"Układ pochłaniania par paliwa. Jest on zamknięty a jego główne elementy stanowią filtr pochłaniacza z węglem aktywnym i elektrozawór recyrkulacji par paliwa, sterujący odsysaniem par paliwa do zespołu wtryskowego. Przy wzroście temperatury powstające pary benzyny przedostają się do filtru pochłaniacza z węglem aktywowanym, w którym następuje neutralizacja węglowodorów lekkich a następnie zmieszanie z powietrzem zasysanym przez układ dolotowy. Odsysanie jest sterowane poprzez elektrozawór. Pozostaje on zamknięty jeżeli temperatura silnika jest niższa niż 60 st C. Powyżej tej temperatury zawór otwiera się w cyklu 90 sekund otwarty, 60 sekund zamknięty. "
dokładnie tak jak kolega wyzej pisze, moge jeszcze dodac ze przy wysokich obrotach i rozgrzanym silniku elektrozawor otwiera wezyk prowadzacy do tego filtra i opary sa wciagane razem z powietrzem a nastepnie sa przepalane przez silnik
Dopiero teraz zauwazylem ze kolega juz to napisal wyzej
czyli widze z ejest to potrzebna bardzo rzecz a ja chcialem wywalic ta puszke bo nie zabardzo wiedziałem po co ona tam jest - ale wolałem zapytac - wielkie dzieki chłopaki
"...ludzie zapominają o czymś takim jak pasja to ona nie pozwala mi powiedziec basta..."
filtr jest z prawej strony, pod obudowa filtra powietrza. Wezyk idzie od tego filtra do obudowy wtrysku a elektrozawór jest przyczepiony do obudowy filtra powietrza, od tyłu