mam problem ze wspomaganiem. Kierownica pracuje zbyt lekko

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

martin_vw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob lis 11, 2006 00:58
Lokalizacja: Kielce

mam problem ze wspomaganiem. Kierownica pracuje zbyt lekko

Post autor: martin_vw » ndz lut 25, 2007 02:22

Mam problem ze wspomaganiem w golfie III. Kierownica pracuje tak samo lekko na postoju i przy prędkości 100 km/h. Aż strach wchodzić w zakręty. Problem mam od kilku miesięcy i żaden mechanik nie potrafi mi pomóc. Mam nowe opony, wyważone. Nowe drążki, amortyzatory. Sprężyny w zawieszeniu przednim stare. Zbieżność ustawiałem 2 razy i nic. Proszę o pomoc



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » ndz lut 25, 2007 02:39

Moze zaworek przy pompie sie przycial i podaje za duze cisnienie?
Odlacz pasek pompy, zeby wyeliminowac ja sama.. Jezeli kierownica zacznie chodzic doscy ciezko, bedziesz wiedziec ze problem najprawdopodobniiej bedzie wsamej pompie..
Ewentualnie na samej pzrekladni mozesz przykrecic troche duza, imbusowa srube - skasujesz luzy na przekladni, jednoczesnie sparwiajac ze bedzie ciezej chodzic..



martin_vw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob lis 11, 2006 00:58
Lokalizacja: Kielce

Post autor: martin_vw » ndz lut 25, 2007 02:47

Dodam jeszcze, że nie wymieniałem nigdy płynu w układzie wspomagania. Mechanicy mówią, że nie trzeba, w serwisie, że co 10.000 km. Przy prędkości np 100 km/h kierownica chodzi tak lekko, ze niewłaściwy ruch i mogę znaleźć sie w rowie. Problemy są też przy wyprzedzaniu, muszę bardzo uważać, żeby golfina nie wpadła w poślizg



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » ndz lut 25, 2007 02:51

martin_vw pisze:Mechanicy mówią, że nie trzeba, w serwisie, że co 10.000 km.
Serwis klamie..
Plynu sie nie wymienie, a jedynie kontroluje jego stan..



martin_vw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob lis 11, 2006 00:58
Lokalizacja: Kielce

Post autor: martin_vw » ndz lut 25, 2007 02:52

Dziś przy większym mrozie przez pół minuty było dobrze, aż się zdziwiłem. Wcześniej kiedy zacząłem wyczuwać coś niedobrego zdarzało sie, że raz było dobrze innym razem znów kierownica chodziła zbyt lekko. Wykorzystam twoje porady. Dzięki.
Kiedyś podobno miały tak polonezy ze wspomaganiem :-)

[ Dodano: 25 Lut 2007 01:53 ]
Co do serwisu, pewnie im chodzi o kasę. Kumpel ma auto na gwarancji i pewnie dlatego każą mu zmieniać płyn.

[ Dodano: 25 Lut 2007 02:03 ]
Przy wyłączonym silniku na postoju kierownica chodzi ciężko. Nie wyczuwam żadnych luzów przy *#cenzura#* "lewo, prawo"



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » ndz lut 25, 2007 11:08

martin_vw, Na postoju kierownica chodzi ciężko przy braku wspomy to prawie wogóle nie da się obrucić kierownicy. Sprawdz czy masz dobrze ustawiona zbieżność bo jesli nie to będziesz miał właśnie takie obiawy jak napisałeś.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 416 gości