to nafta dalej była czyli wszystko szczelne robota wykonana porzadnie ale czy tak sie to powinno sprawdzać osobiście tego jeszcze nie robiłem wiec nie wiem czy to dobry sposób

Pozdrawiam


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
koonrad
majster ulepszacz
majster ulepszacz
Posty: 1048
Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
Lokalizacja: BełchatóVW
Kontakt:

Post autor: koonrad » wt lut 27, 2007 19:56

Atomic10 pisze: Kumpel kiedys tak robił ze jak doszlifował zawory to poźniej obócił wszystko do góry nogami i nalał nafty jak przyszedł rano to nafta dalej była czyli wszystko szczelne robota wykonana porzadnie ale czy tak sie to powinno sprawdzać osobiście tego jeszcze nie robiłem wiec nie wiem czy to dobry sposób
bardzo dobry sposób, można nafta a spotkałem się nawet z uwaniem do tego celu MLEKA!!
ale co do nafty jestem pewien: tak się sprawdza!!


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » wt lut 27, 2007 20:24

koonrad pisze:ale co do nafty jestem pewien: tak się sprawdza!!
potwierdzam też tak robiłem


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » wt lut 27, 2007 20:52

Potwierdzam! Sam zalewałem na mleko :) Stary sposób jeszcze z SKRów przy naprawie ciągników URSUS ;)



Awatar użytkownika
adekGTI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pn lis 06, 2006 14:28
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: adekGTI » wt lut 27, 2007 20:58

masz ciśnienie 11-9-9-9 to jak raz silnik troche odprężony na turbo :bigok: heheh zart taki oczywiście. wydaje mi się, ze sam remont głowicy powinien pomoc na jakiś czas, ale podobno jak się zrobi zawory to pierścienie po jakimś czasie padają, bo ciśnieje się zwiększy a pierścienie napewno są juz osłabione



Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Post autor: AD6 » wt lut 27, 2007 21:07

Wielki dzięki na pewno mi pomogliście :bajer: nie chce już was męczyć ale zadam jeszcze jedno pytanie ile mniej wiej km wytrzymuje dół w silnikach np. moim wiadomo że jak ktoś ma pecha to 200 tyś i już mogą być problemy ale tak standartowo bo wiadomo że głowica szybciej się kończy niż pierścienie co do mojego przebiegu to nie wiem dokładnie ile on ma licznikowo 170 tyś ale wiem że ma więcej bo pod maską jest naklejona kartka z jakiegoś przeglądu z 2002r i tam już jest ponad 200tyś (handlarz zapomniał usunąć :green_fuck: ) także sądzę że jest gdzieś 270tyś czy to jest dużo ??


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » wt lut 27, 2007 21:24

270 tys jesli maszyna była dobrze eksploatowana to nie jest duzy przebieg. Myśle ze do 400tys powinno wytrzymac. Jednak nie jest to reguła i w duzej mierze zalezy od kierowcy oleju oraz przegladów czy były robione na czas. Nazazie zrób głowice zobacz zawory przy okazji wymienisz uszcelke i jak chcesz to mzoesz takze rozrząd machnąc lub szklanki. Wszystko zalezy od tego ile chcesz wydac pieniedzy :-)

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
adekGTI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pn lis 06, 2006 14:28
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: adekGTI » śr lut 28, 2007 21:28

te silniki abu jednak nie nalezą do najbardziej wytrzymałych, moj znajomy tez miał ten silnik w golfie i powyzej 230 tys. powoli zaczybały sie problemy ze znikaniem oleju, stukotem zaworów i lekkim dymieniem. Jedna zamiast pakować się w remont zalał motor toktor i do żyda...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 428 gości