[mk3 2e]Nierówne obroty na benzynie po odpaleniu-na gazie ok
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk3 2e]Nierówne obroty na benzynie po odpaleniu-na gazie ok
witam!
po odpaleniu na benzynie sa nierowne obroty i bardzo szarpie silnikiem(2.0 2e).po przelaczeniu na gaz pracuje idealnie.silnik zawsze byl odpalany na benzynie.jaka moze byc przyczyna??
po odpaleniu na benzynie sa nierowne obroty i bardzo szarpie silnikiem(2.0 2e).po przelaczeniu na gaz pracuje idealnie.silnik zawsze byl odpalany na benzynie.jaka moze byc przyczyna??
- piotrek1313
- Użytkownik
- Posty: 447
- Rejestracja: sob lip 30, 2005 09:40
- Lokalizacja: Wrocław
- piotrek1313
- Użytkownik
- Posty: 447
- Rejestracja: sob lip 30, 2005 09:40
- Lokalizacja: Wrocław
Ja w swoim golfie mam podobne objawy na początku było tak samo na benzynie pracował nie równo i gasnął oraz strasznie dymił na czarno a gazik chodził ok. Po sprawdzeniu okazało się ze jest zadurza dawka benzyny u mnie okazało się ze w przepływomierzu klapka nie pracuje odpowiednio oraz ze układ doprowadzający powietrze od przepływomierza do silnika jest nie szczelny i komputer źle tworzył mieszankę benzyny. Wiec ja proponuje żebyś sprawdził także przepływomierz możesz np. wypiąć kabel jeśli to uspokoi prace silnika to może to być to ale zaznaczam ze wtedy będzie przygasał na wolnych obrotach lub podjechać do mechanika
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Silnik 2E nie dychnie na benzynie z wypiętą kostką przepływki. Poza tym faktycznie jak ROBERTO83 napisał trzeba posprawdzać.
wojt99 napisz jeszcze czy problem jest tylko na wolncych obrotach?
wojt99 napisz jeszcze czy problem jest tylko na wolncych obrotach?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kostkę wypinałem i jechał do przodu i to na benzynie oczywiście silnik pracował równiej niż z wpiętą tylko tak jak pisałem wolne obroty troszkę świrowały.
Tak wiec będzie chodził silnik 2E z wypiętą kostką przepływomierza
tu jest troszke na ten temat
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... omierz+mk3
Tak wiec będzie chodził silnik 2E z wypiętą kostką przepływomierza
tu jest troszke na ten temat
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... omierz+mk3
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Mnie to się zdarzyło jak po ładowaniu aku zapalałem typowo, czyli na benzynie i bez rozgrzania na gaz. Trzeba by wtedy normalny reset chyba zrobić, czyli całkiem odłączyć klemy i potem zapalić na benzynie i zostawić do rozgrzania. Ale to z czasem i tak sie ustawi samo podczas jazdy, o ile niema innej przyczyny.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 292 gości