skład mieszanki - jak wyregulowac??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

DroopS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: śr sie 30, 2006 13:44
Lokalizacja: łódź

skład mieszanki - jak wyregulowac??

Post autor: DroopS » pn lut 26, 2007 23:10

Witam ;)
jak ustawic skład mieszanki>? silnik RP w MK2... czy wogóle da sie ustawic sklad mieszanki? aby nie byłaza uboga lub za bogata...
prosz eo informacje - bede wdzieczny :)
pozdro :pub:


"...ludzie zapominają o czymś takim jak pasja to ona nie pozwala mi powiedziec basta..."

Awatar użytkownika
sGARY
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: ndz kwie 03, 2005 00:00
Lokalizacja: Gdynia, Wejherowo

Post autor: sGARY » pn lut 26, 2007 23:11

nie reguluje sie tam mieszanki! jest to jedno punktowy wtrysk ;) i steruje nim sonda lambda ;)



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » pn lut 26, 2007 23:36

sGARY pisze:nie reguluje sie tam mieszanki! jest to jedno punktowy wtrysk ;) i steruje nim sonda lambda ;)
i kilka czujników temperatury, które ewentualnie wzbogacają mieszankę na zimno ;)


TDPower

DroopS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: śr sie 30, 2006 13:44
Lokalizacja: łódź

Post autor: DroopS » wt lut 27, 2007 00:18

a czy np mozan zmienic jakos skald mieszanki - np zakladajac całkiem inny dolot zimnego powietrza?


"...ludzie zapominają o czymś takim jak pasja to ona nie pozwala mi powiedziec basta..."

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » wt lut 27, 2007 00:26

Zapytam przewrotnie - co ci się dzieje :) ?


TDPower

DroopS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: śr sie 30, 2006 13:44
Lokalizacja: łódź

Post autor: DroopS » wt lut 27, 2007 00:41

odnosze wrazenie jak by mieszanka była zbyt bogata...


"...ludzie zapominają o czymś takim jak pasja to ona nie pozwala mi powiedziec basta..."

Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » wt lut 27, 2007 02:56

a po czym wnioskujesz ??
wzbogacenie mieszanki ponad norme owocuje wiekszym zuzyciem paliwa czarnym dymieniem z wydechu i zalewaniem silnika jesli cos takiego wystepuje to
1 sonda lambda do sprawdzenia wartosc powinna oscylowac w granicach 0-0,99V
2 czujnik temp dla ECU zdaje sie niebieski opor na nim na cieplo chyba 300ohm a na zimnym nie pamietam
3 jesli oba te gadzety dzialaja problem moze tkwic w ECU mozna sprobowac go zresetowac i sprawdzic czy sie cos poprawi jesli nie moze byc uszkodzony
4 uszkodzony wtryskiwacz (ok 70 pln)plus wymiana



Jacenty80
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: śr lis 24, 2004 22:08
Lokalizacja: Wrocław/Sulechów
Kontakt:

Post autor: Jacenty80 » wt lut 27, 2007 09:14

Nie wiem jak w RP, ale w PN można regulować skład mieszanki na biegu jałowym.



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » śr lut 28, 2007 00:29

czujnik temperatury na zimnym 2-3 kOhm :) napisz po czym to stwierdzasz ? i czy auto ci się szybko grzeje (do 10 minut) i czy trzyma temperature w trasie ?


TDPower

DroopS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: śr sie 30, 2006 13:44
Lokalizacja: łódź

Post autor: DroopS » śr lut 28, 2007 22:30

nie nagrzewa sie wiecej niz do 90 stopni - nawet czasami jest mnije... a trasie trzyma równa temperature, ale jak odplan i jade to troszke czasu musi upłynąc zaczym sie nagrzeje... nie wiem czy tak powinno byc... cos mi sie tutaj nie podoba...


"...ludzie zapominają o czymś takim jak pasja to ona nie pozwala mi powiedziec basta..."

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » czw mar 01, 2007 00:34

DroopS pisze:nie nagrzewa sie wiecej niz do 90 stopni - nawet czasami jest mnije... a trasie trzyma równa temperature, ale jak odplan i jade to troszke czasu musi upłynąc zaczym sie nagrzeje... nie wiem czy tak powinno byc... cos mi sie tutaj nie podoba...
Z dobrym termostatem to spokojnie ponizej 10 minut powinien byc nagrzany, kolejna sprawa to czujnik temperatury.


TDPower

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » czw mar 01, 2007 00:54

Jacenty80, PN to gaźnik a RP to wtrysk.

DroopS, Kodami błyskowymi możesz sprawdzić czy faktycznie mieszanka jest przebogacona.


=-Pinhead-=

Jacenty80
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: śr lis 24, 2004 22:08
Lokalizacja: Wrocław/Sulechów
Kontakt:

Post autor: Jacenty80 » czw mar 01, 2007 01:34

No wiem, że RP jest na wtrysku... Ale w książce AUTO napisali, że "Jest to system jednopunktowy, w którym bieg jałowy i stężenie CO są regulowane na drodze elektronicznej i do ich ustawienia jest potrzebny specjalny przyrząd."
Czyli jakoś da się to ustawić... ale jaki to przyrząd to nie wiem :crazy:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 154 gości