Mk2 1.8 16v KR czy PL ?? Co mam robic?? Kto pomoze ??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

zbuki
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: wt sie 08, 2006 14:03
Lokalizacja: woj opolskie

Mk2 1.8 16v KR czy PL ?? Co mam robic?? Kto pomoze ??

Post autor: zbuki » pt lut 23, 2007 04:47

Witam.

Na wstepie chcialbym dowiedziec sie ile sterownikow ma KR'ka ?? Bo w moim sa dwa (te pod szyba). Tak samo jak w PL. Ale przeciez KR ma miec jeden. Jak to w koncu jest.
Ciekawi mnie tez ze mam sonde lambde. Sprawdzalem ja ale nie dostaje zadnego napiecia i jest wg mnie zle podlaczona. A co najbardziej mnie zaniepokoilo, to ze w KR nie mialem czujnika Halla. A ten golf non stoper kiedys tak jezdzil !!!! Mi sie wydaje ze ten silnik ciagle zle pracowal i chyba dlatego komputer pokazuje spalanie okolo 18 litrow i to w trasie.
Zaznacze jeszcze ze teraz mam PL na osprzecie z KR, a KR ma pękniętą glowice.

Na forum widzialem dwa schematy instalacji i widzialem ze sonda lambda nie wystepowala w KR. Jak znowu popatrze w ETKA to znowu jest wyszczegolniona sonda lambda. I znowu jestem w kropce.

Mam taki problem ze niewiem ktorej instalacji uzyc (KR czy PL). Golf ma chyba ta KR ale przy malej kontroli wynika ze jest zle podlaczona pod silnik. A instalacja PL jest zdemontowana z innego golfa i niewiem jak ma byc podlaczona pod silnik. Potrzebowalbym pomocy od kogos kto dobrze zna sie na tym. I zeby uzyc PL instalacji ,to prawie wszystko mam ale tego tez nie jestem pewien.

Niewiem ktorej instalacji uzyc. Mi sie wydaje ze KR ale PL znowu moze byc bardziej ekonomiczniejsza bo ma sonde lambde (jesli KR niema).

Pomozcie mi bo moj golf juz stoi 2,5 roku i niema zamiaru nawet jedzic!!!!! Co chwile mam cos nowego do roboty.
Ostatnio zaczal dymic jak czajnik z wydechu a nic nie robilem przy silniku. Przedwczoraj zamontowalem swiece nowe i wszystko fajnie chodzil. A na drugi dzien znowu nie odpalil. Okazalo sie ze swiece byly czarne i nie dawaly iskry lub mialy przebicie.A dzisiaj znowu nie odpalil. Znowu swiece!! Przeczyscilem swiece , pokrecil jak by na dwoch garach i zgasnal. Okazalo sie ze znowu swiece. A nowe swiece wkrecilem kilka dni temu i padly. Nawet nie wyjezdzalem z garazu. I znowu ma stare swiece. Zobacze czy jutro odpali.

Czy moglby mi ktos objasnic te schematy ?? Ten na bialym tle jest nie kompletny. Brakuje na nim pare regulatorow, przelacznik albo czegos innego.Tak mi sie wydaje. Na tym drugim schemacie jest chyba wszystko tylko nie rozumiem tego sterownika "102". Ma jakies dziwne oznaczenia wyjsc. I tak na marginesie, to dlaczego jest drugi sterownik. Przeciez KR ma miec niby jeden ??

Zeby podlaczyc urzadzenia pod sterownik trzeba znowu wiedziec gdzie jest nr 1-25 ?? A gdzie sie zaczyna numeracja ?? Czy ktos wie ??


Pomozcie mi , bo mam dosc tego auta. Tylko stoi i stoi. A przeciez moze asfalt zrywac !!

[ Dodano: 23 Lut 2007 03:49 ]
Obrazek
Obrazek

[ Dodano: 23 Lut 2007 04:13 ]
Jeszcze jak ktos by mogl mi objasnic schemat to bede wdzieczny. Nie rozumie nr 14,15,27,28,36,48,61 :) co to sa za podzespoly ?? Nawet w ETKA niema :) Wydaje mi się ze sa pod inna nazwa.



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pt lut 23, 2007 09:45

witam, 102- to "stabiliztor biegu jałowego" - steruje on zaworem biegu jałowego przy dolocie. (Ten 102 znajduje się w kabinie pod środkową konsolą).

14 i 15 to pompy paliwa, 27 to zawór rozgrzewania silnika (KR go ma PL go nie ma) - taka "puszka" na głowicy pod aparatem zapłonowym, 48 - wyłącznik termiczoczasowy (taki brązowy z wpinką W i G), 28 to chyba wyłacznik czasowy podciśnienia, 36 wygląda na wyłacznik przepustnicy (ten przełacznik przy przepustnicy).

Ale "powiem" Ci jedno - ten schemat to somie możesz............. . Jak znajdę coś lepszego to podeślę.


P.S Niektóre wersje KR ponoć miały katalizator (wymogi ekologii) bodajże szły na Szwajcarię.


Oto prawidłowy schemat instalacji KR-a choć w języku zza Buga.
Pochodzi on z passata ale w golfie jest dokładnie to samo. W instalcji nie wystepują ementy na samej górze schematu- to jest jakiś dodatkowy obieg wodny (podgrzewacz?) .


Obrazek


Tu wśród schamatów jest też instalacja PL-a (po angielsku)
http://volkswagen.msk.ru/electro/golf88.zip


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

zbuki
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: wt sie 08, 2006 14:03
Lokalizacja: woj opolskie

Post autor: zbuki » pt lut 23, 2007 15:48

Hmmm... z tego schematu to ja juz nic nie czaje. Moze jak by byl po polsku to ok. Pogadam z bracikiem moze da rady to przetlumaczyc :)

Jest kolejny problem ze sterownikiem. Na schemacie sa opisane wyjscia sterownika: 15,9,7,10,1... a przy sterowniku jak to wyglada ????

Jak znajde wiecej czasu to jeszcze cos napisze o podzespolach KR.

[ Dodano: 24 Lut 2007 17:09 ]
zbuki pisze:Hmmm... z tego schematu to ja juz nic nie czaje. Moze jak by byl po polsku to ok. Pogadam z bracikiem moze da rady to przetlumaczyc :)

Jest kolejny problem ze sterownikiem. Na schemacie sa opisane wyjscia sterownika: 15,9,7,10,1... a przy sterowniku jak to wyglada ????

Jak znajde wiecej czasu to jeszcze cos napisze o podzespolach KR.

Kurde.... nikt nic nie pisze. Moze jest ktos , kto juz sprawdzal instalacje wg schematu i rozpisal wyjscia przy sterowniku ???? Bez tego to mi schematy zadne nie pomoga!!!!!!!! :(

[ Dodano: 26 Lut 2007 01:28 ]
I jeszcze takie pytanie odnosnie podcisnienia w KR.
Teraz mam przy mojej instalacji dwa sterowniki - tak jak ma PL.
Pod ten jeden sterownik podlaczony jest przewod z podcisnienia. W KR niema byc tego sterownika. Wiec gdzie ma byc podlaczony ten przewod z podcisnienia??

I pytanie odnosnie czesci w KR. Powie mi ktos jak one sie nazywaja fachowo i co jeszcze mi bedzie potrzebne zeby byla kompletna instalacja podcisnienia ??

Obrazek Obrazek



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 501 gości