ALTERNATOR POMOCY

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

ALTERNATOR POMOCY

Post autor: grandi » sob lut 24, 2007 00:04

W czym rzecz kupiłem golfa i słyszałem taki odgłos z silnika jak by łożysko od pompy albo alternatora było do wymiany bo charczało kazało się jednak że to pasek alternatora jest żle naciągnięty prubowałem go naciągnąc odkreciłem śrube regulacyjna wziąłem łom prubowałem naciągnąc pasek a on ani drgnie jak mam to zrobić sa jeszcze jakieś sruby do odkrecenia czy az tak sie zapiekl ze nie mozna?



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Re: ALTERNATOR POMOCY

Post autor: RobertP » sob lut 24, 2007 00:11

grandilodz pisze:prubowałem go naciągnąc odkreciłem śrube regulacyjna wziąłem łom prubowałem naciągnąc pasek a on ani drgnie jak mam to zrobić sa jeszcze jakieś sruby do odkrecenia czy az tak sie zapiekl ze nie mozna?
możliwe że się "zapiekło", ale czy dobrą śrubę odkręcałeś ? to na tej bocznej listwie zębatej
ta dolna co jest zamocowany alternator jest w zasadzie tylko zawiasem i łomikiem
a włąściwie najlepiejgrubym kołkiem drewnianym jak nie masz stosownych przyrządów
to musi pójść nie ma bata ... tam nic więcej nie ma


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » sob lut 24, 2007 00:13

odkrecilem tylko ta na takiej suwnicy regulujacej naciag



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » sob lut 24, 2007 06:56

Luzuje się dolne mocowanie alternatora, na górze odkręca się mniejszą śrubę a większą reguluje się naciąg...przynajmniej u mnie tak jest że naciąga się kluczem


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

el Kopyto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: wt mar 07, 2006 13:38
Lokalizacja: Mazury
Kontakt:

Post autor: el Kopyto » sob lut 24, 2007 07:01

Popuszczasz lekko górną odkręcasz dolną i musi pość, ale zobacz jeszcze czy masz z czego naciągać. Może już ci się skończył zakres regulacji.


pozdrowienia el Kopyto

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » sob lut 24, 2007 07:35

palen pisze:Luzuje się dolne mocowanie alternatora, na górze odkręca się mniejszą śrubę a większą reguluje się naciąg...przynajmniej u mnie tak jest że naciąga się kluczem
Tak właśnie jest. Dolna śruba jest chyba na klucz imbusowy, górna na dość duży klucz (nie pamiętam jaki) i nią właśnie regulujesz. Zapiec to tam się nie bardzo ma co.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 269 gości