[mk3 2e]Nierówne obroty na benzynie po odpaleniu-na gazie ok

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

wojt99
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz lut 25, 2007 16:16
Lokalizacja: starachowice
Kontakt:

[mk3 2e]Nierówne obroty na benzynie po odpaleniu-na gazie ok

Post autor: wojt99 » ndz lut 25, 2007 17:27

witam!
po odpaleniu na benzynie sa nierowne obroty i bardzo szarpie silnikiem(2.0 2e).po przelaczeniu na gaz pracuje idealnie.silnik zawsze byl odpalany na benzynie.jaka moze byc przyczyna??



Awatar użytkownika
emilioch
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: wt sty 25, 2005 15:32
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: emilioch » ndz lut 25, 2007 17:40

jaka instalacja LPG

sprawdz i dolej z 5l benzyny, ewentualnie sprawdz filtr paliwa, albo pompa ci siada??

zakładam ze swiece i przewody sa ok.



Awatar użytkownika
piotrek1313
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: sob lip 30, 2005 09:40
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: piotrek1313 » ndz lut 25, 2007 17:57

Po odpaleniu jest zle a po nagrzaniu silnika jak? tak samo czy ok?



wojt99
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz lut 25, 2007 16:16
Lokalizacja: starachowice
Kontakt:

Post autor: wojt99 » ndz lut 25, 2007 18:01

instalacja gazowa 2 generacji. zero strzalow czyli przewody i swiece raczej ok.w zbiorniku jest ok 1/2 benzyny. czy moze byc to wina wtrysku lub silnika krokowego?

[ Dodano: 25 Lut 2007 17:05 ]
raczej caly czas jest tak samo



Awatar użytkownika
piotrek1313
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: sob lip 30, 2005 09:40
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: piotrek1313 » ndz lut 25, 2007 19:17

Jak na gazie ok to raczej cos z paliwem. Zacznij od sprawdzenia cisnienia paliwa, na pompie i przy wtrysku, moze po prostu filtr zapchany :) A jak cisnienie na wtrysku ok to jak duzo na gazie smigales to moze juz wtryski sa "zastane"? Tak czy siak zacznij od cisnienia :) Powodzenia!!!! :)



Awatar użytkownika
ROBERTO83
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: pt lis 10, 2006 00:19
Lokalizacja: KRAKÓW
Kontakt:

Post autor: ROBERTO83 » ndz lut 25, 2007 20:50

Ja w swoim golfie mam podobne objawy na początku było tak samo na benzynie pracował nie równo i gasnął oraz strasznie dymił na czarno a gazik chodził ok. Po sprawdzeniu okazało się ze jest zadurza dawka benzyny u mnie okazało się ze w przepływomierzu klapka nie pracuje odpowiednio oraz ze układ doprowadzający powietrze od przepływomierza do silnika jest nie szczelny i komputer źle tworzył mieszankę benzyny. Wiec ja proponuje żebyś sprawdził także przepływomierz możesz np. wypiąć kabel jeśli to uspokoi prace silnika to może to być to ale zaznaczam ze wtedy będzie przygasał na wolnych obrotach lub podjechać do mechanika



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz lut 25, 2007 21:09

Silnik 2E nie dychnie na benzynie z wypiętą kostką przepływki. Poza tym faktycznie jak ROBERTO83 napisał trzeba posprawdzać.
wojt99 napisz jeszcze czy problem jest tylko na wolncych obrotach?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
emilioch
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: wt sty 25, 2005 15:32
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: emilioch » ndz lut 25, 2007 22:51

słabo sie znam, ale moze to czujnik temp. poleciał ci kolego -jesli po nagrzaniu silnika na BB ładnie chodzi

instalacja ma swój sterownik gazu -wiec ci pali ładnie na LPG
a na BB czyta błedy z walnietego czujnika
popytaj sie na ten temat, sprawdz - to nic nie kosztuje a moze pomóc



Awatar użytkownika
ROBERTO83
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: pt lis 10, 2006 00:19
Lokalizacja: KRAKÓW
Kontakt:

Post autor: ROBERTO83 » ndz lut 25, 2007 23:14

Kostkę wypinałem i jechał do przodu i to na benzynie oczywiście silnik pracował równiej niż z wpiętą tylko tak jak pisałem wolne obroty troszkę świrowały.
Tak wiec będzie chodził silnik 2E z wypiętą kostką przepływomierza

tu jest troszke na ten temat
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... omierz+mk3



wojt99
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz lut 25, 2007 16:16
Lokalizacja: starachowice
Kontakt:

Post autor: wojt99 » pn lut 26, 2007 17:27

nierowno chodzil tylko na wolnych obrotach i faktycznie dymil.
co dziwne dzis rano po odpaleniu pracowal normalnie i na razie tak zostalo
dzieki za sugestie



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lut 26, 2007 17:46

Mnie to się zdarzyło jak po ładowaniu aku zapalałem typowo, czyli na benzynie i bez rozgrzania na gaz. Trzeba by wtedy normalny reset chyba zrobić, czyli całkiem odłączyć klemy i potem zapalić na benzynie i zostawić do rozgrzania. Ale to z czasem i tak sie ustawi samo podczas jazdy, o ile niema innej przyczyny.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 271 gości