Nie rozumiem co to wnosi do sprawy. Pomyśl logicznie - jak manetka włacza spryskiwacz to znaczy że styk jest ok. a pisząc obrazowo "napięcie zanika" w dalszej części obwodu. Jesli silnik sprawny to stawiam na przewód w gumie (no chyba że sterownik wycieraczek padł w skrzynce bezpieczników).dziejo pisze:a jest w tylniej klapie???? pompka???zodiak pisze:to spryskiwacz działa?
wydaje mi się że jest tylko spryskiwacz a pompka jest z przodu tak ????
nie działa wycieraczka tył
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
- Buniek85
- Gadatliwa bestia
- Posty: 617
- Rejestracja: czw sty 19, 2006 17:38
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp / Vic - Hiszpania
- Kontakt:
w gumie laczacej klape z dachem bodajrze lewa str masz zalamany kabel badz urwany, polacz kabel , lub wymien jakis odcinek kabla na nowy, to jest czesta przyczyna awarii wycieraczek w Mk 2
Ostatnio zmieniony pn lut 26, 2007 22:19 przez Buniek85, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kamil Włodi
- Mały gagatek
- Posty: 115
- Rejestracja: wt wrz 26, 2006 20:04
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
VWitam
niestety nie ma złączki w tej gumie, sprawdzałemzodiak pisze:Nie sądzę bym odkrywał Amerykę twierdząc żebyś sprawdził przewody w gumie na połączeniu lewej strony dachu z tylną klapą . (Sam kiedyś to przerabiałem w MK2)
przekaźnik jest ok kupiłem nowy
więc już sam nie wiem....
zaczynam wątpić że to kiedykolwiek naprawię....(((
[ Dodano: 26 Lut 2007 21:20 ]
hmmm jakaś nowa propozycja, super dziękuję bardzo;)Buniek85 pisze:w gumie laczacej klape z dachem bodajrze prawa str masz zalamany kabel badz urwany, polacz kabel , lub wymien jakis odcinek kabla na nowy, to jest czesta przyczyna awarii wycieraczek w Mk 2
a mógłbyś zapodać jakieś zdjęcie tego....
pozdrawiam
- Buniek85
- Gadatliwa bestia
- Posty: 617
- Rejestracja: czw sty 19, 2006 17:38
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp / Vic - Hiszpania
- Kontakt:
tam niema zlaczki zadnej tylko kable sa kabel ktory idzie do silnika wycieraczki poprostu jest naderwany, pekniety, itd. golym okiem tego nie widaj, poprostu wytnij ten odcinek ktory jest w tej gumie, najlepiej wstaw dluzszy kawalek nowego kabla dla pewnosci, sam to jutro bede robil bo mam tak ze jak otwoze klape to raz diala a raz nie, zalezy jak sie kabel ulozy i stykaKamil Włodi pisze:niestety nie ma złączki w tej gumie, sprawdzałem
- Kamil Włodi
- Mały gagatek
- Posty: 115
- Rejestracja: wt wrz 26, 2006 20:04
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
VWitam
ok tak zrobię ale wydaje mi się że jest ok, bo wyglądają jak nowe i 12V dochodzi do silniczka więc pewnie coś z tą masą ...
- Kamil Włodi
- Mały gagatek
- Posty: 115
- Rejestracja: wt wrz 26, 2006 20:04
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Skąd ja to znam, mam identycznie, napięcie jest, masa jest, silniczek ok, spryskiwacz i wycieraczka nie dzialaja.
Ja mam zdiagnozowane tylko muszę przysiąść, dołączam się do tego co wcześniej Koledzy napisali.
Dodatkowo pociągnij za każdy kabelek w tym przegubie, na pierwszy rzut oka w porządku, a jak się pociągnie to często okazuje się, że przerwane
Ja mam zdiagnozowane tylko muszę przysiąść, dołączam się do tego co wcześniej Koledzy napisali.
Dodatkowo pociągnij za każdy kabelek w tym przegubie, na pierwszy rzut oka w porządku, a jak się pociągnie to często okazuje się, że przerwane
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 125 gości