MK3 GT (ABS 1.8)- migajaca i piszczaca kontrolka oleju HELP!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

fincz

MK3 GT (ABS 1.8)- migajaca i piszczaca kontrolka oleju HELP!

Post autor: fincz » wt mar 29, 2005 00:22

nie wiem co sie dzieje, od pewnego czasu mam problemy z kontrolka oleju. inspekcje sa skasowane, a kontrolka podczas jazdy sie zapala i przy wcisnieciu sprzegla od razu gasnie. mam wrazenie ze to chodzi o olej w skrzyni biegow, ale ona teoretycznie nie wymaga wymian oleju ani jego kontroli. kontrolka zapala mi sie coraz czesciej: MRUGA i mruganiu towarzyszy sygnal dzwiekowy, takie PI-PI-PI. co to jest? co jest grane? ktos mi pomoze?



Awatar użytkownika
mr_simon
..::INTRUDER::..
..::INTRUDER::..
Posty: 509
Rejestracja: pn lut 07, 2005 13:52
Lokalizacja: Dębno
Kontakt:

Post autor: mr_simon » wt mar 29, 2005 09:22

Najprawdopobodniej uległ uszkodzeniu czujnik ciśnienia oleju.


Volskwagen - Das Auto.

Awatar użytkownika
szorka
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: pt wrz 03, 2004 22:42
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Post autor: szorka » wt mar 29, 2005 10:07

lub co niektórzy :grin: twierdzą że słabą stroną tych mexykańskich silników są panewki (koszt 120,-)


www.vwsquad.prv.pl

fincz

Post autor: fincz » wt mar 29, 2005 22:05

juz jest ok, wszystkie czujniki oleju zostaly dzisiaj wymienione, samochod dostal w dupsko i zadnych akcji z piszczaca kontrolka nie bylo. swoja droga, a`propos panewek to nie chce mi sie wierzyc, zeby silnik VW, 190tys przebiegu, ktory zima przy -20 stopniach odpalal na cykniecie mial luzy na panewkach. gdyby faktycznie panewki byly out, to zima tak ladnie by nie palil. na szczescie juz wszystko ok.



Jozef
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: czw lut 24, 2005 09:50
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Jozef » śr mar 30, 2005 06:46

Panewki przy odpalaniu silnika można powiedzieć że nie biorą udziału. To co ma wpływ na odpalanie szczególnie w zimie, to pierścienie, tłoki, głowica z zaworami, ustawienie zapłonu i skład mieszanki paliwowej. Zimny silnik, zimny olej - gęsty, więc ciśnienie przy rozruchu jest dość duże, spada dopiero po nagrzaniu silnika.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 111 gości