Brak mocy do 3.5k obr, duze spalanie, pompa paliwa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Vw_mk2_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: ndz lut 25, 2007 21:13
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Brak mocy do 3.5k obr, duze spalanie, pompa paliwa

Post autor: Vw_mk2_ » ndz lut 25, 2007 22:46

Witam serdecznie od nie dawna jeste posiadaczem mk2 1.8 na pelnym mechanicznym wtrysku. Powiem tyle ze nie mam kompa a problem pojawia sie taki że podaczas jazdy na niskich obrotach to w ogole praktycznie nie ma mocy dopiero po przekroczeniu 3,5 tys obrotow zaczyna ozywac co to moze być? po drugie spala mi ok 12 l.? czy to normalne? a nie mam cięzkiej nogi :grrr:! i po trzecie popma paliwowa nie odlącza się a wiem tyle ze powinna raczej sie wylaczyc po naladowaniu a ona dalej laduje? a pompa zostala wymieniona z tego samego silnika o tych samych parametrach? przypuszczam że to raczej przekaźnik sie posypał ale nie wiem jak to spr.??
Pozdrawiam i dzieki z góry!!!! :okej:
Ostatnio zmieniony śr lut 28, 2007 14:15 przez Vw_mk2_, łącznie zmieniany 1 raz.


Never Back Down

Awatar użytkownika
kotem
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: pn paź 10, 2005 18:25
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: kotem » ndz lut 25, 2007 23:43

Tak siedze i czytam i przychodzi mi na myśl kilka rzeczy.
1.Jak masz zbyt lekką nogę to samochód w końcu sam się zamula i jak mu się nie podepta to będziesz miał tak cały czas.
2. Źle ustawiony zapłon
3. Umierająca lub juz nie żywa sonda lambda
4. Gdzieś powinien być czujnik, który sprawdza ciśnienie benzyny w przewodach więc jego zwalenie może powodować, że pompa nie działa prawidłowo ale nie wiem gdzie się znajduje.


[img]http://images22.fotosik.pl/25/4dfe2cbdc7fe3131.jpg[/img]
[you]

Awatar użytkownika
gumiś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr lut 21, 2007 23:48
Lokalizacja: Kiełczów
Kontakt:

Post autor: gumiś » pn lut 26, 2007 15:03

moze jeszcze byc cos z przeplywomiezem powietrza



Awatar użytkownika
Remigiusz78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 15:03
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: Remigiusz78 » pn lut 26, 2007 15:31

Czy masz silnik typu KR? Jeżeli tak, to sprawdź wężyki podciśnienia. Pompa ma pracować cały czas, bo tam jest obieg paliwa ciągły. Jak dojdziesz do rozwiązania to daj znać.


Reballing układów BGA!
Naprawy konsol XBOX, PS3, laptopów oraz wszelkich urządzeń z układami BGA!

Awatar użytkownika
Vw_mk2_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: ndz lut 25, 2007 21:13
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Post autor: Vw_mk2_ » wt lut 27, 2007 23:49

Silnik jaki mam to GX, powiem tyle kupile mk2 gti 8V ktory byl jezdzony na gazie non stop. Gdy go kupiłem musialem wstawiac inni silnik gdyż tamten z gti był juz praktycznie nie do uzytku codziennego jedynie na części, wiec postanowilem kupić drugiego z niemiec, tez 1.8 pelny wtrysk mechaniczny tylko że różnił sie tym że na rozdzielaczu paliwa jest dodatkowe odprowadzenie paliwa(mniejsza o to) wstawiłem ten silnik przywieziony no i sie okazało ze popma paliwowa (ta podwieszona) zajechana jest na smierć no to przemieniełem z tego z niemiec wszystko podłaczylem ok podłaczone. po odpaleniu okazuje sie że muli jak cholera! strata mocy i powyzej 3,5 tys obr. zaczyna sobie strzelac z wydechu i ciezko bardzo sie wkreca na obroty! i nie moge tego rozgryść :bigok: regulowałem obroty i przepustnice! NIC nie pomogło. czy to moze za mało wydajna pompa paliwowa? filtr zapchany? zaplon ustawić moze? czy co? naprawde ciezka dla mnie to sprawa..... aha czy w k-jetcronic-u pompa paliwowa sie wyłancza czy non stop pracuje? tez ważne!? Prosze o pomoc bo ja już wymiękam :blush:


Never Back Down

Awatar użytkownika
kotem
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: pn paź 10, 2005 18:25
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: kotem » śr lut 28, 2007 00:13

Vw_mk2_ pisze:powyzej 3,5 tys obr. zaczyna sobie strzelac z wydechu i ciezko bardzo sie wkreca na obroty!
kable wysokiego napięcia, świece lub źle ustawiony zapłon, ale te strzały to jak najbardziej na zapłon wskazują


[img]http://images22.fotosik.pl/25/4dfe2cbdc7fe3131.jpg[/img]
[you]

Awatar użytkownika
Vw_mk2_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: ndz lut 25, 2007 21:13
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Post autor: Vw_mk2_ » czw mar 01, 2007 23:49

kable, świece, kopułka i palec wszystko nowe! przyuwazyłem dziś przy wymianie sprzegła że przy odkrecaniu docisku rozrzat zaczal przeskakiwać hahah nie byl wymieniany od X czasu! teraz pozostalo mi wymienic rozrzat z napinaczem no i ustawienie go! moze problemy znikną wreszcie:D:D :prayer:


Never Back Down

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 385 gości